Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.299

Facebook slicica

Katalog

Matematika i igra za predškolce

Matematika i igra za predškolce

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Mira Peteh


ISBN:

86-7057-130-7

Ilustracija:

Da - u boji

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

N2022

Broj strana:

52

Težina:

250 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

27,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Teorijsko i praktično uvođenje predškolskog djeteta u svijet matematike kroz igru;
67 opisa igara provjerenih u praksi;
likovni prilozi u bojama - pomoć odgajateljima i roditeljima.

IZ KNJIGE

Kako dijete predškolskog uzrasta uvesti u svijet matematike, tj. kako mu pokazati da je svijet u kojem živi i matematika? Danas više nema dvojbe: predškolskom djetetu treba sustavno i postupno rastvarati taj svijet i činiti ga razumljivim. Taj mu svijet otkrivamo na specifičan način, na postupcima koji odgovaraju njegovim psihofizičkim mogućnostima shvaćanja. Koristimo se igrom, promatranjem, manipulacijom. Nastojimo uposliti sva dječja osjetila, kao i njihovu ekspresiju. Postupno, djecu uvodimo u rješavanje zabavnih problema i u rad po zadatku.
Matematika pridonosi razumijevanju prirodne i društvene sredine od najranijih uzrasta. Obogaćuje predodžbeni svijet djece, uvodi ih u međusobne odnose konkretne stvarnosti, uči ih matematičkom jeziku, razvijanju mišljenja i drugih psihičkih funkcija.

IZ SADRŽAJA
- I. OSNOVNE ODREDNICE U PREDŠKOLSKOM ODGOJNO-OBRAZOVNOM RADU
- 1. Rast i razvoj predškolske djece
- 2. Potrebe djece predškolskog uzrasta
- 3. Cilj odgoja i smjernice rada

- II. MATEMATIKA - SVIJET U NAMA I OKO NAS
- 1. Matematika i predškolsko dijete
- 2. Matematika kao odgojno-obrazovno područje
- 3. Pedagozi o matematičkom odgoju i obrazovanju
- 4. Koncepcije o elementarnim matematičkim pojmovima u nekim zemljama

- III. ISTRAŽIVANJE RAZVOJA ELEMENTARNIH MATEMATIČKIH
POJMOVA U DJEČJEM VRTIĆU
- 1. Rezultati rada odgajatelja u strukturiranim aktivnostima matematičkih pojmova
- 2. Rezultati praćenja
- 3. Obrazloženja tabela
- 4. Zaključci i istraživanja

- IV. IGRA U FUNKCIJI ELEMENTARNIH MATEMATIČKIH POJMOVA
- 1. Popis igara
- 2. Opis igara (64 primjera)

- V. RJEŠAVANJE PROBLEMSKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU
ELEMENTARNIH MATEMATIČKIH POJMOVA
- 1. Izbor problema
- 2. Uloga odgajatelja
- 3. Način rješavanja
- 4. Konkretni praktički problemi
- 5. Slikovni problemi
- 6. Verbalni problemi
- 7. Eksperimentiranje
- Literatura
- SLIKOVNI PRILOZI

  • Edicija: Pedagogija
  • Izdanje: 1
  • Godina: 1992
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 210x290
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Teorijsko i praktično uvođenje predškolskog djeteta u svijet matematike kroz igru; 67 opisa igara provjerenih u praksi; likovni prilozi u bojama - pomoć odgajateljima i roditeljima. IZ KNJIGE Kako dijete predškolskog uzrasta uvesti u svijet matematike, tj. kako mu pokazati da je svijet u kojem živi i matematika? Danas više nema dvojbe: predškolskom djetetu treba sustavno i postupno rastvarati taj svijet i činiti ga razumljivim. Taj mu svijet otkrivamo na specifičan način, na postupcima koji odgovaraju njegovim psihofizičkim mogućnostima shvaćanja. Koristimo se igrom, promatranjem, manipulacijom. Nastojimo uposliti sva dječja osjetila, kao i njihovu ekspresiju. Postupno, djecu uvodimo u rješavanje zabavnih problema i u rad po zadatku. Matematika pridonosi razumijevanju prirodne i društvene sredine od najranijih uzrasta. Obogaćuje predodžbeni svijet djece, uvodi ih u međusobne odnose konkretne stvarnosti, uči ih matematičkom jeziku, razvijanju mišljenja i drugih psihičkih funkcija. IZ SADRŽAJA - I. OSNOVNE ODREDNICE U PREDŠKOLSKOM ODGOJNO-OBRAZOVNOM RADU - 1. Rast i razvoj predškolske djece - 2. Potrebe djece predškolskog uzrasta - 3. Cilj odgoja i smjernice rada - II. MATEMATIKA - SVIJET U NAMA I OKO NAS - 1. Matematika i predškolsko dijete - 2. Matematika kao odgojno-obrazovno područje - 3. Pedagozi o matematičkom odgoju i obrazovanju - 4. Koncepcije o elementarnim matematičkim pojmovima u nekim zemljama - III. ISTRAŽIVANJE RAZVOJA ELEMENTARNIH MATEMATIČKIH POJMOVA U DJEČJEM VRTIĆU - 1. Rezultati rada odgajatelja u strukturiranim aktivnostima matematičkih pojmova - 2. Rezultati praćenja - 3. Obrazloženja tabela - 4. Zaključci i istraživanja - IV. IGRA U FUNKCIJI ELEMENTARNIH MATEMATIČKIH POJMOVA - 1. Popis igara - 2. Opis igara (64 primjera) - V. RJEŠAVANJE PROBLEMSKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU ELEMENTARNIH MATEMATIČKIH POJMOVA - 1. Izbor problema - 2. Uloga odgajatelja - 3. Način rješavanja - 4. Konkretni praktički problemi - 5. Slikovni problemi - 6. Verbalni problemi - 7. Eksperimentiranje - Literatura - SLIKOVNI PRILOZI

Dodatne informacije

Izdavač Alinea
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter