Detalji
Knjiga je namijenjena djeci, roditeljima, odgajateljima i studentima te učiteljima prvih razreda osnovne škole, kao i svima koji rade s malom djecom predškolske i rane školske dobi. U uvodnom se dijelu objašnjavaju osnovne pretpostavke za učenje slova, navode se rezultati istraživanja poznavanja slova djece predškolske dobi u 25 vrtića, a zatim slijede opisi 65 igara slovima i riječima. Naglašava se važnost manipualtivnih aktivnosti u početnom učenju slova, zatim grafomotoričkih vježbi, čitanja slika, te ostalih poticaja, među kojima se izdvajaju: igračke sa slovima, bojanke, kutić škole, stolno kazalište lutaka-slova, vikend-zadaća te suradnja s roditeljima. Tekstualni dio prati 44 kolor stranica - radnih listova - primjera za vježbu.
IZ UVODA
Odavna je poznato koliko je značajno predškolsko doba, a znano je i to da svaki mjesec u tom najranijem razdoblju ima veliku važnost i značenje. U tom najintenzivnijem vremenu razvitka djeteta može se na primjeren način mnogo toga postići. Svakodnevno se u praksi potvrđuje da brojna djeca spontano i neposredno mnogo traže, ispituju, eksperimentiraju, da su željna novih spoznaja. Drugu skupinu čine djeca u kojima odgajatelj može pobuditi interes i znatiželju. Poznata je rečenica u dječjim vrtićima: Teta, a što to radiš? Hoćeš i meni dati, i ja bih to..., koja pokazuje da je odgajatelj pobudio pozornost, zainteresirao dijete, nenametljivo ga uključio u aktivnost, ne silom nego po njegovoj volji.
- IZ SADRŽAJA
- I. Uvod
- 1. Početni interes
- 2. Djeca upoznaju slova
- 3. Interesi su dani i zadani
- II. Ispitivanje poznavanja slova
- III. Igre slovima
- IV. Manipulativne aktivnosti
- V. Igre riječima
- VI. Čitanje slika
- VII. Grafomotorika
- VIII. Ostali poticaji
- Dodatak: RADNI LISTOVI (u boji)