Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.023

Facebook slicica

Katalog

Nenasilno rješavanje sukoba

Nenasilno rješavanje sukoba

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-180-072-3

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

N2030

Broj strana:

78

Težina:

150 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

15,40 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Originalnim pristupom, uz nužno teorijsko izlaganje ishodišta i razvitka sukoba, autorice opisuju tehnike i metode konstruktivnog sučeljavanja s konfliktom čija je svrha usvajanje nenasilnih pristupa rješavanja sukoba (34 interakcijske igre, skala za samoprocjenu znanja i sl.).

PREDGOVOR III. IZDANJU
Interes za poticanje nenasilnog rješavanja sukoba u dječjoj dobi sve je veći, o čemu svjedoči i treće izdanje ovog priručnika.
Prvo izdanje nastalo je tijekom 1992. godine (objavljeno je u ožujku 1993.) kada nam je namjera bila pomoći dobrovoljkama i dobrovoljcima - studentima socijalnog rada i psihologije - koji su nastojali olakšati i obogatiti život prognanoj djeci. Nismo se mogle osloniti na dotad našu oskudnu literaturu o ovoj temi, pa smo svoj pristup temeljile na osnovama grupnog rada (Toseland i Rivas, 1984.) te na dotadašnjim iskustvima i spoznajama o poticanju konstruktivnog rješavanja konflikata školske djece (Putzman i sur., 1988.; Kreidler, 1984.; McGinnis i Goldstein, 1984.) koje smo nastojale prilagoditi našim uvjetima.
Drugo izdanje priručnika (objavljeno u ožujku 1994.) dopunile smo novim igrama i aktivnostima jer smo u daljem radu s izbjeglom djecom uočile koje dijelove priručnika valja proširiti i na koji način. Tako smo proširile poglavlja koja se odnose na samopotvrđivanje i suosjećanje djece; detaljnije smo opisale korake nenasilnog reagiranja u nekim situacijama sukoba i posredovanja među djecom.
Tijekom vremena naš je priručnik nadišao svoju prvotnu namjenu - postao je korisnim štivom školskih i vrtićkih pedagoga i psihologa, učitelja, odgajatelja, socijalnih pedagoga, socijalnih radnika, roditelja. Priručnik se koristi u različitim sredinama: od vrtića, školske učionice, dječjeg doma, ustanova za odmor i rekreaciju do obiteljskog doma.
To ulijeva nadu da će učenje vještina nenasilnog rješavanja sukoba od najranije dobi postupno stvoriti okružje u kojemu će biti manje sukoba a više razumijevanja te u kojemu će se sukob poimati kao naravna pojava u ljudskoj zajednici koji proizlazi iz dobrodošle različitosti shvaćanja i interesa ljudi, ali koji se može riješiti nenasilno i kreativno, na dobrobit svih koji su se u njemu našli.

IZ SADRŽAJA
- Predgovor III. izdanju
- Konstruktivno rješavanje sukoba kao socijalna vještina
- Što je sukob
- Što su socijalne vještine
- Učenje socijalnih vještina kroz grupnu interakciju
- Tijek učenja konstruktivnog rješavanja sukoba u dječjoj dobi
- Početna faza
- Središnja faza
- Suradnja i natjecanje
- Komunikacija
- Samopoštovanje i suosjećanje
- Konstruktivno rješavanje sukoba
- Posredovanje
- Završna faza
- Evaluacija
- Početna iskustva iz prakse
- Literatura
- PRILOZI
- Razvoj konflikata u djec
- Pristupi rješavanju konflikta
- Kako objasniti što je konstruktivno i nenasilno rješavanje sukoba?
- Kako uspostaviti pravila ponašanja u grupi?
- Što je strukturirano učenje
- Što vi mislite o suradnji i natjecanju?
- Što raditi kad si gubitnik?
- Što je aktivno slušanje?
- Ishodišta programa konstruktivnog rješavanja konflikata
- Rješavanje problema
- Nekoliko sukoba - za vježbu!
- Oluja mozga
- Kako reagirati na zadirkivanje?
- Što radimo kad smo nepravedno optuženi?
- Kako prikupiti podatke o ishodima strukturiranog učenja u grupi

  • Edicija: Komunikologija
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2007
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 130x200
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Originalnim pristupom, uz nužno teorijsko izlaganje ishodišta i razvitka sukoba, autorice opisuju tehnike i metode konstruktivnog sučeljavanja s konfliktom čija je svrha usvajanje nenasilnih pristupa rješavanja sukoba (34 interakcijske igre, skala za samoprocjenu znanja i sl.). PREDGOVOR III. IZDANJU Interes za poticanje nenasilnog rješavanja sukoba u dječjoj dobi sve je veći, o čemu svjedoči i treće izdanje ovog priručnika. Prvo izdanje nastalo je tijekom 1992. godine (objavljeno je u ožujku 1993.) kada nam je namjera bila pomoći dobrovoljkama i dobrovoljcima - studentima socijalnog rada i psihologije - koji su nastojali olakšati i obogatiti život prognanoj djeci. Nismo se mogle osloniti na dotad našu oskudnu literaturu o ovoj temi, pa smo svoj pristup temeljile na osnovama grupnog rada (Toseland i Rivas, 1984.) te na dotadašnjim iskustvima i spoznajama o poticanju konstruktivnog rješavanja konflikata školske djece (Putzman i sur., 1988.; Kreidler, 1984.; McGinnis i Goldstein, 1984.) koje smo nastojale prilagoditi našim uvjetima. Drugo izdanje priručnika (objavljeno u ožujku 1994.) dopunile smo novim igrama i aktivnostima jer smo u daljem radu s izbjeglom djecom uočile koje dijelove priručnika valja proširiti i na koji način. Tako smo proširile poglavlja koja se odnose na samopotvrđivanje i suosjećanje djece; detaljnije smo opisale korake nenasilnog reagiranja u nekim situacijama sukoba i posredovanja među djecom. Tijekom vremena naš je priručnik nadišao svoju prvotnu namjenu - postao je korisnim štivom školskih i vrtićkih pedagoga i psihologa, učitelja, odgajatelja, socijalnih pedagoga, socijalnih radnika, roditelja. Priručnik se koristi u različitim sredinama: od vrtića, školske učionice, dječjeg doma, ustanova za odmor i rekreaciju do obiteljskog doma. To ulijeva nadu da će učenje vještina nenasilnog rješavanja sukoba od najranije dobi postupno stvoriti okružje u kojemu će biti manje sukoba a više razumijevanja te u kojemu će se sukob poimati kao naravna pojava u ljudskoj zajednici koji proizlazi iz dobrodošle različitosti shvaćanja i interesa ljudi, ali koji se može riješiti nenasilno i kreativno, na dobrobit svih koji su se u njemu našli. IZ SADRŽAJA - Predgovor III. izdanju - Konstruktivno rješavanje sukoba kao socijalna vještina - Što je sukob - Što su socijalne vještine - Učenje socijalnih vještina kroz grupnu interakciju - Tijek učenja konstruktivnog rješavanja sukoba u dječjoj dobi - Početna faza - Središnja faza - Suradnja i natjecanje - Komunikacija - Samopoštovanje i suosjećanje - Konstruktivno rješavanje sukoba - Posredovanje - Završna faza - Evaluacija - Početna iskustva iz prakse - Literatura - PRILOZI - Razvoj konflikata u djec - Pristupi rješavanju konflikta - Kako objasniti što je konstruktivno i nenasilno rješavanje sukoba? - Kako uspostaviti pravila ponašanja u grupi? - Što je strukturirano učenje - Što vi mislite o suradnji i natjecanju? - Što raditi kad si gubitnik? - Što je aktivno slušanje? - Ishodišta programa konstruktivnog rješavanja konflikata - Rješavanje problema - Nekoliko sukoba - za vježbu! - Oluja mozga - Kako reagirati na zadirkivanje? - Što radimo kad smo nepravedno optuženi? - Kako prikupiti podatke o ishodima strukturiranog učenja u grupi

Dodatne informacije

Izdavač Alinea
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter