Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.285

Facebook slicica

Katalog

Veština uticaja - Umete li da se "prodate"

Veština uticaja - Umete li da se "prodate"

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: D.R. Gilbert


ISBN:

9788677021962

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

D0247

Broj strana:

184

Težina:

270 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

15,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

U vremenu u kojem zivimo sve vise se pise i govori o tzv. socijalnoj inteligenciji, ali sve više ljudi postaje svjesno da ova vrsta inteligencije, odnosno odredena sposobnost stvaranja kvalitetnih meduljudskih odnosa, vještina pregovaranja, ophodenja i uvjeravanja drugih ljudi, jeste zapravo najvažniji oblik inteligencije za kvalitetan, stabilan i srecan zivot.

Istraživanja govore da i do 90 posto ljudi ima manji ili veći problem da sebe, svoje znanje, ideje, proizvode plasira okruženju, pa se iz tih razloga nameće realna potreba da većina njih poradi na spomenutim vještinama. Kada tome dodamo da se kod nas, a i svugdje u svijetu, pojavljuje sve veća armija nezaposlenih ljudi, onda je očigledno da je potreba za edukacijom i treningom vještine licne prodaje sve izvjesnija.

Usprkos tome što većina ljudi na vještinu utjecaja (prodaje) ne gleda s puno simpatije, jedno je sigurno - prodaja nije stvar izbora, prodaja je stvar egzistencije!

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2011
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 145x205
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

U vremenu u kojem zivimo sve vise se pise i govori o tzv. socijalnoj inteligenciji, ali sve više ljudi postaje svjesno da ova vrsta inteligencije, odnosno odredena sposobnost stvaranja kvalitetnih meduljudskih odnosa, vještina pregovaranja, ophodenja i uvjeravanja drugih ljudi, jeste zapravo najvažniji oblik inteligencije za kvalitetan, stabilan i srecan zivot. Istraživanja govore da i do 90 posto ljudi ima manji ili veći problem da sebe, svoje znanje, ideje, proizvode plasira okruženju, pa se iz tih razloga nameće realna potreba da većina njih poradi na spomenutim vještinama. Kada tome dodamo da se kod nas, a i svugdje u svijetu, pojavljuje sve veća armija nezaposlenih ljudi, onda je očigledno da je potreba za edukacijom i treningom vještine licne prodaje sve izvjesnija. Usprkos tome što većina ljudi na vještinu utjecaja (prodaje) ne gleda s puno simpatije, jedno je sigurno - prodaja nije stvar izbora, prodaja je stvar egzistencije!

Dodatne informacije

Izdavač Čarobna Knjiga
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter