Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

27.145

Facebook slicica

Katalog

Prodajni ring

Prodajni ring

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: D.R. Gilbert


ISBN:

978-86-7702-107-8

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

D0276

Broj strana:

206

Težina:

280 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

13,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Prodaja se uvijek može unaprijediti, u svim okolnostima i uslovima.

Ona kompaniju izvlači iz krize, uspješnu čini još uspešnijom, od proizvoda pravi brend. Vrlo često najbolji lijek za krizu u poslovanju jeste unapređenje prodaje. Budimo sigurni da odlični proizvodi, usluge ili ideje neće naći put do potrošača ako nema ko da ih proda ili ako taj neko nije dovoljno vješt.

Prodaja bi trebalo da bude najvitalniji dio jedne kompanije - njena žila kucavica. Upamitite da mi svakodnevno, htjeli to ili ne, bilo kao kupci ili prodavci, ulazimo u prodajni ring . Ne očekujmo da će nam život dati mnogo šansi ukoliko mi aktivno ne dajemo svoj doprinos upornim traganjem. U prodaji, kao i u životu, mi nećemo dobiti sve ono što mislimo da zaslužujemo - dobićemo samo ono za šta se sami svojim djelima izborimo! Knjiga se pojavljuje u jeku svetske ekonomske krize, kada mnoštvo kompanija dolazi do ivice bankrotstva, a milioni ljudi svakodnevno ostaju bez posla. Imajući u vidu veliku nezaposlenost, ova knjiga predstavlja blago za svakog mladog čovjeka koji namjerava da zasnuje svoj biznis...

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2009
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 145x205
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Prodaja se uvijek može unaprijediti, u svim okolnostima i uslovima. Ona kompaniju izvlači iz krize, uspješnu čini još uspešnijom, od proizvoda pravi brend. Vrlo često najbolji lijek za krizu u poslovanju jeste unapređenje prodaje. Budimo sigurni da odlični proizvodi, usluge ili ideje neće naći put do potrošača ako nema ko da ih proda ili ako taj neko nije dovoljno vješt. Prodaja bi trebalo da bude najvitalniji dio jedne kompanije - njena žila kucavica. Upamitite da mi svakodnevno, htjeli to ili ne, bilo kao kupci ili prodavci, ulazimo u prodajni ring . Ne očekujmo da će nam život dati mnogo šansi ukoliko mi aktivno ne dajemo svoj doprinos upornim traganjem. U prodaji, kao i u životu, mi nećemo dobiti sve ono što mislimo da zaslužujemo - dobićemo samo ono za šta se sami svojim djelima izborimo! Knjiga se pojavljuje u jeku svetske ekonomske krize, kada mnoštvo kompanija dolazi do ivice bankrotstva, a milioni ljudi svakodnevno ostaju bez posla. Imajući u vidu veliku nezaposlenost, ova knjiga predstavlja blago za svakog mladog čovjeka koji namjerava da zasnuje svoj biznis...

Dodatne informacije

Izdavač Čarobna Knjiga
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter