Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.254

Facebook slicica

Katalog

Vodič kroz digitalnu transformaciju

Vodič kroz digitalnu transformaciju

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-86-6303-045-9

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

B6419

Broj strana:

290

Težina:

508 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

26,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Vodič kroz digitalnu transformaciju je prva sveobuhvatna analiza kako tradicionalni biznisi mogu da se transformišu i napreduju u digitalnom dobu. Ova knjiga je obavezni vodič za lidere koji žele da dovedu svoje firme u sledeću fazu rasta.

Svetski priznati stručnjak u oblasti digitalne poslovne strategije, Dejvid L. Rodžers tvrdi da se digitalna transformacija ne odnosi samo na unapređenje tehnologije, već na unapređenje vašeg strateškog razmišljanja.

Svaki biznis nastao pre uspona Interneta se sada suočava sa istim pitanjem: kako ostati konkurentan u digitalnoj ekonomiji?

Tradicionalna preduzeća treba da preispitaju osnovne pretpostavke u pet domena strategije:

- Korisnici/kupci/klijenti
- Konkurencija
- Podaci
- Inovacije
- Vrednosti

Naučite kako da integrišete u svoje poslovanje mreže klijenata, nove platforme, Big Data, kao i brze eksperimente kako biste ostali konkurentni u digitalnoj ekonomiji!

  • Originalni naziv: Digital Transformation...
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2021
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 140x200
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Vodič kroz digitalnu transformaciju je prva sveobuhvatna analiza kako tradicionalni biznisi mogu da se transformišu i napreduju u digitalnom dobu. Ova knjiga je obavezni vodič za lidere koji žele da dovedu svoje firme u sledeću fazu rasta. Svetski priznati stručnjak u oblasti digitalne poslovne strategije, Dejvid L. Rodžers tvrdi da se digitalna transformacija ne odnosi samo na unapređenje tehnologije, već na unapređenje vašeg strateškog razmišljanja. Svaki biznis nastao pre uspona Interneta se sada suočava sa istim pitanjem: kako ostati konkurentan u digitalnoj ekonomiji? Tradicionalna preduzeća treba da preispitaju osnovne pretpostavke u pet domena strategije: - Korisnici/kupci/klijenti - Konkurencija - Podaci - Inovacije - Vrednosti Naučite kako da integrišete u svoje poslovanje mreže klijenata, nove platforme, Big Data, kao i brze eksperimente kako biste ostali konkurentni u digitalnoj ekonomiji!

Dodatne informacije

Izdavač Finesa
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter