Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.286

Facebook slicica

Katalog

Savremena teorija menadžmenta - Škole i novi pristupi

Savremena teorija menadžmenta - Škole i novi pristupi

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-86-7478-351-1

Ilustracija:

Da - u boji

Izdavač:

Dostupnost:

nije u prodaji

Šifra:

D5349

Broj strana:

282

Težina:

900 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

38,00 KM
nije u prodaji

Kategorije:

Sadržaj:

Monografija Savremena teorija menadžmenta: škole i novi pristupi predstavlja jedinstven i vidan doprinos autora razvoju literature na srpskom i bliskim jezicima, koja se bavi pitanjima i problemima iz oblasti menadžmenta. Monografija obuhvata brojne savremene koncepte i pristupe menadžmentu - od modela strategijskih i organizacionih promena, preko organizacije koja uči, jezgra kompetentnosti, menadžmenta znanja, menadžmenta odnosa sa kupcima, reinženjeringa, koncepta balansiranih merila performansi, koncepta otvorenih inovacija, vrednosno orijentisanog upravljanja, restrukturirajućih aktivnosti preduzeća, osnova teorije konkretnosti do kriznog menadžmenta. Autori s pravom ističu da samo kombinacija analitičkih metoda, novih koncepata i pristupa uz sposobnost umne fleksibilnosti može omogućiti menadžerima da odgovore na izazove menadžmenta u XXI veku.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2014
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x240
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Monografija Savremena teorija menadžmenta: škole i novi pristupi predstavlja jedinstven i vidan doprinos autora razvoju literature na srpskom i bliskim jezicima, koja se bavi pitanjima i problemima iz oblasti menadžmenta. Monografija obuhvata brojne savremene koncepte i pristupe menadžmentu - od modela strategijskih i organizacionih promena, preko organizacije koja uči, jezgra kompetentnosti, menadžmenta znanja, menadžmenta odnosa sa kupcima, reinženjeringa, koncepta balansiranih merila performansi, koncepta otvorenih inovacija, vrednosno orijentisanog upravljanja, restrukturirajućih aktivnosti preduzeća, osnova teorije konkretnosti do kriznog menadžmenta. Autori s pravom ističu da samo kombinacija analitičkih metoda, novih koncepata i pristupa uz sposobnost umne fleksibilnosti može omogućiti menadžerima da odgovore na izazove menadžmenta u XXI veku.

Dodatne informacije

Izdavač Data Status
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter