Detalji
Naše ponašanje kao potrošača ima kritičan značaj ne samo za nas same, već i za mnoge druge ljude. Marketar koje razumije potrošače moći će da osmisli proizvode koji će obezbjediti veću vrijednost. Kreatori politika koji razumijju ponašanje potrošača mogu da donose efektivnije odluke u domenu javne politike. Potrošači koji razumiju ponašanje potrošača mogu da donose bolje odluke u vezi sa tim na koji način raspodeljuju oskudne resurse. Dakle, razumijevanje ponašanja potrošača može da znači bolje poslovanje za kompanije, bolju javnu politiku za vlade i bolji život za pojedince i domaćinstva. Knjiga Ponašanje potrošača autora Babina i Harrisa koja je pred vama objedinjuje sve ono što čini vrhunski udžbenik: dokazan autorski tim, koncizan i kompletan sadržaj i alate za učenje prilagođene savremenim zahtjevima. Radi se o inovativnom konceptu kada je reč o rješenjima za predavanja i učenje koja su osmišljena tako da na najbolji način dopru do moderne čitalačke publike.