Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.025

Facebook slicica

Katalog

Ponašanje potrošača

Ponašanje potrošača

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-86-7478-135-7

Ilustracija:

Da - u boji

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

K8935

Broj strana:

340

Težina:

1046 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

52,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Naše ponašanje kao potrošača ima kritičan značaj ne samo za nas same, već i za mnoge druge ljude. Marketar koje razumije potrošače moći će da osmisli proizvode koji će obezbjediti veću vrijednost. Kreatori politika koji razumijju ponašanje potrošača mogu da donose efektivnije odluke u domenu javne politike. Potrošači koji razumiju ponašanje potrošača mogu da donose bolje odluke u vezi sa tim na koji način raspodeljuju oskudne resurse. Dakle, razumijevanje ponašanja potrošača može da znači bolje poslovanje za kompanije, bolju javnu politiku za vlade i bolji život za pojedince i domaćinstva. Knjiga Ponašanje potrošača autora Babina i Harrisa koja je pred vama objedinjuje sve ono što čini vrhunski udžbenik: dokazan autorski tim, koncizan i kompletan sadržaj i alate za učenje prilagođene savremenim zahtjevima. Radi se o inovativnom konceptu kada je reč o rješenjima za predavanja i učenje koja su osmišljena tako da na najbolji način dopru do moderne čitalačke publike.

  • Prevodilac: Nina Stojanović
  • Izdanje: 2
  • Godina: 2012
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 215x275
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Naše ponašanje kao potrošača ima kritičan značaj ne samo za nas same, već i za mnoge druge ljude. Marketar koje razumije potrošače moći će da osmisli proizvode koji će obezbjediti veću vrijednost. Kreatori politika koji razumijju ponašanje potrošača mogu da donose efektivnije odluke u domenu javne politike. Potrošači koji razumiju ponašanje potrošača mogu da donose bolje odluke u vezi sa tim na koji način raspodeljuju oskudne resurse. Dakle, razumijevanje ponašanja potrošača može da znači bolje poslovanje za kompanije, bolju javnu politiku za vlade i bolji život za pojedince i domaćinstva. Knjiga Ponašanje potrošača autora Babina i Harrisa koja je pred vama objedinjuje sve ono što čini vrhunski udžbenik: dokazan autorski tim, koncizan i kompletan sadržaj i alate za učenje prilagođene savremenim zahtjevima. Radi se o inovativnom konceptu kada je reč o rješenjima za predavanja i učenje koja su osmišljena tako da na najbolji način dopru do moderne čitalačke publike.

Dodatne informacije

Izdavač Data Status
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter