Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

25.417

Facebook slicica

Katalog

Osnove upravljanja odnosima sa kupcima

Osnove upravljanja odnosima sa kupcima

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Lejla Softić


ISBN:

M3353

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

M3353

Broj strana:

20

Težina:

110 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

58,50 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Razumijevanje značaja odnosa sa kupcima traži razumijevanje veze između:

potreba kupaca, mogućnosti zadovoljenja tih potreba na tržištu, tržišnih okolnosti, ali i poslovne strategije sudionika na tržištu, te kulture poslovne komunikacije odnosno željenog poslovnog imidža na tržištu.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2014
  • Jezik: Bosanski jezik
  • Vrsta uveza: CD kutija
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 120x120
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

Razumijevanje značaja odnosa sa kupcima traži razumijevanje veze između: potreba kupaca, mogućnosti zadovoljenja tih potreba na tržištu, tržišnih okolnosti, ali i poslovne strategije sudionika na tržištu, te kulture poslovne komunikacije odnosno željenog poslovnog imidža na tržištu.

Dodatne informacije

Izdavač SoftConsulting s.p. Tuzla
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter