Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.254

Facebook slicica

Katalog

Osnove primjene promotivnih alata

Osnove primjene promotivnih alata

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Lejla Softić


ISBN:

M3359

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

M3359

Broj strana:

22

Težina:

110 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

58,50 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Svrha priručnika - Osnove primjene promotivnih alata je pružiti osnovne smjernice za poduzimanje promotivnih aktivnosti u organizacijama koje vlastito poslovanje zasnivaju na primjeni suvremenih tehnologija. Koje promotivne alate će organizacija koristiti u komunikaciji sa ciljnim tržištem zavisi od promotivne strategije organizacije.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2014
  • Jezik: Bosanski jezik
  • Vrsta uveza: CD kutija
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 120x120
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

Svrha priručnika - Osnove primjene promotivnih alata je pružiti osnovne smjernice za poduzimanje promotivnih aktivnosti u organizacijama koje vlastito poslovanje zasnivaju na primjeni suvremenih tehnologija. Koje promotivne alate će organizacija koristiti u komunikaciji sa ciljnim tržištem zavisi od promotivne strategije organizacije.

Dodatne informacije

Izdavač SoftConsulting s.p. Tuzla
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter