Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.285

Facebook slicica

Katalog

Kurikulum i nastava fizike

Kurikulum i nastava fizike

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-0-51707-3

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

D3130

Broj strana:

220

Težina:

344 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

38,60 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga Kurikulum i nastava fizike upoznaje čitatelje s osnovama teorije kurikuluma pri čemu se podrobno obrađuje model uravnotežene ciljno-procesne inačice kurikuluma i njegova praktična primjena u predmetnom području fizike. U današnjoj nastavnoj praksi još uvijek prevladava sadržajno usmjeren kurikulum koji ne odgovara odgojnim i obrazovnim potrebama suvremene dinamične civilizacije te ga je nužno zamijeniti kurikulumom usmjerenim prema učeniku. Takav kurikulum osposobljava učenike za razumijevanje životnog okružja, za kritičko mišljenje, rješavanje problema i cjeloživotno učenje.

Namjera je ove knjige pridonijeti razumijevanju procesa učenja i značenju učenikovih postignuća, razumijevanju oblikovanja kurikuluma, planiranju i pripremanju nastave te njezinu poboljšanju. Na primjerima nastave fizike i prijedlozima za njezino poboljšanje razmatra se primjena kurikuluma u kontekstu povezivanja očekivanih postignuća i nastavnih strategija s učeničkim konceptualnim razumijevanjem.
Knjiga je ponajprije namijenjena stručnjacima iz područja odgoja i obrazovanja, učiteljima i nastavnicima te ostalim stručnjacima u školskom sustavu koji odlučuju o promjenama i provode ih u praksi, a i širokoj čitateljskoj publici koju zanima obrazovanje.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2015
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 165x235
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Knjiga Kurikulum i nastava fizike upoznaje čitatelje s osnovama teorije kurikuluma pri čemu se podrobno obrađuje model uravnotežene ciljno-procesne inačice kurikuluma i njegova praktična primjena u predmetnom području fizike. U današnjoj nastavnoj praksi još uvijek prevladava sadržajno usmjeren kurikulum koji ne odgovara odgojnim i obrazovnim potrebama suvremene dinamične civilizacije te ga je nužno zamijeniti kurikulumom usmjerenim prema učeniku. Takav kurikulum osposobljava učenike za razumijevanje životnog okružja, za kritičko mišljenje, rješavanje problema i cjeloživotno učenje. Namjera je ove knjige pridonijeti razumijevanju procesa učenja i značenju učenikovih postignuća, razumijevanju oblikovanja kurikuluma, planiranju i pripremanju nastave te njezinu poboljšanju. Na primjerima nastave fizike i prijedlozima za njezino poboljšanje razmatra se primjena kurikuluma u kontekstu povezivanja očekivanih postignuća i nastavnih strategija s učeničkim konceptualnim razumijevanjem. Knjiga je ponajprije namijenjena stručnjacima iz područja odgoja i obrazovanja, učiteljima i nastavnicima te ostalim stručnjacima u školskom sustavu koji odlučuju o promjenama i provode ih u praksi, a i širokoj čitateljskoj publici koju zanima obrazovanje.

Dodatne informacije

Izdavač Školska knjiga
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter