Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

28.245

Facebook slicica

Katalog

Kako postati bolji stvaralac vrijednosti

Kako postati bolji stvaralac vrijednosti

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

953-6070-89-8

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

K3231

Broj strana:

272

Težina:

400 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

43,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Što je istinska vrijednost tvrtke i kako je prepoznati i povećati!

Još jedna uspješnica iz biblioteke Menadžment Poslovne škole Sveučilišta u Michiganu. Otkrijete zašto neke tvrtke iz godine u godinu sve uspješnije posluju - dok druge potonu nakon brzog uzleta. Odgovor leži u stvaranju dugoročne vrijednosti za tvrtku.

Kratki sadržaj:
- Pet tajni velikih stvaralaca vrijednosti
- Razumijevanje i stvaranje vrijednosti
- Stvaranje vrijednosti u praksi: strategija, mjere uspjeha i brzina
- Poboljšavanje stvaranja vrijednosti u nabavi i proizvodnji
- Poboljšavanje stvaranja vrijednosti na odjelima marketinga, prodaje, distribucije i razvoja novog proizvoda
- Poboljšavanje stvaranja vrijednosti u odjelu ljudskih potencijala
- Poboljšavanje stvaranja vrijednosti u financijama.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2006
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 150x230
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Što je istinska vrijednost tvrtke i kako je prepoznati i povećati! Još jedna uspješnica iz biblioteke Menadžment Poslovne škole Sveučilišta u Michiganu. Otkrijete zašto neke tvrtke iz godine u godinu sve uspješnije posluju - dok druge potonu nakon brzog uzleta. Odgovor leži u stvaranju dugoročne vrijednosti za tvrtku. Kratki sadržaj: - Pet tajni velikih stvaralaca vrijednosti - Razumijevanje i stvaranje vrijednosti - Stvaranje vrijednosti u praksi: strategija, mjere uspjeha i brzina - Poboljšavanje stvaranja vrijednosti u nabavi i proizvodnji - Poboljšavanje stvaranja vrijednosti na odjelima marketinga, prodaje, distribucije i razvoja novog proizvoda - Poboljšavanje stvaranja vrijednosti u odjelu ljudskih potencijala - Poboljšavanje stvaranja vrijednosti u financijama.

Dodatne informacije

Izdavač Mate naklada
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter