Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.285

Facebook slicica

Katalog

Integralna metoda za odgajatelje i stručne saradnike predškolskih ustanova - priručnik

Integralna metoda za odgajatelje i stručne saradnike predškolskih ustanova - priručnik

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

953-180-130-4

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

N2014

Broj strana:

216

Težina:

400 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

33,70 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Prepoznavanje i vježbanje socijalnih vještina koje utječu na razvoj i sazrijevanje djece predškolske dobi kroz 18 područja: Percepcija, Komunikacija, Ponašanje, Razvojne krize, Potvrde, Sukobi i njihovo rješavanje, Odlučivanje, Pravila i disciplina, Suradnja i natjecanje, Kreativnost, Uloge, Grupni i individualni kontekst, Samopercepcija.

IZ PREDGOVORA
Temeljna svrha ove knjige, kao i edukacije odgajatelja i stručnih suradnika dječjih vrtića, što je prethodila ovoj knjizi, sastoji se u prepoznavanju i vježbanju onih socijalnih vještina i tehnika individualnoga i grupnog rada koje će utjecati na socijalno-emocionalno područje i proces razvoja i sazrijevanja djece predškolske dobi, tako da odgajatelji koji rade s djecom i njihovim roditeljima, kao i drugi stručni djelatnici dječjih vrtića, budu educirani za primjenu integralne metode. Kao što je rečeno u knjizi Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima - teorijski dio, riječ je o metodi čiji je teorijski okvir humanistički pristup, a naglasak je na teorijama učenja i teorijama potreba, što se operacionaliziraju kroz komunikacijske procese.
Kako je na kraju spomenute knjige naglašeno, vođeni idejama ove metode, njenu aplikativnost vidimo, prije svega, u promijenjenom kontekstu dječjih vrtića u kojima stručno i drugo osoblje uči potrebna znanja, stječe brojne socijalne vještine, ali uči i o sebi, oslobađajući svoju kreativnost. S druge strane, daje se drukčiji smisao fenomenima koji su sastavni dijelovi sustava, što zadovoljava i potrebe djece i njihovih roditelja, kao i potrebe odraslih u vrtiću, te usavršava i procese komunikacije među svim sudionicima na koje se program primjenjuje i koji program primjenjuju. Takvim pristupom ulazimo u ekološki prostor djeteta, djelujući na njega samog, otvarajući mu prostor za zdravo odrastanje, posredstvom roditelja i stručnih djelatnika vrtića.

IZ SADRŽAJA
- Uvodne stranice
- 1. Percepcija
- 2. Komunikacija
- 3. Slušanje i govorenje
- 4. Od govora, preko razgovora, do dogovora
- 5. neverbalna komunikacija
- 6. Ponašanje
- 7. Razvojne i druge životne krize
- 8. Potrebe
- 9. Sukobi
- 10. Rješavanje sukoba
- 11. Odlučivanje
- 12. Pravila i disciplina
- 13. Suradnja i natjecanje
- 14. Kreativnost - nova kvaliteta
- 15. Uloge
- 16. Grupni kontekst
- 17. Individualni kontekst
- 18. Samopercepcija
- Literatura

  • Edicija: Komunikologija
  • Izdanje: 2
  • Godina: 2005
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 160x230
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Prepoznavanje i vježbanje socijalnih vještina koje utječu na razvoj i sazrijevanje djece predškolske dobi kroz 18 područja: Percepcija, Komunikacija, Ponašanje, Razvojne krize, Potvrde, Sukobi i njihovo rješavanje, Odlučivanje, Pravila i disciplina, Suradnja i natjecanje, Kreativnost, Uloge, Grupni i individualni kontekst, Samopercepcija. IZ PREDGOVORA Temeljna svrha ove knjige, kao i edukacije odgajatelja i stručnih suradnika dječjih vrtića, što je prethodila ovoj knjizi, sastoji se u prepoznavanju i vježbanju onih socijalnih vještina i tehnika individualnoga i grupnog rada koje će utjecati na socijalno-emocionalno područje i proces razvoja i sazrijevanja djece predškolske dobi, tako da odgajatelji koji rade s djecom i njihovim roditeljima, kao i drugi stručni djelatnici dječjih vrtića, budu educirani za primjenu integralne metode. Kao što je rečeno u knjizi Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima - teorijski dio, riječ je o metodi čiji je teorijski okvir humanistički pristup, a naglasak je na teorijama učenja i teorijama potreba, što se operacionaliziraju kroz komunikacijske procese. Kako je na kraju spomenute knjige naglašeno, vođeni idejama ove metode, njenu aplikativnost vidimo, prije svega, u promijenjenom kontekstu dječjih vrtića u kojima stručno i drugo osoblje uči potrebna znanja, stječe brojne socijalne vještine, ali uči i o sebi, oslobađajući svoju kreativnost. S druge strane, daje se drukčiji smisao fenomenima koji su sastavni dijelovi sustava, što zadovoljava i potrebe djece i njihovih roditelja, kao i potrebe odraslih u vrtiću, te usavršava i procese komunikacije među svim sudionicima na koje se program primjenjuje i koji program primjenjuju. Takvim pristupom ulazimo u ekološki prostor djeteta, djelujući na njega samog, otvarajući mu prostor za zdravo odrastanje, posredstvom roditelja i stručnih djelatnika vrtića. IZ SADRŽAJA - Uvodne stranice - 1. Percepcija - 2. Komunikacija - 3. Slušanje i govorenje - 4. Od govora, preko razgovora, do dogovora - 5. neverbalna komunikacija - 6. Ponašanje - 7. Razvojne i druge životne krize - 8. Potrebe - 9. Sukobi - 10. Rješavanje sukoba - 11. Odlučivanje - 12. Pravila i disciplina - 13. Suradnja i natjecanje - 14. Kreativnost - nova kvaliteta - 15. Uloge - 16. Grupni kontekst - 17. Individualni kontekst - 18. Samopercepcija - Literatura

Dodatne informacije

Izdavač Alinea
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter