Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

26.015

Facebook slicica

Katalog

Ikonoklast

Ikonoklast

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Gregory Berns


ISBN:

978-953-246-100-8

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

K5403

Broj strana:

243

Težina:

556 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

54,00 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

NEUROZNANSTVENIK OTKRIVA KAKO RAZMIŠLJATI DRUGAČIJE

Zbog čega su ikonoklasti tako nevjerojatno kreativni i uspješni?

Oni prelaze prepreke zbog kojih se većina nas zaustavlja na mjestu. Mozak ima tri prirodne zapreke koje sprječavanju uistinu inovativno zmišljanje: neispravna percepcija, strah od neuspjeha te nesposobnost uvjeravanja drugih. No kao ikonoklast možete se probiti kroz te prepreke.

Vodeći neuroznanstvenik Gregory Berns pokazuje nam kako se to postiže, u ovoj analizi znanosti koja stoji u poleđini jedinstvenog razmišljanja. Jeste li znali da kada gledate jedno te istu stvar više puta zaredom, vaš mozak troši sve manje i manje energije? Vaš um već zna što je to što gleda, pa se ne napreže kako bi ponovno prerađivao taj događaj. Tek se postavljanjem u nove situacije možemo natjerati na drugačije razmišljanje i naglo oživljavanje vlastite kreativnosti.

Berns povezuje ovakve uvide sa živopisnim ričama o ikonoklastima koji ih utjelovljuju. Mladi Walt Disney proveo je mnogobrojne sate zureći u svoje crteže na kinoplatnu kako bi lakše zamislio pokretne slike i ilustracije u revolucionarnoj mješavini. David Dreman, koji je bio izvanredan trgovac, nadišao je svoj strah od neuspjeha shvaćanjem psihologije tržišta i prepoznavanjem ogromne vrijednosti u dionicama koje su drugi zanemarivali. Ray Kroc je stvarao nove društvene poveznice sa svojim kupcima iz McDonaldsa i time postao dominantan u svome polju.

Najkreativnije i najinventivnije zamisli dolaze od pojedinaca koji rade ono za što drugi kažu da se ne može. I vi se možete otrgnuti od nutarnje želje za konformizmom − i nadići svoja prethodna ograničenja. Stvorite razumijevanje o preprekama koje stoje na putu do vašeg uspjeha. Gledajte na realnost drugačije, zanemarite svoj strah i proširite svoju socijalnu inteligenciju. Otkrit ćete da mnogo kreativnije stvarate inovacije – i lakše primjenjujete svoje svježe ideje s velikim efektom.

  • Originalni naziv: Iconoclast
  • Prevodilac: Ivan Spajić
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2010
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 160x240
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

NEUROZNANSTVENIK OTKRIVA KAKO RAZMIŠLJATI DRUGAČIJE Zbog čega su ikonoklasti tako nevjerojatno kreativni i uspješni? Oni prelaze prepreke zbog kojih se većina nas zaustavlja na mjestu. Mozak ima tri prirodne zapreke koje sprječavanju uistinu inovativno zmišljanje: neispravna percepcija, strah od neuspjeha te nesposobnost uvjeravanja drugih. No kao ikonoklast možete se probiti kroz te prepreke. Vodeći neuroznanstvenik Gregory Berns pokazuje nam kako se to postiže, u ovoj analizi znanosti koja stoji u poleđini jedinstvenog razmišljanja. Jeste li znali da kada gledate jedno te istu stvar više puta zaredom, vaš mozak troši sve manje i manje energije? Vaš um već zna što je to što gleda, pa se ne napreže kako bi ponovno prerađivao taj događaj. Tek se postavljanjem u nove situacije možemo natjerati na drugačije razmišljanje i naglo oživljavanje vlastite kreativnosti. Berns povezuje ovakve uvide sa živopisnim ričama o ikonoklastima koji ih utjelovljuju. Mladi Walt Disney proveo je mnogobrojne sate zureći u svoje crteže na kinoplatnu kako bi lakše zamislio pokretne slike i ilustracije u revolucionarnoj mješavini. David Dreman, koji je bio izvanredan trgovac, nadišao je svoj strah od neuspjeha shvaćanjem psihologije tržišta i prepoznavanjem ogromne vrijednosti u dionicama koje su drugi zanemarivali. Ray Kroc je stvarao nove društvene poveznice sa svojim kupcima iz McDonaldsa i time postao dominantan u svome polju. Najkreativnije i najinventivnije zamisli dolaze od pojedinaca koji rade ono za što drugi kažu da se ne može. I vi se možete otrgnuti od nutarnje želje za konformizmom − i nadići svoja prethodna ograničenja. Stvorite razumijevanje o preprekama koje stoje na putu do vašeg uspjeha. Gledajte na realnost drugačije, zanemarite svoj strah i proširite svoju socijalnu inteligenciju. Otkrit ćete da mnogo kreativnije stvarate inovacije – i lakše primjenjujete svoje svježe ideje s velikim efektom.

Dodatne informacije

Izdavač Mate Naklada
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Najprodavanije

Reklama

Newsletter