Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.230

Facebook slicica

Katalog

Ekonomika za menadžere - Načela i primjene u svjetskoj praksi

Ekonomika za menadžere - Načela i primjene u svjetskoj praksi

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-246-414-6

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

B9909

Broj strana:

720

Težina:

1652 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

139,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

8. međunarodno izdanje

Odražavajući izrazito globaliziranu prirodu ukusa, proizvodnje, tržišta rada i financijskih tržišta u današnjem svijetu, Ekonomika za menadžere: Načela i primjene širom svijeta, međunarodno osmo izdanje, predstavlja teoriju poduzeća kao poveznicu za ispitivanje procesa donošenja menadžerskih odluka.

Kao i u prijašnjim izdanjima, knjiga nastoji uravnotežiti koncepte, primjene i pe­dagogiju. Posredstvom jasnih i sažetih objašnjenja i ilustracija, ona istražuje već dobro oprobane, kao i mnoge nove i uzbudljive teme u ekonomici za menadžere (kao što su organizacija tvrtki, poslovna etika, evolucija kreativne tvrtke, Porterov strateški okvir, elektronička trgovina, ekonomika informacija i upravljanje rizikom), da bi potom prika­zala kako se poduzeća doista ponašaju, uz pomoć 97 stvarnih studija slučaja, deset kućica s tekstom o Ekonomici za menadžere u praksi, kao i jedanaest integrativnih slučajeva.

Integrirane studije slučajeva obimne su i osmišljene tako da ih predavači sami mogu zadati. Budući da je ekonomika za menadžere po svojoj prirodi primijenjeno područje, ovakva mogućnost itekako je korisna. Studije slučajeva, nasuprot tome, kratka su, poticajna, a katkad i iznenađujuća uprizorenja kako se pro­učavane teorije mogu primijeniti u praksi. Fleksibilna, modularna organizacija knjigu čini pogodnom kako za dugotrajne, tako i za skraćene ko­legije ekonomike za menadžere.

  • Izdanje: 8
  • Godina: 2022
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x240
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

8. međunarodno izdanje Odražavajući izrazito globaliziranu prirodu ukusa, proizvodnje, tržišta rada i financijskih tržišta u današnjem svijetu, Ekonomika za menadžere: Načela i primjene širom svijeta, međunarodno osmo izdanje, predstavlja teoriju poduzeća kao poveznicu za ispitivanje procesa donošenja menadžerskih odluka. Kao i u prijašnjim izdanjima, knjiga nastoji uravnotežiti koncepte, primjene i pe­dagogiju. Posredstvom jasnih i sažetih objašnjenja i ilustracija, ona istražuje već dobro oprobane, kao i mnoge nove i uzbudljive teme u ekonomici za menadžere (kao što su organizacija tvrtki, poslovna etika, evolucija kreativne tvrtke, Porterov strateški okvir, elektronička trgovina, ekonomika informacija i upravljanje rizikom), da bi potom prika­zala kako se poduzeća doista ponašaju, uz pomoć 97 stvarnih studija slučaja, deset kućica s tekstom o Ekonomici za menadžere u praksi, kao i jedanaest integrativnih slučajeva. Integrirane studije slučajeva obimne su i osmišljene tako da ih predavači sami mogu zadati. Budući da je ekonomika za menadžere po svojoj prirodi primijenjeno područje, ovakva mogućnost itekako je korisna. Studije slučajeva, nasuprot tome, kratka su, poticajna, a katkad i iznenađujuća uprizorenja kako se pro­učavane teorije mogu primijeniti u praksi. Fleksibilna, modularna organizacija knjigu čini pogodnom kako za dugotrajne, tako i za skraćene ko­legije ekonomike za menadžere.

Dodatne informacije

Izdavač Naklada Mate
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter