Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

953-6070-04-9-X

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

K9948

Broj strana:

760

Težina:

1038 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

106,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

KAKO POBIJEDITI TRŽIŠTE!

U današnjoj globalnoj ekonomiji, upravljanje poduzećima s nacionalnog stajališta izgubilo je na značenju. Stoga je prvenstveni cilj ove knjige uvesti čitatelja u međunarodnu dimenziju ekonomije za menadžere koja bi odrazila globalizaciju proizvodnje i ekspanziju distribucije u današnjem svijetu. Studija sinteza ekonomske teorije, znanaosti o odlučivanju, različita područja poslovne administracije, te međusobni utjecaj poduzeća u njihovim nastojanjima pri donošenju odluka kad su suočeni s različitim izazovima.

Kratak sadržaj:

Uvod
Analiza potražnje (teorija, ocjenjivanje i prognoziranje)
Analiza proizvodnje i troškova (teorija, ocjenjivanje i linearno programiranje)
Tržišna struktura i obrasci određivanja cijena
Regulacija, analiza rizika i određivanje potrebnog kapitala
Riječnik, indexi

  • Izdanje: 1
  • Godina: 1994
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x240
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi KAKO POBIJEDITI TRŽIŠTE! U današnjoj globalnoj ekonomiji, upravljanje poduzećima s nacionalnog stajališta izgubilo je na značenju. Stoga je prvenstveni cilj ove knjige uvesti čitatelja u međunarodnu dimenziju ekonomije za menadžere koja bi odrazila globalizaciju proizvodnje i ekspanziju distribucije u današnjem svijetu. Studija sinteza ekonomske teorije, znanaosti o odlučivanju, različita područja poslovne administracije, te međusobni utjecaj poduzeća u njihovim nastojanjima pri donošenju odluka kad su suočeni s različitim izazovima. Kratak sadržaj: Uvod Analiza potražnje (teorija, ocjenjivanje i prognoziranje) Analiza proizvodnje i troškova (teorija, ocjenjivanje i linearno programiranje) Tržišna struktura i obrasci određivanja cijena Regulacija, analiza rizika i određivanje potrebnog kapitala Riječnik, indexi

Dodatne informacije

Izdavač Naklada Mate
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter