Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.285

Facebook slicica

Katalog

Učinkoviti odnosi s javnošću

Učinkoviti odnosi s javnošću

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-246-101-5

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K4877

Broj strana:

608

Težina:

1130 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

97,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Cutlip & Centers UČINKOVITI ODNOSI S JAVNOŠĆU

najnovije 10. izdanje

NAJPOZNATIJI SVJETSKI UDŽBENIK ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU!

Počevši od svog prvog izdanja 1952. godine, udžbenik Učinkoviti odnosi s javnošću (Effective Public Relations - EPR), uvodio je teoriju i načela odnosa s javnošću, školovao djelatnike koji su se bavili tim pozivom i služio im kao referentno djelo širom svijeta. Ovo deseto izdanje upotpunjuje šest desetljeća unapređivanja odnosa s javnošću prema profesionalnom statusu.

Učinkoviti odnosi s javnošću je knjiga koju najčešće koriste oni koji se pripremaju za akreditacijske ispite, koja se najčešće citira u literaturi o odnosima s javnošću, koju se najšire koristi diljem svijeta na engleskom, i koja se najviše prevodi za potrebe studiranja. U dobrom ste društvu kad koristite ovu knjigu u pripremi za uzbudljivu i zahvalnu karijeru.

Što ćete naučiti pomoću desetog izdanja ove knjige?

- Naučit ćete temeljne pojmove potrebne za razumijevanje što jesu i što nisu odnosi s javnošću, te kako je ta djelatnost evoluirala do današnje prakse.
- Naučit ćete vrijednosti, teoriju, načela i proces upravljanja koji usmjeravaju praksu odnosa s javnošću.
- Dobit ćete ažurirane informacije i čitati ključne primjere, što će vam pomoći da razumijete suvremenu praksu odnosa s javnošću u mnogim raznolikim ambijentima.

Svako poglavlje započinje vodičem u kojem su naznačeni posebni ciljevi učenja što će vam pomoći u fokusiranju na čitanje i svladavanju materijala.

Kratki sadržaj:

- Pojam, djelatnici, kontekst i podrijetlo
(Uvod u suvremene odnose s javnošću, Djelatnici za odnose s javnošću, Organizacijski ambijenti, Povijesni razvoj)
- Temelji
(Profesionalizam i etika, Pravna pitanja, Teorijski temelji, Komunikacija i javno mijenje, Unutarnji odnosi i komunikacija sa zaposlenicima)
- Proces upravljanja
(Određivanje problema u odnosima s javnošću, Planiranje i stvaranje i programa, Poduzimanje akcije i komuniciranje, Ocjenjivanje programa)
- Praksa
(Odnosi s javnošću poduzeća i gospodarskih grana, Država i poslovi s javnošću, Neprofitne organizacije, udruge po djelatnostima i nevladine organizacije)

  • Izdanje: 10
  • Godina: 2010
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x230
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Cutlip & Centers UČINKOVITI ODNOSI S JAVNOŠĆU najnovije 10. izdanje NAJPOZNATIJI SVJETSKI UDŽBENIK ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU! Počevši od svog prvog izdanja 1952. godine, udžbenik Učinkoviti odnosi s javnošću (Effective Public Relations - EPR), uvodio je teoriju i načela odnosa s javnošću, školovao djelatnike koji su se bavili tim pozivom i služio im kao referentno djelo širom svijeta. Ovo deseto izdanje upotpunjuje šest desetljeća unapređivanja odnosa s javnošću prema profesionalnom statusu. Učinkoviti odnosi s javnošću je knjiga koju najčešće koriste oni koji se pripremaju za akreditacijske ispite, koja se najčešće citira u literaturi o odnosima s javnošću, koju se najšire koristi diljem svijeta na engleskom, i koja se najviše prevodi za potrebe studiranja. U dobrom ste društvu kad koristite ovu knjigu u pripremi za uzbudljivu i zahvalnu karijeru. Što ćete naučiti pomoću desetog izdanja ove knjige? - Naučit ćete temeljne pojmove potrebne za razumijevanje što jesu i što nisu odnosi s javnošću, te kako je ta djelatnost evoluirala do današnje prakse. - Naučit ćete vrijednosti, teoriju, načela i proces upravljanja koji usmjeravaju praksu odnosa s javnošću. - Dobit ćete ažurirane informacije i čitati ključne primjere, što će vam pomoći da razumijete suvremenu praksu odnosa s javnošću u mnogim raznolikim ambijentima. Svako poglavlje započinje vodičem u kojem su naznačeni posebni ciljevi učenja što će vam pomoći u fokusiranju na čitanje i svladavanju materijala. Kratki sadržaj: - Pojam, djelatnici, kontekst i podrijetlo (Uvod u suvremene odnose s javnošću, Djelatnici za odnose s javnošću, Organizacijski ambijenti, Povijesni razvoj) - Temelji (Profesionalizam i etika, Pravna pitanja, Teorijski temelji, Komunikacija i javno mijenje, Unutarnji odnosi i komunikacija sa zaposlenicima) - Proces upravljanja (Određivanje problema u odnosima s javnošću, Planiranje i stvaranje i programa, Poduzimanje akcije i komuniciranje, Ocjenjivanje programa) - Praksa (Odnosi s javnošću poduzeća i gospodarskih grana, Država i poslovi s javnošću, Neprofitne organizacije, udruge po djelatnostima i nevladine organizacije)

Dodatne informacije

Izdavač Naklada Mate
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter