Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

36.038

Facebook slicica

Katalog

Upravljačko računovodstvo

Upravljačko računovodstvo

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-867-478-105-0

Ilustracija:

Da - u boji

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

V2256

Broj strana:

370

Težina:

772 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

35,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Ova knjiga je prvenstveno namjenjena studentima koji se prvi put susreću sa upravljačkim računovodstvom, mada može koristiti i kao materijal za podsjećanje onima koji su izučavali ovu temu prije više godina.

Knjiga će vjerovatno koristiti:
- studentima osnovnih studija u prvoj i/ili drugoj godini studija poslije kojih će steći diplomu u oblasti računovodstva,

- studentima osnovnih studija poslije kojih će steći diplomu u oblasti ekonomije, međunarodne ekonomije, ekonomije i računovodstva ili sličnih kombinacija studija,

- studentima na magistarskim studijama u oblasti poslovnog upravljanja,

- studentima postdiplomskih studija u oblasti računovodstva i srodnih nauka,

- profesionalnim menadžerima koji žele da unaprijede ili osavremene svoje znanje o upravljačkom računovodstvu.

Cilj ove knjige jeste da obezbjedi stabilnu osnovu i za praktične tehnike upravljačkog računovodstva i za povezane relevantne teorije, uključujući i kratak uvod u istorijski kontekst ove teme. Jedno od prvih poglavlja ove knjige je specifično posvećeno ispitivanju relevantnih teorijskih okvira, ali osim toga, objašnjenja praktičnih tehnika u drugim poglavljima se često povezuju sa teorijskim perspektivama. Kombinacija prakse i teorije pomaže da se obezbjedi kontekst za izučavanje materije, a to je naročito važno za one koji nemaju mnogo iskustva u oblasti upravljačkog računovodstva ili uopšte u poslovanju. Dodatni značaj je postignut korišćenjem primjera iz stvarnog sveta u većini poglavlja i upućivanjem na najnovija istraživanja.

  • Originalni naziv: Management Accounting...
  • Prevodilac: Romina Halilović
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2009
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x235
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Ova knjiga je prvenstveno namjenjena studentima koji se prvi put susreću sa upravljačkim računovodstvom, mada može koristiti i kao materijal za podsjećanje onima koji su izučavali ovu temu prije više godina. Knjiga će vjerovatno koristiti: - studentima osnovnih studija u prvoj i/ili drugoj godini studija poslije kojih će steći diplomu u oblasti računovodstva, - studentima osnovnih studija poslije kojih će steći diplomu u oblasti ekonomije, međunarodne ekonomije, ekonomije i računovodstva ili sličnih kombinacija studija, - studentima na magistarskim studijama u oblasti poslovnog upravljanja, - studentima postdiplomskih studija u oblasti računovodstva i srodnih nauka, - profesionalnim menadžerima koji žele da unaprijede ili osavremene svoje znanje o upravljačkom računovodstvu. Cilj ove knjige jeste da obezbjedi stabilnu osnovu i za praktične tehnike upravljačkog računovodstva i za povezane relevantne teorije, uključujući i kratak uvod u istorijski kontekst ove teme. Jedno od prvih poglavlja ove knjige je specifično posvećeno ispitivanju relevantnih teorijskih okvira, ali osim toga, objašnjenja praktičnih tehnika u drugim poglavljima se često povezuju sa teorijskim perspektivama. Kombinacija prakse i teorije pomaže da se obezbjedi kontekst za izučavanje materije, a to je naročito važno za one koji nemaju mnogo iskustva u oblasti upravljačkog računovodstva ili uopšte u poslovanju. Dodatni značaj je postignut korišćenjem primjera iz stvarnog sveta u većini poglavlja i upućivanjem na najnovija istraživanja.

Dodatne informacije

Izdavač Data Status
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter