Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

24.782

Facebook slicica

Katalog

Menadžment zrakoplovne kompanije

Menadžment zrakoplovne kompanije

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-246-179-4

Ilustracija:

Da - u boji

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

K8479

Broj strana:

900

Težina:

2200 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

108,00 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Smatram da djelo po kvaliteti i opsegu sadržaja nadilazi granice Republike Hrvatske i sigurno će izazvati pojačani interes i u državama šire regije kojima je hrvatski jezik poznat i blizak.“
dr. sc. Ratko Zelenika, profesor emeritus, redoviti profesor Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci.

„Knjiga je primjenjiva i kao literatura gospodarstvenicima, te ostalom dijelu znanstvene i stručne javnosti koju zanima iznesena problematika, budući da u cijelosti ispunjava zahtjeve suvremene znanstveno- nastavne literature.“
dr. sc. Marcel Meler, redoviti profesor na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Osijeku.

„Po obrađenoj problematici recenzirano djelo je raritetno u domaćoj znanstveno-stručnoj literaturi“
dr. sc. Sanja Steiner, redoviti profesor na Fakultetu prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu.

Sadržajne cjeline obuhvaćaju i završavaju primjerima iz prakse, što knjigu čini bliskijom zainteresiranom čitatelju. Na kraju svakog dijela izdvajaju se karakteristične i dominantne vještine, znanja i spoznaje koje iznimno uspješan menadžer zrakoplovne kompanije mora savladati. Navedeni su i profili zrakoplovnih lidera koji su se dokazali konkretnim rezultatima u praksi. Opseg knjige upućuje na zaključak da je lepeza menadžerskih izazova izrazito bogata i slojevita, što je doista i slučaj u dinamičnom zrakoplovnom poslovnom okruženju. Temeljem autorskih istraživanja i spoznaja ponuđena je vizija budućnosti menadžmenta zrakoplovne kompanije te mogući okviri strateškog razvoja zrakoplovnog tržišta u Hrvatskoj. Knjiga je bogato ilustrirana s 208 tablica,148 grafikona, 77 shema i 55 primjera. U istraživanju, tematskoj eksplikaciji i predstavljanju rezultata istraživanja autori su se u knjizi koristili sa 157 knjiga i velikim brojem ostalih bibliografskih jedinica s 1355 fusnota. Knjiga je obogaćena s dva dodatna predgovora eminentnih predstavnika svjetske industrije zračnog prijevoza gospodina Wolfganga Mayrhubera predsjednika Uprave Lufthansa AG 2003.-2011. i gospodina Ulrich Schulte-Strathausa glavnog tajnika Europske udruge zračnih prijevoznika AEA, 2002.-2012.

Kratki sadržaj:

Čimbenici menadžmenta zrakoplovne kompanije
Analiza i ocjena razvoja zračnog prometa
Temeljne karakteristike poslovanja zrakoplovne kompanije
Pokazatelji uspješnosti poslovanja zrakoplovne kompanije
Tržišno pozicioniranje zrakoplovne kompanije
Planiranje i strategija zrakoplovne kompanije
Organiziranje i menadžment ljudskih potencijala zrakoplovne kompanije
Ekonomika leta – modeli profitabilnosti
Prognoze razvoja zračnog prometa

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2012
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 210x260
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Smatram da djelo po kvaliteti i opsegu sadržaja nadilazi granice Republike Hrvatske i sigurno će izazvati pojačani interes i u državama šire regije kojima je hrvatski jezik poznat i blizak.“ dr. sc. Ratko Zelenika, profesor emeritus, redoviti profesor Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. „Knjiga je primjenjiva i kao literatura gospodarstvenicima, te ostalom dijelu znanstvene i stručne javnosti koju zanima iznesena problematika, budući da u cijelosti ispunjava zahtjeve suvremene znanstveno- nastavne literature.“ dr. sc. Marcel Meler, redoviti profesor na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Osijeku. „Po obrađenoj problematici recenzirano djelo je raritetno u domaćoj znanstveno-stručnoj literaturi“ dr. sc. Sanja Steiner, redoviti profesor na Fakultetu prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu. Sadržajne cjeline obuhvaćaju i završavaju primjerima iz prakse, što knjigu čini bliskijom zainteresiranom čitatelju. Na kraju svakog dijela izdvajaju se karakteristične i dominantne vještine, znanja i spoznaje koje iznimno uspješan menadžer zrakoplovne kompanije mora savladati. Navedeni su i profili zrakoplovnih lidera koji su se dokazali konkretnim rezultatima u praksi. Opseg knjige upućuje na zaključak da je lepeza menadžerskih izazova izrazito bogata i slojevita, što je doista i slučaj u dinamičnom zrakoplovnom poslovnom okruženju. Temeljem autorskih istraživanja i spoznaja ponuđena je vizija budućnosti menadžmenta zrakoplovne kompanije te mogući okviri strateškog razvoja zrakoplovnog tržišta u Hrvatskoj. Knjiga je bogato ilustrirana s 208 tablica,148 grafikona, 77 shema i 55 primjera. U istraživanju, tematskoj eksplikaciji i predstavljanju rezultata istraživanja autori su se u knjizi koristili sa 157 knjiga i velikim brojem ostalih bibliografskih jedinica s 1355 fusnota. Knjiga je obogaćena s dva dodatna predgovora eminentnih predstavnika svjetske industrije zračnog prijevoza gospodina Wolfganga Mayrhubera predsjednika Uprave Lufthansa AG 2003.-2011. i gospodina Ulrich Schulte-Strathausa glavnog tajnika Europske udruge zračnih prijevoznika AEA, 2002.-2012. Kratki sadržaj: Čimbenici menadžmenta zrakoplovne kompanije Analiza i ocjena razvoja zračnog prometa Temeljne karakteristike poslovanja zrakoplovne kompanije Pokazatelji uspješnosti poslovanja zrakoplovne kompanije Tržišno pozicioniranje zrakoplovne kompanije Planiranje i strategija zrakoplovne kompanije Organiziranje i menadžment ljudskih potencijala zrakoplovne kompanije Ekonomika leta – modeli profitabilnosti Prognoze razvoja zračnog prometa

Dodatne informacije

Izdavač Mate Naklada
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter