Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

25.726

Facebook slicica

Katalog

Lean startup

Lean startup

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Eric Ries


ISBN:

978-953-246-210-4

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

K9937

Broj strana:

320

Težina:

451 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

43,00 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

KAKO DANAŠNJI PODUZETNICI KORISTE NEPRESTANU INOVATIVNOST ZA STVARANJE U POTPUNOSTI USPJEŠNIH POSLOVA

Većina startupova ne uspije. Ali mnogi se od tih neuspjeha mogu spriječiti. Lean startup je novi pristup koji se usvaja po cijelom svijetu, mijenjajući način na koji su tvrtke izgrađene i način na koji se lansiraju novi proizvodi.

Eric Ries definira startup kao organizaciju posvećenu kreiranju nečeg novog u uvjetima ekstremne nesigurnosti. To je jednako točno i kada se radi o jednoj osobi u garaži i o grupi iskusnih profesionalaca u sobi za sastanke Fortune 500. Ono što im je svima zajedničko jest misija ulaženja u maglu nesigurnosti da bi se otkrio uspješan put prema održivom poslu.

Lean Startup pristup potiče tvrtke koje su kapitalno efikasnije i koje učinkovitije utječu na ljudsku kreativnost. Inspiriran lekcijama iz lean odnosno racionalizirane proizvodnje, oslanja se na „potvrđeno učenje“, brzo znanstveno eksperimentiranje, kao i na nekoliko praksi suprotnih intuiciji koje skraćuju cikluse razvoja proizvoda, procjenjuju stvarni napredak bez pribjegavanja ispraznoj metrici i pomažu shvatiti što korisnici zaista žele. Omogućuje tvrtki brzo mijenjanje smjerova, postepeno mijenjajući planove, minutu po minutu.

Umjesto trošenja vremena na kreiranje elaboriranih poslovnih planova, Lean Startup nudi poduzetnicima u tvrtkama svih veličina način za trajno testiranje njihovih vizija, za prilagodbu i podešavanje prije nego bude prekasno. Ries daje znanstveni pristup kreiranju startupa i upravljanju uspješnim startupovima u dobu kada tvrtke trebaju biti inovativnije nego ikada.

Kratki sadržaj:

Prvi dio VIZIJA:
Početak
Definicija
Učenje
Eksperimentiranje

Drugi dio UPRAVLJANJE:
Skok
Testiranje
Procjenjivanje
Zaokret (ili ustrajanje)

Treći dio UBRZAVANJE:
Serije
Rast
Prilagodba
Inovacija

Epilog: ne trošite uzalud
Pridružite se pokretu

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2014
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 150x220
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

KAKO DANAŠNJI PODUZETNICI KORISTE NEPRESTANU INOVATIVNOST ZA STVARANJE U POTPUNOSTI USPJEŠNIH POSLOVA Većina startupova ne uspije. Ali mnogi se od tih neuspjeha mogu spriječiti. Lean startup je novi pristup koji se usvaja po cijelom svijetu, mijenjajući način na koji su tvrtke izgrađene i način na koji se lansiraju novi proizvodi. Eric Ries definira startup kao organizaciju posvećenu kreiranju nečeg novog u uvjetima ekstremne nesigurnosti. To je jednako točno i kada se radi o jednoj osobi u garaži i o grupi iskusnih profesionalaca u sobi za sastanke Fortune 500. Ono što im je svima zajedničko jest misija ulaženja u maglu nesigurnosti da bi se otkrio uspješan put prema održivom poslu. Lean Startup pristup potiče tvrtke koje su kapitalno efikasnije i koje učinkovitije utječu na ljudsku kreativnost. Inspiriran lekcijama iz lean odnosno racionalizirane proizvodnje, oslanja se na „potvrđeno učenje“, brzo znanstveno eksperimentiranje, kao i na nekoliko praksi suprotnih intuiciji koje skraćuju cikluse razvoja proizvoda, procjenjuju stvarni napredak bez pribjegavanja ispraznoj metrici i pomažu shvatiti što korisnici zaista žele. Omogućuje tvrtki brzo mijenjanje smjerova, postepeno mijenjajući planove, minutu po minutu. Umjesto trošenja vremena na kreiranje elaboriranih poslovnih planova, Lean Startup nudi poduzetnicima u tvrtkama svih veličina način za trajno testiranje njihovih vizija, za prilagodbu i podešavanje prije nego bude prekasno. Ries daje znanstveni pristup kreiranju startupa i upravljanju uspješnim startupovima u dobu kada tvrtke trebaju biti inovativnije nego ikada. Kratki sadržaj: Prvi dio VIZIJA: Početak Definicija Učenje Eksperimentiranje Drugi dio UPRAVLJANJE: Skok Testiranje Procjenjivanje Zaokret (ili ustrajanje) Treći dio UBRZAVANJE: Serije Rast Prilagodba Inovacija Epilog: ne trošite uzalud Pridružite se pokretu

Dodatne informacije

Izdavač Mate naklada
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter