Detalji
Dajte klijentu razlog da odabere vas, a ne vašu konkurenciju
Mislite da poznajete svoje konkurentske prednosti?
Razmislite ponovo.
Zašto bih poslovao s tobom, a ne s tvojim konkurentom? Bilo da ste trgovac na malo, proizvođač, distributer ili davatelj usluga - ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje, sigurno ćete izgubiti kupce, klijente i tržišni udjel. Ova knjiga otvorit će vam oči otkrivajući da je prepoznavanje vaših konkurentskih prednosti (i njihovo razglašavanje na tržištu) najbolja garancija sklapanja poslova, zadržavanja klijenata i velike prednosti pred konkurencijom.
Pet fatalnih pogrešaka koje se događaju većini poduzeća
- Nemaju konkurentsku prednost, ali misle da je imaju.
- Imaju konkurentsku prednost, no ne znaju koja je pa umjesto da je iskoriste pribjegavaju snižavanju cijena
- Svjesni su svojih konkurentskih prednosti no zaboravljaju o njima informirati svoje klijente.
- Svoje jake strane pogrešno proglašavaju konkurentskim prednostima.
- Ne obraćaju dovoljno pozornosti konkurentskim prednostima kada donose strateške i operativne odluke.
Dobra je vijest da MOŽETE ispraviti ove skupe pogreške - identificiranjem svojih konkurentskih prednosti i stvaranjem novih. Konzultantica, glasnogovornica i stručnjakinja za konkuretnske prednosti Jaynie Smith iznosi brojne primjere malih i velikih tvrtki koje su znatno poboljšale rezultate svojeg poslovanja fokusiranjem na svoje konkuretnske prednosti.
Jack Welch je jednom rekao: Ako nemate konkurentsku prednost, nemojte se natjecati.
Ova izravna i jasna knjiga puna je inspirativnih primjera i konkretnih uputa o tome kako možete otkriti postojeće konkurentske prednosti, razviti nove i razglasiti ih na tržištu.
Jaynie L. Smith je osnivačica tvrtke ICS Marketing i predsjednica SmartAdvantage Inc., konzultantske tvrtke za menadžere čiji su klijenti na stotine tvrtki srednjeg tržišta. Ona također predsjeda međunarodnom organizacijom TEC (The Executive Committee), s članstvom od 11000 direktora tvrtki. Živi u Hollywoodu.
William G. Flanagan pisac je i urednik u časopisima Forbes, Wall Street Journal, Business Week, Esquire i New York Magazine. Zadnja mu je knjiga Dirty Rotten CEOS (Citadel).