Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.285

Facebook slicica

Katalog

Psihologija prodaje

Psihologija prodaje

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Brajan Trejsi


ISBN:

978-86-6152-033-4

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

D4838

Broj strana:

216

Težina:

450 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

23,00 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Strah i sumnja u sebe oduvek su najveći neprijatelji ljudskog potencijala.

Brajan Trejsi, jedan od najboljih motivacionih govornika i poslovnih trenera današnjice, shvatio je da je, kao prodavac, najveći napredak ostvario kada je otkrio da je psihologija prodaje važnija i od samih tehnika i metoda prodaje.

Dopunjen, proširen i prvi put dostupan u obliku knjige, Trejsijev audio-program Psihologija prodaje najprodavaniji je program za obuku prodavaca svih vremena. Prodavci ce naučiti „unutrašnji segment prodaje”: kako da eliminišu strah od odbijanja i kako da izgrade neuništivo samopouzdanje. Prodavci, kaže Trejsi, moraju da nauče da kontrolišu svoje misli, osećanja i postupke kako bi postali što efikasniji.

  • Originalni naziv: The psychology of selling...
  • Prevodilac: Nenad Trnavac
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2023
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 150x230
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Strah i sumnja u sebe oduvek su najveći neprijatelji ljudskog potencijala. Brajan Trejsi, jedan od najboljih motivacionih govornika i poslovnih trenera današnjice, shvatio je da je, kao prodavac, najveći napredak ostvario kada je otkrio da je psihologija prodaje važnija i od samih tehnika i metoda prodaje. Dopunjen, proširen i prvi put dostupan u obliku knjige, Trejsijev audio-program Psihologija prodaje najprodavaniji je program za obuku prodavaca svih vremena. Prodavci ce naučiti „unutrašnji segment prodaje”: kako da eliminišu strah od odbijanja i kako da izgrade neuništivo samopouzdanje. Prodavci, kaže Trejsi, moraju da nauče da kontrolišu svoje misli, osećanja i postupke kako bi postali što efikasniji.

Dodatne informacije

Izdavač Harmonija
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter