Detalji
Knjiga Programirano učenje - Zašto programirati sadržaje u online okruženju? - govori o nastavnoj strategiji koja je bila inspirirana željom da se nastavni proces intenzivira, racionalizira i individualizira. Sadržaj u programiranom materijalu
podijeljen je na logički povezane i za usvajanje lagane male dijelove - korake koji se uče jedan za drugim. Učenik prelazi na rješavanje zadataka nakon što je s razumijevanjem i samostalno pročitao sadržaj. Ovim korakom osim samostalnosti, razvijamo i funkcionalnu pismenost učenika.
Nakon što učenici pošalju programu rješenje, istog trenutka stiže povratna informacija o tačnosti urađenog. Učenici prelaze na naredni nivo samo ako su tačno riješili postavljene zadatke i probleme.
Rade individualnim tempom i u skladu sa osobnim mogućnostima te je faktor diferencijacije i individualizacije nastave itekako zastupljen. Posebna pažnja u knjizi posvećena je i značaju motivacije, digitalnih kompetencija i online nastave koji su
najveći benefiti programiranog učenja.
Autorice su ponudile i praktične primjere kreiranih programiranih nivoa kao i metodičke preporuke realizatorima programirane
nastave u želji da osnaže edukatore i olakšaju proces pripreme i primjene programiranog učenja.