Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.286

Facebook slicica

Katalog

Programirano učenje - Zašto programirati sadržaje u online okruženju?

Programirano učenje - Zašto programirati sadržaje u online okruženju?

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-9958-796-94-4

Ilustracija:

Da - u boji

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

B9363

Broj strana:

157

Težina:

425 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

35,00 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga Programirano učenje - Zašto programirati sadržaje u online okruženju? - govori o nastavnoj strategiji koja je bila inspirirana željom da se nastavni proces intenzivira, racionalizira i individualizira. Sadržaj u programiranom materijalu
podijeljen je na logički povezane i za usvajanje lagane male dijelove - korake koji se uče jedan za drugim. Učenik prelazi na rješavanje zadataka nakon što je s razumijevanjem i samostalno pročitao sadržaj. Ovim korakom osim samostalnosti, razvijamo i funkcionalnu pismenost učenika.
Nakon što učenici pošalju programu rješenje, istog trenutka stiže povratna informacija o tačnosti urađenog. Učenici prelaze na naredni nivo samo ako su tačno riješili postavljene zadatke i probleme.
Rade individualnim tempom i u skladu sa osobnim mogućnostima te je faktor diferencijacije i individualizacije nastave itekako zastupljen. Posebna pažnja u knjizi posvećena je i značaju motivacije, digitalnih kompetencija i online nastave koji su
najveći benefiti programiranog učenja.

Autorice su ponudile i praktične primjere kreiranih programiranih nivoa kao i metodičke preporuke realizatorima programirane
nastave u želji da osnaže edukatore i olakšaju proces pripreme i primjene programiranog učenja.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 20221
  • Jezik: Bosanski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x240
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

Knjiga Programirano učenje - Zašto programirati sadržaje u online okruženju? - govori o nastavnoj strategiji koja je bila inspirirana željom da se nastavni proces intenzivira, racionalizira i individualizira. Sadržaj u programiranom materijalu podijeljen je na logički povezane i za usvajanje lagane male dijelove - korake koji se uče jedan za drugim. Učenik prelazi na rješavanje zadataka nakon što je s razumijevanjem i samostalno pročitao sadržaj. Ovim korakom osim samostalnosti, razvijamo i funkcionalnu pismenost učenika. Nakon što učenici pošalju programu rješenje, istog trenutka stiže povratna informacija o tačnosti urađenog. Učenici prelaze na naredni nivo samo ako su tačno riješili postavljene zadatke i probleme. Rade individualnim tempom i u skladu sa osobnim mogućnostima te je faktor diferencijacije i individualizacije nastave itekako zastupljen. Posebna pažnja u knjizi posvećena je i značaju motivacije, digitalnih kompetencija i online nastave koji su najveći benefiti programiranog učenja. Autorice su ponudile i praktične primjere kreiranih programiranih nivoa kao i metodičke preporuke realizatorima programirane nastave u želji da osnaže edukatore i olakšaju proces pripreme i primjene programiranog učenja.

Dodatne informacije

Izdavač Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter