Detalji
PRVI PUT NA SRPSKOM JEZIKU NAJNOVIJA KNJIGA PHILIPA KOTLERA!!!
Riječ je o četvrtom evropskom izdanju vrhunskog i preko potrebnog udžbenika za početnike, ali i stručnjake koji žele da obnove ili dopune svoje znanje. Principi marketinga zauzimaju praktičan, upravljački pristup marketingu. Nastavljajući tradiciju, knjiga je bogata primerima i razmatra uvijek prisutne izazove i promene u marketingu. U svakom poglavlju se navode uvodni i zaključni slučajevi utemeljeni na sve većem rastu e-trgovine. Ilustrovani primeri i studije slučajeva iz cele Evrope i svijeta izneseni su tako da teme poglavlja smeštaju u kontekst i tako postaju razumljive, zanimljivije i bliže studentima. Knjiga je izvrsno grafički opremljena - fotografijama u boji, oglasima, tabelama, slikama koje ilustruju i oživljavaju teme o kojima pišu autori.
Kratak sadržaj:
Marketing danas
Marketinške odrednice
Tržišta
Strategija
Proizvod
Cijena
Promocija
Distribucija
Riječnik pojmova