Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

29.883

Facebook slicica

Katalog

Povijest talijanskoga opernog libreta 19. stoljeća

Povijest talijanskoga opernog libreta 19. stoljeća

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

953-150-669-8

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

V3969

Broj strana:

399

Težina:

507 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

15,50 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Povijest, poetika i struktura paradigmatskih tekstova talijanskoga glazbenog libreta 19. stoljeća, doba zrelosti i predsmrtnog propadanja opere, predmet su oštroumnih književno-povijesnih i poredbenih studija poznatoga talijanskog povjesničara književnosti i pjesnika Folca Portinarija. Njegova su pitanja: zašto se povijest libreta mora promatrati ujedno kao povijest razvoja kulture i ukusa? Zašto libreto nije autonomno djelo i zašto je ravnodušan spram teksta? Zašto se libreto ne može raščlanjivati bez istodobnoga povezivanja s dva druga usporedna žanra - dramom i romanom? Napokon, zašto bez glazbene integracije libreto ostaje bezvrijedan ili tek prosječan književni uradak, odnosno Goetheovim rječima: Kako je moguće da se tolike [libretističke] gluposti, štoviše besmislice, tako sretno stapaju s najvišim estetskim sjajem glazbe?

Folco Portinari (Torino, 1926) ugledni suradnik i kolumnist vodećih talijanskih dnevnika, predavao je na torinskome Sveučilištu i objavio dvadesetak knjiga, među kojima su posebice zapažene studije iz povijesti književnosti.

  • Prevodilac: Dubravka Zorić-Rismondo, Mate Zorić
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2004
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 140×210
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Povijest, poetika i struktura paradigmatskih tekstova talijanskoga glazbenog libreta 19. stoljeća, doba zrelosti i predsmrtnog propadanja opere, predmet su oštroumnih književno-povijesnih i poredbenih studija poznatoga talijanskog povjesničara književnosti i pjesnika Folca Portinarija. Njegova su pitanja: zašto se povijest libreta mora promatrati ujedno kao povijest razvoja kulture i ukusa? Zašto libreto nije autonomno djelo i zašto je ravnodušan spram teksta? Zašto se libreto ne može raščlanjivati bez istodobnoga povezivanja s dva druga usporedna žanra - dramom i romanom? Napokon, zašto bez glazbene integracije libreto ostaje bezvrijedan ili tek prosječan književni uradak, odnosno Goetheovim rječima: Kako je moguće da se tolike [libretističke] gluposti, štoviše besmislice, tako sretno stapaju s najvišim estetskim sjajem glazbe? Folco Portinari (Torino, 1926) ugledni suradnik i kolumnist vodećih talijanskih dnevnika, predavao je na torinskome Sveučilištu i objavio dvadesetak knjiga, među kojima su posebice zapažene studije iz povijesti književnosti.

Dodatne informacije

Izdavač Matica hrvatska
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter