Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.285

Facebook slicica

Katalog

Multimedijska didaktika

Multimedijska didaktika

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-0-30730-8

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

B0697

Broj strana:

219

Težina:

575 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

68,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Učenike net generacija ne može zadovoljiti model nastave prema kojemu učitelji poučavaju, a učenici sjede, slušaju, gledaju i uče. U knjizi Multimedijska didaktika autori zagovaraju metodičke scenarije u kojima učenici istražuju, otkrivaju, igraju se, komuniciraju te rješavaju stvarne ili zamišljene probleme. Za razliku od sličnih knjiga iz područja didaktike, u ovoj je istaknuta uloga svih medija koji pomažu u procesu učenja i poučavanja pri čemu je osobita pozornost posvećena objašnjavanju učenja iz perspektive konstruktivističke didaktike. Autori su usustavili mnoge didaktičke spoznaje o kriterijima izbora medija i njihovoga didaktičkog dizajna te oblikovanja didaktičkih scenarija. Utemeljili su ih na novijim psihologijskim i didaktičkim teorijama, ponajprije teoriji višestrukih inteligencija, konstruktivističkim i kurikulumskim teorijama te ih uklopili u kontekst velike komunikološke revolucije koja se događa tijekom posljednjih tridesetak godina. Knjiga je namijenjena učiteljima, nastavnicima, stručnim suradnicima, studentima nastavničkih fakulteta.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2017
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 180x250
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Učenike net generacija ne može zadovoljiti model nastave prema kojemu učitelji poučavaju, a učenici sjede, slušaju, gledaju i uče. U knjizi Multimedijska didaktika autori zagovaraju metodičke scenarije u kojima učenici istražuju, otkrivaju, igraju se, komuniciraju te rješavaju stvarne ili zamišljene probleme. Za razliku od sličnih knjiga iz područja didaktike, u ovoj je istaknuta uloga svih medija koji pomažu u procesu učenja i poučavanja pri čemu je osobita pozornost posvećena objašnjavanju učenja iz perspektive konstruktivističke didaktike. Autori su usustavili mnoge didaktičke spoznaje o kriterijima izbora medija i njihovoga didaktičkog dizajna te oblikovanja didaktičkih scenarija. Utemeljili su ih na novijim psihologijskim i didaktičkim teorijama, ponajprije teoriji višestrukih inteligencija, konstruktivističkim i kurikulumskim teorijama te ih uklopili u kontekst velike komunikološke revolucije koja se događa tijekom posljednjih tridesetak godina. Knjiga je namijenjena učiteljima, nastavnicima, stručnim suradnicima, studentima nastavničkih fakulteta.

Dodatne informacije

Izdavač Školska knjiga
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter