Detalji
Koliko znamo o tome zašto kupujemo? Šta zaista utiče na naše odluke u današnjem svijetu prepunom poruka?
U knjizi Kupologija Martin Lindstrom predstavlja zapanjujuća otkrića svoje trogodišnje neuromarketinške studije vrijedne sedam miliona dolara - pionirskog eksperimenta koji je zavirio u mozgove dvije hiljade dobrovoljaca iz cijelog svijeta koji su se susretali s različitim oglasima, logotipima, reklamama, brendovima i proizvodima.
Da li se seks stvarno dobro prodaje? Da li nas još uvijek okružuju podsvjesne reklame? Mogu li kul brendovi podstaći naš nagon za sparivanjem? Može li posmatranje proizvoda podstaći ostala čula - miris, dodir i sluh? Zaprepašćujuća otkrića Martina Lindstroma razbijaju mnoga davnašnja uvjerenja o tome šta privlači naše interesovanje - i navodi nas na kupovinu.
Knjiga koja se ne ispušta iz ruku.- Newsweek
Ovo će zanimati svaku kompaniju koja lansira novi proizvod ili robnu marku.- USA Today
Lindstrom nam nudi rezultate uz koje prilaže ranija istraživanja, jasno izražavanje i britko rasuđivanje.- Fast Company
Pisana poput napetog krimića, Kupologija razotkriva šta stručnjaci za neuromarketing znaju o našem procesu odlučivanja.-Dr Mehmet Oz, profesor hirurgije na Univerzitety Kolumbija i koautor knjige YOU: The Owner’s Manual