Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.290

Facebook slicica

Katalog

Kupologija

Kupologija

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-86-521-0597-7

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

V3122

Broj strana:

296

Težina:

405 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

25,50 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Koliko znamo o tome zašto kupujemo? Šta zaista utiče na naše odluke u današnjem svijetu prepunom poruka?

U knjizi Kupologija Martin Lindstrom predstavlja zapanjujuća otkrića svoje trogodišnje neuromarketinške studije vrijedne sedam miliona dolara - pionirskog eksperimenta koji je zavirio u mozgove dvije hiljade dobrovoljaca iz cijelog svijeta koji su se susretali s različitim oglasima, logotipima, reklamama, brendovima i proizvodima.

Da li se seks stvarno dobro prodaje? Da li nas još uvijek okružuju podsvjesne reklame? Mogu li kul brendovi podstaći naš nagon za sparivanjem? Može li posmatranje proizvoda podstaći ostala čula - miris, dodir i sluh? Zaprepašćujuća otkrića Martina Lindstroma razbijaju mnoga davnašnja uvjerenja o tome šta privlači naše interesovanje - i navodi nas na kupovinu.

Knjiga koja se ne ispušta iz ruku.- Newsweek
Ovo će zanimati svaku kompaniju koja lansira novi proizvod ili robnu marku.- USA Today
Lindstrom nam nudi rezultate uz koje prilaže ranija istraživanja, jasno izražavanje i britko rasuđivanje.- Fast Company
Pisana poput napetog krimića, Kupologija razotkriva šta stručnjaci za neuromarketing znaju o našem procesu odlučivanja.-Dr Mehmet Oz, profesor hirurgije na Univerzitety Kolumbija i koautor knjige YOU: The Owner’s Manual

  • Originalni naziv: Buyology
  • Prevodilac: Aleksandra Čabraja
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2010
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 130x200
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Koliko znamo o tome zašto kupujemo? Šta zaista utiče na naše odluke u današnjem svijetu prepunom poruka? U knjizi Kupologija Martin Lindstrom predstavlja zapanjujuća otkrića svoje trogodišnje neuromarketinške studije vrijedne sedam miliona dolara - pionirskog eksperimenta koji je zavirio u mozgove dvije hiljade dobrovoljaca iz cijelog svijeta koji su se susretali s različitim oglasima, logotipima, reklamama, brendovima i proizvodima. Da li se seks stvarno dobro prodaje? Da li nas još uvijek okružuju podsvjesne reklame? Mogu li kul brendovi podstaći naš nagon za sparivanjem? Može li posmatranje proizvoda podstaći ostala čula - miris, dodir i sluh? Zaprepašćujuća otkrića Martina Lindstroma razbijaju mnoga davnašnja uvjerenja o tome šta privlači naše interesovanje - i navodi nas na kupovinu. Knjiga koja se ne ispušta iz ruku.- Newsweek Ovo će zanimati svaku kompaniju koja lansira novi proizvod ili robnu marku.- USA Today Lindstrom nam nudi rezultate uz koje prilaže ranija istraživanja, jasno izražavanje i britko rasuđivanje.- Fast Company Pisana poput napetog krimića, Kupologija razotkriva šta stručnjaci za neuromarketing znaju o našem procesu odlučivanja.-Dr Mehmet Oz, profesor hirurgije na Univerzitety Kolumbija i koautor knjige YOU: The Owner’s Manual

Dodatne informacije

Izdavač Laguna
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter