Detalji
Kriza kao šansa prva je knjiga na hrvatskom jeziku koja se sustavno, jasno i jezgrovito bavi najizazovnijim područjem poslovne ekonomije.
Što je poslovna kriza? Kako je spriječiti? Kako je prepoznati? Kako u krizi prepoznati izglede za nove početke?
To su najvažnija pitanja, ujedno okosnica ove knjige u kojoj se ističe konstruktivni aspekt krize, kriza se shvaća kao izazov u postavljanju novih pitanja, traganju za novim odgovorima, poticaj za nove početke. Nije teško ući u probleme. Izazov je u problemima uočiti mogućnost za razvoj i ostvariti ih. Knjiga je namijenjena stručnjacima kriznog menadžmenta, menadžerima svih razina, članovima uprava poduzeća i nadzornih odbora, vlasnicima poduzeća, bankarskim i ostalim stručnjacima zainteresiranima za to područje teorije i prakse.
Iz sadržaja:
- Uvod u poslovnu krizu (problemi vladaju nama)
- Proces upravljanja krizom (mi vladamo problemima)
- Anticipativno upravljanje krizom
- Identifikacija poslovne krize
- Reaktivno upravljanje krizom
- Komunikacija u krizi.