Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.285

Facebook slicica

Katalog

Kriza kao šansa

Kriza kao šansa

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-0-30338-6

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

do 14 dana

Šifra:

N1179

Broj strana:

254

Težina:

450 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

51,40 KM
do 14 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Kriza kao šansa prva je knjiga na hrvatskom jeziku koja se sustavno, jasno i jezgrovito bavi najizazovnijim područjem poslovne ekonomije.
Što je poslovna kriza? Kako je spriječiti? Kako je prepoznati? Kako u krizi prepoznati izglede za nove početke?
To su najvažnija pitanja, ujedno okosnica ove knjige u kojoj se ističe konstruktivni aspekt krize, kriza se shvaća kao izazov u postavljanju novih pitanja, traganju za novim odgovorima, poticaj za nove početke. Nije teško ući u probleme. Izazov je u problemima uočiti mogućnost za razvoj i ostvariti ih. Knjiga je namijenjena stručnjacima kriznog menadžmenta, menadžerima svih razina, članovima uprava poduzeća i nadzornih odbora, vlasnicima poduzeća, bankarskim i ostalim stručnjacima zainteresiranima za to područje teorije i prakse.

Iz sadržaja:

- Uvod u poslovnu krizu (problemi vladaju nama)
- Proces upravljanja krizom (mi vladamo problemima)
- Anticipativno upravljanje krizom
- Identifikacija poslovne krize
- Reaktivno upravljanje krizom
- Komunikacija u krizi.

  • Originalni naziv: Kriza kao šansa - Kroz...
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2003
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x240
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Kriza kao šansa prva je knjiga na hrvatskom jeziku koja se sustavno, jasno i jezgrovito bavi najizazovnijim područjem poslovne ekonomije. Što je poslovna kriza? Kako je spriječiti? Kako je prepoznati? Kako u krizi prepoznati izglede za nove početke? To su najvažnija pitanja, ujedno okosnica ove knjige u kojoj se ističe konstruktivni aspekt krize, kriza se shvaća kao izazov u postavljanju novih pitanja, traganju za novim odgovorima, poticaj za nove početke. Nije teško ući u probleme. Izazov je u problemima uočiti mogućnost za razvoj i ostvariti ih. Knjiga je namijenjena stručnjacima kriznog menadžmenta, menadžerima svih razina, članovima uprava poduzeća i nadzornih odbora, vlasnicima poduzeća, bankarskim i ostalim stručnjacima zainteresiranima za to područje teorije i prakse. Iz sadržaja: - Uvod u poslovnu krizu (problemi vladaju nama) - Proces upravljanja krizom (mi vladamo problemima) - Anticipativno upravljanje krizom - Identifikacija poslovne krize - Reaktivno upravljanje krizom - Komunikacija u krizi.

Dodatne informacije

Izdavač Školska knjiga
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter