Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

27.347

Facebook slicica

Katalog

Kako steći komunikacijske vještine

Kako steći komunikacijske vještine

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Dale Carnegie


ISBN:

978-953-304-434-7

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

M2380

Broj strana:

172

Težina:

200 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

27,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Ljudi nas procjenjuju isključivo na četiri načina na koja komuniciramo s drugima - kroz ono što radimo, kako izgledamo, što kažemo i kako se izražavamo.
Dale Carnegie

Danas je komunikacija - ono što govorimo i kako govorimo - glavni čimbenik koji određuje hoćemo li u životu uspjeti ili propasti. Veliki lideri u politici, u poslovanju te u obrazovanju posjeduju vještinu učinkovite komunikacije s drugim ljudima. Ta im vještina nije nužno urođena. Svi koji žele mogu je steći. Potrebni su samo volja i odlučnost. Ako poboljšamo sposobnost komunikacije, vlastite ideje možemo učinkovitije predočiti šefu, suradnicima, klijentima, pa čak i prijateljima i članovima obitelji.
U ovoj ćete knjizi imati priliku učiti o metodama koje će vam pomoći da poboljšate usmenu i pisanu komunikaciju – te tako postati bolji/a komunikator/ica – a to su glavni koraci prema tome da postanete uspješniji u svome poslu, kao i u svakom drugom aspektu života.
Knjigu Kako steći komunikacijske vještine priredio je i uredio dr. Arthur R. Pell, dugogodišnji savjetnik u tvrtki Dale Carnegie Training, autor više od pedeset knjiga i brojnih članaka o menadžmentu, upravljanju ljudskim potencijalima i samousa-vršavanju.

Dale Carnegie (1888. – 1955.) jedan je od najprodavanijih autora 20. stoljeća te utemeljitelj glasovitih tečajeva iz područja samousavršavanja, govorništva, usvajanja interpersonalnih vještina i prodaje. Još 1936. godine napisao je jedan od najoriginalnijih priručnika svih vremena, Kako steći prijatelje i naklonost ljudi, knjigu koja je postala prvi moderni bestseler, a do danas je prodana u više od 20 milijuna primjeraka (2002. godine proglašena je najboljom poslovnom knjigom 20. stoljeća). Carnegieja se općenito smatra pionirom psihologije uspjeha i onoga što danas nazivamo upravljanje ljudskim potencijalima. Njegova učenja i knjige pomogli su ljudima diljem svijeta da postanu samopouzdani, utjecajni i uspješni pojedinci, kako u poslovnom svijetu, tako i u privatnom životu.

  • Prevodilac: Jasna Grubješić
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2014
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 140x200
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Ljudi nas procjenjuju isključivo na četiri načina na koja komuniciramo s drugima - kroz ono što radimo, kako izgledamo, što kažemo i kako se izražavamo. Dale Carnegie Danas je komunikacija - ono što govorimo i kako govorimo - glavni čimbenik koji određuje hoćemo li u životu uspjeti ili propasti. Veliki lideri u politici, u poslovanju te u obrazovanju posjeduju vještinu učinkovite komunikacije s drugim ljudima. Ta im vještina nije nužno urođena. Svi koji žele mogu je steći. Potrebni su samo volja i odlučnost. Ako poboljšamo sposobnost komunikacije, vlastite ideje možemo učinkovitije predočiti šefu, suradnicima, klijentima, pa čak i prijateljima i članovima obitelji. U ovoj ćete knjizi imati priliku učiti o metodama koje će vam pomoći da poboljšate usmenu i pisanu komunikaciju – te tako postati bolji/a komunikator/ica – a to su glavni koraci prema tome da postanete uspješniji u svome poslu, kao i u svakom drugom aspektu života. Knjigu Kako steći komunikacijske vještine priredio je i uredio dr. Arthur R. Pell, dugogodišnji savjetnik u tvrtki Dale Carnegie Training, autor više od pedeset knjiga i brojnih članaka o menadžmentu, upravljanju ljudskim potencijalima i samousa-vršavanju. Dale Carnegie (1888. – 1955.) jedan je od najprodavanijih autora 20. stoljeća te utemeljitelj glasovitih tečajeva iz područja samousavršavanja, govorništva, usvajanja interpersonalnih vještina i prodaje. Još 1936. godine napisao je jedan od najoriginalnijih priručnika svih vremena, Kako steći prijatelje i naklonost ljudi, knjigu koja je postala prvi moderni bestseler, a do danas je prodana u više od 20 milijuna primjeraka (2002. godine proglašena je najboljom poslovnom knjigom 20. stoljeća). Carnegieja se općenito smatra pionirom psihologije uspjeha i onoga što danas nazivamo upravljanje ljudskim potencijalima. Njegova učenja i knjige pomogli su ljudima diljem svijeta da postanu samopouzdani, utjecajni i uspješni pojedinci, kako u poslovnom svijetu, tako i u privatnom životu.

Dodatne informacije

Izdavač VBZ
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter