Detalji
Kako da steknete prednost u digitalnoj eri?
Stari način stvaranja kompetitivne prednosti u biznisu – kao što je kopanje rovova kako biste se odbranili od konkurencije – postao je opasan. Divovi poput Amazona i Alibabe kreiraju ogromna nova tržišta vešto kombinujući alate, poput mašinskog učenja i oštroumnog vođenja biznisa, što donosi nova iskustva korisnika, a ujedno i kolosalne zarade deoničarima.
Šačica tradicionalnih kompanija, uključujući i Fidelity Investments, Walmart i B2W, prihvatila je novi pristup osnaženju poslovanja. Većina drugih se, međutim, zaglavila - a vreme ističe.
Ram Čaran - autor bestselera i savetnik nekih od vrhunskih direktora i upravnih odbora - u ovom divnom, pristupačnom vodiču redefiniše kompetitivnu prednost za doba u kome je digitalno na prvom mestu, nudeći set novih pravila radi:
- stvaranja ekosistema s partnerima kao trećom stranom kako bi se načinio preokret u iskustvu korisnika i kako bi se ono personalizovalo;
- osposobljavanja timova fokusiranih na jedan zadatak, čime se gradi društveni motor koji pokreće konstantne inovacije, brzo izvršenje i zadovoljstvo korisnika;
- privlačenja sponzora koji shvataju da će se plaćanje unapred pretvoriti u mašinu za pravljenje novca.