Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.254

Facebook slicica

Katalog

Gerilski marketing - jednostavne i jeftine metode stjecanja veće dobiti

Gerilski marketing - jednostavne i jeftine metode stjecanja veće dobiti

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-220-821-4

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K6868

Broj strana:

467

Težina:

430 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

47,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Kada se knjiga Gerilski marketing prvi puta pojavila na tržištu, 1983. godine, pokrenula je istinsku revoluciju u svijetu marketinga. U njoj su prezentirana dva suvremena, napredna vjerovanja, koja mijenjaju pojam biznisa: marketing ne mora biti skup da bi bio uspješan i prodaja je najjednostavniji posao na svijetu (ako znaš što radiš). Knjiga Gerilski marketing širom svijeta do danas je prodana u više od 20 milijuna primjeraka i prevedena na 54 jezika. Pojam gerilski marketing desetljećima je u općoj upotrebi, a o njemu svjetska sveučilišta drže kolegije na svojim MBA studijima. Pozitivne promjene, razvoj i kvalitetu života ljudi i njihovih kompanija preko implementacije gerila pristupa u marketingu i prodaji već su osjetile tvrtke poput Vise, Johnson&Johnson i ostalih vodećih svjetskih kompanija koje se koriste gerilskim marketingom.

Knjiga Gerilski marketing postala je temeljnom knjigom iz marketinga iz jednog jednostavnog razloga; svog osnovnog poučka sadržanog u riječima: minimalnim ulaganjima do maksimalnog profita. Velike i male tvrtke koriste se principima gerilskog marketinga zbog njihove jednostavnosti, logičke utemeljenosti i dokazane učinkovitosti.

Gerilski marketing je nekonvencionalan marketing koji će vašu tvrtku predstaviti budućim klijentima na nov način. Kupci su pretrpani tradicionalnim metodama oglašavanja, pa se, u zamoru materijala, na njih više i ne obaziru. Vrijeme je stoga da promijenite svoj marketinški pristup.

Gerilski marketing posebno je potreban malim tvrtkama, opterećenim ograničenim financijskim sredstvima, jer im svojim savjetima pruža značajnu prednost na tržištu: pruža im sigurnost i jednostavnost u današnjem nesigurnom i kompliciranom svijetu, marketinški ih osvješćuje te ukazuje na činjenicu kako za uspjeh na tržištu nisu presudna velika novčana ulaganja.

Gerilski marketing nezamjenjiva je knjiga za sve poslovne ljude, ali i one koji razmišljaju o pokretanju vlastite tvrtke, knjiga pomoću koje će naučiti razne nekonvencionalne načine na koje učinkovito mogu javnosti predstaviti svoj proizvod ili usluge. Tražite li odgovor na pitanja kako da smanjite troškove, privučete nove klijente, a ujedno i povećate profit, ovo je knjiga za vas. U prijevodu Damira Biličića i uz naslovnu ilustraciju Marine Leskovar, zakoračite u nekonvencionalan, ali zato učinkovit svijet gerilskog marketinga koji će vas povesti na put poslovnog uspjeha – bez povratka.

  • Originalni naziv: Guerrilla Marketing
  • Prevodilac: Damir Biličić
  • Edicija: Facta
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2011
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x23
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

    Detalji

    Kada se knjiga Gerilski marketing prvi puta pojavila na tržištu, 1983. godine, pokrenula je istinsku revoluciju u svijetu marketinga. U njoj su prezentirana dva suvremena, napredna vjerovanja, koja mijenjaju pojam biznisa: marketing ne mora biti skup da bi bio uspješan i prodaja je najjednostavniji posao na svijetu (ako znaš što radiš). Knjiga Gerilski marketing širom svijeta do danas je prodana u više od 20 milijuna primjeraka i prevedena na 54 jezika. Pojam gerilski marketing desetljećima je u općoj upotrebi, a o njemu svjetska sveučilišta drže kolegije na svojim MBA studijima. Pozitivne promjene, razvoj i kvalitetu života ljudi i njihovih kompanija preko implementacije gerila pristupa u marketingu i prodaji već su osjetile tvrtke poput Vise, Johnson&Johnson i ostalih vodećih svjetskih kompanija koje se koriste gerilskim marketingom. Knjiga Gerilski marketing postala je temeljnom knjigom iz marketinga iz jednog jednostavnog razloga; svog osnovnog poučka sadržanog u riječima: minimalnim ulaganjima do maksimalnog profita. Velike i male tvrtke koriste se principima gerilskog marketinga zbog njihove jednostavnosti, logičke utemeljenosti i dokazane učinkovitosti. Gerilski marketing je nekonvencionalan marketing koji će vašu tvrtku predstaviti budućim klijentima na nov način. Kupci su pretrpani tradicionalnim metodama oglašavanja, pa se, u zamoru materijala, na njih više i ne obaziru. Vrijeme je stoga da promijenite svoj marketinški pristup. Gerilski marketing posebno je potreban malim tvrtkama, opterećenim ograničenim financijskim sredstvima, jer im svojim savjetima pruža značajnu prednost na tržištu: pruža im sigurnost i jednostavnost u današnjem nesigurnom i kompliciranom svijetu, marketinški ih osvješćuje te ukazuje na činjenicu kako za uspjeh na tržištu nisu presudna velika novčana ulaganja. Gerilski marketing nezamjenjiva je knjiga za sve poslovne ljude, ali i one koji razmišljaju o pokretanju vlastite tvrtke, knjiga pomoću koje će naučiti razne nekonvencionalne načine na koje učinkovito mogu javnosti predstaviti svoj proizvod ili usluge. Tražite li odgovor na pitanja kako da smanjite troškove, privučete nove klijente, a ujedno i povećate profit, ovo je knjiga za vas. U prijevodu Damira Biličića i uz naslovnu ilustraciju Marine Leskovar, zakoračite u nekonvencionalan, ali zato učinkovit svijet gerilskog marketinga koji će vas povesti na put poslovnog uspjeha – bez povratka.

    Dodatne informacije

    Izdavač Algoritam Zagreb
    Preporuka Ne

    Tagovi Proizvoda

    Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

    Moja korpa

    Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

    Reklama

    Newsletter