Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.290

Facebook slicica

Katalog

Inovirajte ili izumrite, konkurentska prednost u eri disrupcije

Inovirajte ili izumrite, konkurentska prednost u eri disrupcije

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-86-6152-150-8

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

D6388

Broj strana:

155

Težina:

300 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

19,90 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Kako da steknete prednost u digitalnoj eri?

Stari način stvaranja kompetitivne prednosti u biznisu – kao što je kopanje rovova kako biste se odbranili od konkurencije – postao je opasan. Divovi poput Amazona i Alibabe kreiraju ogromna nova tržišta vešto kombinujući alate, poput mašinskog učenja i oštroumnog vođenja biznisa, što donosi nova iskustva korisnika, a ujedno i kolosalne zarade deoničarima.

Šačica tradicionalnih kompanija, uključujući i Fidelity Investments, Walmart i B2W, prihvatila je novi pristup osnaženju poslovanja. Većina drugih se, međutim, zaglavila - a vreme ističe.

Ram Čaran - autor bestselera i savetnik nekih od vrhunskih direktora i upravnih odbora - u ovom divnom, pristupačnom vodiču redefiniše kompetitivnu prednost za doba u kome je digitalno na prvom mestu, nudeći set novih pravila radi:

- stvaranja ekosistema s partnerima kao trećom stranom kako bi se načinio preokret u iskustvu korisnika i kako bi se ono personalizovalo;
- osposobljavanja timova fokusiranih na jedan zadatak, čime se gradi društveni motor koji pokreće konstantne inovacije, brzo izvršenje i zadovoljstvo korisnika;
- privlačenja sponzora koji shvataju da će se plaćanje unapred pretvoriti u mašinu za pravljenje novca.

  • Originalni naziv: Rethinking competitive...
  • Prevodilac: Indira Funduk
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2024
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x230
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Kako da steknete prednost u digitalnoj eri? Stari način stvaranja kompetitivne prednosti u biznisu – kao što je kopanje rovova kako biste se odbranili od konkurencije – postao je opasan. Divovi poput Amazona i Alibabe kreiraju ogromna nova tržišta vešto kombinujući alate, poput mašinskog učenja i oštroumnog vođenja biznisa, što donosi nova iskustva korisnika, a ujedno i kolosalne zarade deoničarima. Šačica tradicionalnih kompanija, uključujući i Fidelity Investments, Walmart i B2W, prihvatila je novi pristup osnaženju poslovanja. Većina drugih se, međutim, zaglavila - a vreme ističe. Ram Čaran - autor bestselera i savetnik nekih od vrhunskih direktora i upravnih odbora - u ovom divnom, pristupačnom vodiču redefiniše kompetitivnu prednost za doba u kome je digitalno na prvom mestu, nudeći set novih pravila radi: - stvaranja ekosistema s partnerima kao trećom stranom kako bi se načinio preokret u iskustvu korisnika i kako bi se ono personalizovalo; - osposobljavanja timova fokusiranih na jedan zadatak, čime se gradi društveni motor koji pokreće konstantne inovacije, brzo izvršenje i zadovoljstvo korisnika; - privlačenja sponzora koji shvataju da će se plaćanje unapred pretvoriti u mašinu za pravljenje novca.

Dodatne informacije

Izdavač Publik Praktikum
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter