Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

34.923

Facebook slicica

Katalog

Odnosi s javnošću u jedinicama lokalne samouprave

Odnosi s javnošću u jedinicama lokalne samouprave

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

9789926860035

Ilustracija:

Da - u boji

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

D4708

Broj strana:

264

Težina:

1396 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

60,00 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga je namijenjena studentima i predavačima na visokim učilištima koji predaju kolegij Odnosi s javnošću i srodne kolegije, ali i djelatnicima za odnose s javnošću u jedinicama lokalne samouprave, u županijama, odnosno općenito u javnoj upravi. Knjiga je primarno smještena u kontekst komunikološke teorije i prakse, a obuhvaća i druga znanstvena područja, ponajprije sociologiju medija i društva i pravo, te se može smatrati interdisciplinarnom analizom značaja i uloge medija i odnosa s javnošću u jedinicama lokalne samouprave i kao takva trebala bi pronaći svoje mjesto na studijima komunikologije, novinarstva, odnosa s javnošću, politologije, prava …



Knjiga kroz 10 poglavlja obrađuje teme definiranja odnosa s javnošću i lokalne samouprave, ulogu i poslove službenika za odnose s javnošću u općinama i gradovima, kriznu komunikaciju u jedinicama lokalne samouprave, online medije, internu komunikaciju, strateško komuniciranje, odnose s medijima, medije i participativnu demokraciju u jedinicama lokalne samouprave, mrežne stranice i imidž grada.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2023
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 220x275
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

Knjiga je namijenjena studentima i predavačima na visokim učilištima koji predaju kolegij Odnosi s javnošću i srodne kolegije, ali i djelatnicima za odnose s javnošću u jedinicama lokalne samouprave, u županijama, odnosno općenito u javnoj upravi. Knjiga je primarno smještena u kontekst komunikološke teorije i prakse, a obuhvaća i druga znanstvena područja, ponajprije sociologiju medija i društva i pravo, te se može smatrati interdisciplinarnom analizom značaja i uloge medija i odnosa s javnošću u jedinicama lokalne samouprave i kao takva trebala bi pronaći svoje mjesto na studijima komunikologije, novinarstva, odnosa s javnošću, politologije, prava … Knjiga kroz 10 poglavlja obrađuje teme definiranja odnosa s javnošću i lokalne samouprave, ulogu i poslove službenika za odnose s javnošću u općinama i gradovima, kriznu komunikaciju u jedinicama lokalne samouprave, online medije, internu komunikaciju, strateško komuniciranje, odnose s medijima, medije i participativnu demokraciju u jedinicama lokalne samouprave, mrežne stranice i imidž grada.

Dodatne informacije

Izdavač SOG FBiH, Hrvatska udruga za odnose s javnošći
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter