Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

22.223

Facebook slicica

Katalog

Mediji i promocija participacije građana u lokalnoj samoupravi

Mediji i promocija participacije građana u lokalnoj samoupravi

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-9958-056-01-7

Ilustracija:

Da - u boji

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

M2278

Broj strana:

232

Težina:

600 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

25,00 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga Mediji i promocija participacije građana u lokalnoj samoupravi nastavak je višegodišnjeg kontinuiranog znanstvenog, ali i praktičnog rada na području odnosa s javnošću, te komuniciranja i uloge medija u promociji sudjelovanja građana u lokalnoj samoupravi, kao i same lokalne samouprave, autora dr. sc. Drage Martinovića. Iako je knjiga primarno smještena u kontekst komunikološke teorije i prakse i politologije obuhvaća i druge znanstvene oblasti ponajprije sociologiju medija i društva i pravo, te se može smatrati interdisciplinarnom analizom značaja i uloge medija u razvijanju participativne demokracije u općinama i gradovima kao jedinicama lokalne samouprave i kao takva bi trebala naći mjesto na studijima odnosa s javnošću, novinarstva, politologije, prava, kao i u jedinicama lokalne samouprave.

U knjizi su prikazani rezultati istraživanja provedena u jedinicama lokalne samouprave administrativnim sjedištima županija/kantonau Federaciji Bosne i Hercegovine, te gradovima u Republici Srpskoj Bijeljini, Prijedoru i BanjojLuci.

Indikatori povećanja razine sudjelovanja građana u odlučivanju u jedinicama lokalne samouprave, prema provedenom istraživanju, su informiranost građana, razvijenost nevladinog sektora, uloga medija kao najmoćnijih sredstava komunikacije, razina političke kulture i medijske pismenosti, zakonsko-pravne regulative sudjelovanja građana u odlučivanju i uvođenja informacijskih i komunikacijskih tehnologija, te ključni indikator razina i mogućnosti korištenja alata novih medija da bi se uspostavili novi modeli komuniciranja između tijela lokalne uprave i građana.

Rekli su o knjizi:
Knjiga Mediji i promocija participacije građana u lokalnoj samoupravi autora dr. sc. Drage Martinovića, napisana sociolektom savremene komunikologije, predstavlja doprinos razvoju komunikologije, posebno područjima političke komunikacije i komunikologije novih medija, lokalne samouprave, ali i procesima demokratske tranzicije bosansko-hercegovačkog društva. Rezultati istraživanja prikazani u knjizi predstavljaju značajan doprinos u razumijevanju komunikacijske varijable fenomena građanske participacije u lokalnoj upravi, s naglaskom na faktore izvrsnosti odnosa s javnostima utemeljenim na online medijima. Izvedena su veoma značajna i dragocjena uopćavanja koja obogaćuju fond naučnih informacija kako u komunikologiji novih medija tako i u politologiji. Ova knjiga, teoretičara i praktičara iz područja medija i lokalne samouprave dr. Drage Martinovića, predstavlja uistinu multidisciplinaran pristup promociji participacije građana kao jednom od temeljnih načela europskog upravljanja javnim poslovima uz korištenje medija, e-participaciji, demokraciji, zakonsko-pravnoj regulativi sudjelovanja građana u odlučivanju i kao takva bit će korisna ne samo akademskoj zajednici i teoretičarima medija, već i mnogo široj javnosti.

Iz recenzije dr. sc. Najila Kurtića, redovitog profesora na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Tuzli

Uzeta u cjelini knjiga pod naslovom Mediji i promocija participacije građana u lokalnoj samoupravi autora dr. sc. Drage Martinovića predstavlja zaokruženu komunikološko-politološku naučnu studiju. U knjizi je izložena teorijska osnova lokalne samouprave i uloga novih medija i stvaranju uslova i pretpostavki za participaciju građana u odlučivanju o javnim poslovima u jedinicama lokalne samouprave u Bosni i Hercegovini. Izvedena sinteza empirijskog istraživanja omogućila je relevantnu naučnu spoznaju o dostignutom stepenu participacije građana u oblikovanju javnih politika na razini jedinica lokalne samouprave. Knjiga će biti od koristi za dalja istraživanja uloge medija i posebno novih medija u stvaranju pretpostavki za aktivno građanstvo u upravljanju javnim poslovima u lokalnim zajednicama. Knjiga će imati i svoje mjesto u edukaciji studenata komunikologije i politologije, kao i djelatnika na poslovima odnosa sa javnošću u opštinama i gradovima.
Iz recenzije dr. sc. Mirka Pejanovića, redovitog profesora na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Sarajevu

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2014
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x240
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

Knjiga Mediji i promocija participacije građana u lokalnoj samoupravi nastavak je višegodišnjeg kontinuiranog znanstvenog, ali i praktičnog rada na području odnosa s javnošću, te komuniciranja i uloge medija u promociji sudjelovanja građana u lokalnoj samoupravi, kao i same lokalne samouprave, autora dr. sc. Drage Martinovića. Iako je knjiga primarno smještena u kontekst komunikološke teorije i prakse i politologije obuhvaća i druge znanstvene oblasti ponajprije sociologiju medija i društva i pravo, te se može smatrati interdisciplinarnom analizom značaja i uloge medija u razvijanju participativne demokracije u općinama i gradovima kao jedinicama lokalne samouprave i kao takva bi trebala naći mjesto na studijima odnosa s javnošću, novinarstva, politologije, prava, kao i u jedinicama lokalne samouprave. U knjizi su prikazani rezultati istraživanja provedena u jedinicama lokalne samouprave administrativnim sjedištima županija/kantonau Federaciji Bosne i Hercegovine, te gradovima u Republici Srpskoj Bijeljini, Prijedoru i BanjojLuci. Indikatori povećanja razine sudjelovanja građana u odlučivanju u jedinicama lokalne samouprave, prema provedenom istraživanju, su informiranost građana, razvijenost nevladinog sektora, uloga medija kao najmoćnijih sredstava komunikacije, razina političke kulture i medijske pismenosti, zakonsko-pravne regulative sudjelovanja građana u odlučivanju i uvođenja informacijskih i komunikacijskih tehnologija, te ključni indikator razina i mogućnosti korištenja alata novih medija da bi se uspostavili novi modeli komuniciranja između tijela lokalne uprave i građana. Rekli su o knjizi: Knjiga Mediji i promocija participacije građana u lokalnoj samoupravi autora dr. sc. Drage Martinovića, napisana sociolektom savremene komunikologije, predstavlja doprinos razvoju komunikologije, posebno područjima političke komunikacije i komunikologije novih medija, lokalne samouprave, ali i procesima demokratske tranzicije bosansko-hercegovačkog društva. Rezultati istraživanja prikazani u knjizi predstavljaju značajan doprinos u razumijevanju komunikacijske varijable fenomena građanske participacije u lokalnoj upravi, s naglaskom na faktore izvrsnosti odnosa s javnostima utemeljenim na online medijima. Izvedena su veoma značajna i dragocjena uopćavanja koja obogaćuju fond naučnih informacija kako u komunikologiji novih medija tako i u politologiji. Ova knjiga, teoretičara i praktičara iz područja medija i lokalne samouprave dr. Drage Martinovića, predstavlja uistinu multidisciplinaran pristup promociji participacije građana kao jednom od temeljnih načela europskog upravljanja javnim poslovima uz korištenje medija, e-participaciji, demokraciji, zakonsko-pravnoj regulativi sudjelovanja građana u odlučivanju i kao takva bit će korisna ne samo akademskoj zajednici i teoretičarima medija, već i mnogo široj javnosti. Iz recenzije dr. sc. Najila Kurtića, redovitog profesora na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Tuzli Uzeta u cjelini knjiga pod naslovom Mediji i promocija participacije građana u lokalnoj samoupravi autora dr. sc. Drage Martinovića predstavlja zaokruženu komunikološko-politološku naučnu studiju. U knjizi je izložena teorijska osnova lokalne samouprave i uloga novih medija i stvaranju uslova i pretpostavki za participaciju građana u odlučivanju o javnim poslovima u jedinicama lokalne samouprave u Bosni i Hercegovini. Izvedena sinteza empirijskog istraživanja omogućila je relevantnu naučnu spoznaju o dostignutom stepenu participacije građana u oblikovanju javnih politika na razini jedinica lokalne samouprave. Knjiga će biti od koristi za dalja istraživanja uloge medija i posebno novih medija u stvaranju pretpostavki za aktivno građanstvo u upravljanju javnim poslovima u lokalnim zajednicama. Knjiga će imati i svoje mjesto u edukaciji studenata komunikologije i politologije, kao i djelatnika na poslovima odnosa sa javnošću u opštinama i gradovima. Iz recenzije dr. sc. Mirka Pejanovića, redovitog profesora na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Sarajevu

Dodatne informacije

Izdavač Logotip d.o.o. Široki Brijeg
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter