Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.205

Facebook slicica

Katalog

Strategijski menadžment

Strategijski menadžment

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-867-478-027-5

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

V2319

Broj strana:

670

Težina:

1677 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

Redovna Cijena: 56,00 KM

Snižena cijena: 44,00 KM

na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Činjenica je da živimo u vremenu sve bržih, dramatičnijih, kompleksnijih i nepredvidljivih promjena.

Tehnološki, tržišno-ekonomski, političko-pravni, društveni, ali sve više globalni faktori i promene utiču na oblikovanje prakse i teorije menadžmenta i organizacionog ponašanja u cjelini.

Otuda potreba i interes za izučavanjem oblasti strategijskog menadžmenta ne gubi na značaju, već sasvim suprotno, otvara nove perspektive i područja istraživanja. Pitanje kako održati organizaciju sposobnom da odgovori izazovima i promenama iz okruženja postaje centralno pitanje savremenog menadžmenta. Iako na tržištu već postoji mnogo dobrih udžbenika o strategijskom menadžementu, treće izdanje knjige Strategijski menadžment: teorija i slučajevi se svojim kvalitetom izdvaja i svrstava u red najboljih.
Pred čitalačkom publikom je udžbenik koji je istovremeno relevantan i iscrpan, ali i čitljiv. Reč je o dragocjenom štivu za izučavanje strategijskog menadžmenta kako za studente dodiplomske nastave, master, MBA i doktorskih studija, tako i za menadžere svih nivoa (pre svega top i menadžment srednjeg nivoa), ali i za konsultante i sve ostale koji žele metodološki i saznajno da poboljšaju svoje analitičke, stručne i konceptualne sposobnosti.

  • Originalni naziv: Basic Histology
  • Prevodilac: Branislav Mašić, Dejan Erić
  • Izdanje: 3
  • Godina: 2007
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 210x260
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Činjenica je da živimo u vremenu sve bržih, dramatičnijih, kompleksnijih i nepredvidljivih promjena. Tehnološki, tržišno-ekonomski, političko-pravni, društveni, ali sve više globalni faktori i promene utiču na oblikovanje prakse i teorije menadžmenta i organizacionog ponašanja u cjelini. Otuda potreba i interes za izučavanjem oblasti strategijskog menadžmenta ne gubi na značaju, već sasvim suprotno, otvara nove perspektive i područja istraživanja. Pitanje kako održati organizaciju sposobnom da odgovori izazovima i promenama iz okruženja postaje centralno pitanje savremenog menadžmenta. Iako na tržištu već postoji mnogo dobrih udžbenika o strategijskom menadžementu, treće izdanje knjige Strategijski menadžment: teorija i slučajevi se svojim kvalitetom izdvaja i svrstava u red najboljih. Pred čitalačkom publikom je udžbenik koji je istovremeno relevantan i iscrpan, ali i čitljiv. Reč je o dragocjenom štivu za izučavanje strategijskog menadžmenta kako za studente dodiplomske nastave, master, MBA i doktorskih studija, tako i za menadžere svih nivoa (pre svega top i menadžment srednjeg nivoa), ali i za konsultante i sve ostale koji žele metodološki i saznajno da poboljšaju svoje analitičke, stručne i konceptualne sposobnosti.

Dodatne informacije

Izdavač Data Status
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter