Ova knjiga je namenjena početnicima koji žele da se brzo osposobe za rad u programu AutoCAD.
Pomoću ove knjige svaki početnik se može osposobiti za rad u AutoCAD programu i to za svega 15 dana, odnosno 35 sati praktičnog rada. Learn More
Ovo uputstvo je kreirano sa ciljem da nove korisnike upozna sa programom Pro/ENGINEER®, za Wildfire 3.0 verziju. Ova verzija nastavlja sa uvođenjem glavnih revizija softvera, koji su počeli sa prvom Wildfire verzijom od prije nekoliko godina, posebno kada je riječ o korisničkom interfejsu, koji sve više vizuelno podseća na Windows, i jednostavan je za korištenje. Uputstvo pokriva glavne koncepte i često upotrebljavane komande, koje je neophodno poznavati da bi se napredovalo od početnog do srednjeg nivoa korišćenja programa. Glavne teme uključuju kreiranje dijelova i cjelina, kao i kreiranje inženjerskih crteža. Prikazane su glavne funkcije koje čine Pro/E programom za parametarsko kreiranje geometrijskih figura.
Komande su prikazane korak-po-korak
Lekcije u ovoj knjizi se nadovezuju jedna na drugu. Diskusija o komandama je, najvećim dijelom, ograničena na njihovu upotrebu u okviru lekcije (Just-in-Time način predstavljanja informacija). Zbog toga, mnoge opcije vezane za komande nisu do detalja obrađene u istom dijelu teksta, kao što je slučaj sa mrežno dostupnim mateirjalom. Takva diskusija bi prekidala tok rada. Iako indeks obezbeđuje lokacije u tekstu gdje se upotrebljava komanda, on nije potpuno sveobuhvatan, već ima cilj da deluje kao brza referenca ili podsetnik.
Sadržaj:
- Uvod
- Napomene uz Wildfire 3.0 izdanje
- Napomene predavačima
- Zahvalnosti
- SADRŽAJ
- Uvod u Pro/ENGINEER
- Lekcija 1: Korisnički interfejs, kontrola prikaza i struktura modela
- Lekcija 2: Kreiranje jednostavnog objekta (prvi deo)
- Lekcija 3: Kreiranje jednostavnog objekta (drugi deo)
- Lekcija 4: Izvlačenje trodimenzionalnih objekata rotiranjem, kopija u ogledalu, zaobljavanje i zarubljivanje ivica
- Lekcija 5: Rutine za modelovanje i 3 R
- Lekcija 6: Pomoćne ravni i alatke za skiciranje
- Lekcija 7: Šabloni i kopije
- Lekcija 8: Tehnički crteži
- Lekcija 9: Osnovni pojmovi o sklopovima
- Lekcija 10: Operacije sa sklopovima
- Lekcija 11: Izvlačenje treće dimenzije duž krive linije i pretapanje oblika
- Dodatak: Prilagođavanje korisničkog interfejsa
- Indeks Learn More
Ova knjiga je praktičan vodič za programiranje CNC mašina (glodalica), udruženim ProENGINEER modulima.
Interaktivni lanac modula od 3D modela, preko formiranja pripremka, podešavanja parametara mašine, izbora materijala i optimalnog režima obrade do izbora tipa upravljačke jedinice-postprocesiranja, odnosno kreiranja izvršnog upravljačkog filea za pokretanje mašine (.tap file).
Kreiranje upravljačkog filea za pokretanje CNC mašina u modulu Manufacturing.
Priprema modela, i formiranje pripremka za obradu Workpieces, Workcells, Machine zero, Retract surface.
Tehnike izrade osnovnih tehnoloških sekvenci obrade Face Milling, Profile Milling, Volume Milling, Local Mill, Staright Cut Suface , Surfaces Isolines, Trajectory Milling, Holemaking Sequences.
Specijalne tehnike i rutine za optimizaciju procesa programiranja Post-Processing CL files, High Speed Machining, Drill Groups, Merge, Pattern / Translate Sequence.
Primeri ploča alata za livenje, za konkretne mašine i upravljačke jedinice
MAHO 700-PHILIPS 5432, MAHO 1000S PHILIPS Learn More
Slika vrijedi hiljadu riječi. Ako vam više odgovaraju instrukcije koje pokazuju kako umjesto zašto, onda je ovaj priručnik srednjeg ka naprednom nivou pravi izbor. Stotine jezgrovitih snimaka izgleda ekrana datih po principu korak po korak pokazuju vam kako da uspješno izvedete više od 150 3DS Max zadataka, uključujući:
- Kretanje kroz interfejs
- Kreiranje i editovanje 2D i 3D objekata
- Kontrolisanje animacije pomoću funkcijskih krivih
- Integrisanje zidova, vrata i prozora
- Simulaciju vodenih površina i vijorenje zastave
- Podešavanje boje i jačine rasvete
- Renderovanje scena pomoću Quick Rendera
Dragocjeni alati na CD-ROM-u:
- Razvojna verzija 3DS Max 8
- Fajlovi projekata iz knjige Sistemski zahtevi: Vidjeti dodatak O sadržaju CD-ROM-a za više detalja o sistemskim zahtjevima.
Sporedni tekstovi Savladajte daju odgovore na pitanja i predstavljaju prečice
- Snimci izgleda ekrana u visokoj rezoluciji demonstriraju svaki zadatak
- Jezgrovita objašnjenja vas vode kroz svaki korak zadatka
- Obimne teme su razbijene u lekcije na po dve strane Learn More
Ako ste na bilo koji način poslovno povezani s dizajnom ili proizvodnjom, prije ili poslije susrest ćete se sa crtežima načinjenim u programu AutoCAD. Program AutoCAD tvrtke Autodesk industrijski je standard za stvaranje tehničkih crteža bilo koje vrste. Učinkovitost i raspon njegovih mogućnosti stručnjaku će omogućiti stvaranje bilo kakvog tehničkog crteža.
No, ne morate biti stručnjak da biste koristili AutoCAD. Mnogima je dovoljno poznavati tek manji dio od ogromnog skupa alata. Neki AutoCAD koriste tek povremeno, kako bi u njemu pregledali ili neznatno izmijenili datoteke. Dakle, ako ne želite bi apsolutan poznavatelj programa AutoCAD ali ga želite uporabiti učinkovito, ovo je knjiga za vas. Možda ste nekad pohađali tečaj za. AutoCAD i pozaboravljali naučeno ili ste rukovoditelj projektom, koji AutoCAD koristi tek povremeno. Možda ste promijenili posao, pa više ne radite s programom AutoCAD i željeli biste ponovo koristiti ga ali vam trebaju objašnjenja vezana za posljednju programsku inačicu. Prepoznajete li se u nabrojenom, pronašli ste što vam treba - knjiga Osnove programa AutoCAD oblikovana je upravo za vas.
SADRŽAJ
Uvod
1. poglavlje * Upoznavanje s programom AutoCAD
2. poglavlje * Alati za skiciranje
3. poglavlje * Crtanje 2D objekata
4. poglavlje * Uređivanje objekata u programu AutoCAD
5. poglavlje * Rad s alatima upravljačke ploče 2D Draw
6. poglavlje * Stvaranje 3D crteža
7. poglavlje * Organiziranje uporabom slojeva
8. poglavlje * Uporaba blokova, grupa, vanjskih referenci i središta oblikovanja
9. poglavlje * Rad s tekstom
10. poglavlje * Uporaba dimenzija
11. poglavlje * Prikupljanje informacija
12. poglavlje * Postav i ispis crteža
Kazalo Learn More
10 lekcija za ovladavanje osnovama Architectural Desktopa 2007
Ova knjiga će vas upoznati sa Autodesk-ovim programom Architectural Desktop, verzija 2007. Tekst pokriva Layer Manager, Design Center, Structural Members, Doors, Windows i Walls. Lekcije tipa korak po korak vas vode od kreiranja plana objekta, plana prizemlja, planiranja prostora i elevacija, sve do kreiranja videa o završenom objektu - standardnog stambenog objekta sa tri spavaće sobe, i dva kupatila. Detaljno se objašnjavaju linije alatki, okviri za dijalog i komande. Za utvrđivanje znanja možete da koristite kvizove i praktične vežbe koje su uključene u tekst.
Izvorni kod
Fajlovi koje je autor obezbedio za Osnove Autodesk Architectural Desktop 2006 su kompresovani u 3 ZIP fajla koja mogu da se preuzmu tako što ćete kliknuti na link ispod:
http://www.schroff1.com/adtr3/1585032999.htm
Kratak sadržaj
Lekcija 1: Desktop karakteristike
Lekcija 2: Planovi objekta
Lekcija 3: Planovi prizemlja
Lekcija 4: Planiranje prostora
Lekcija 5: Krovovi
Lekcija 6: Strukturni delovi
Lekcija 7: Razmeštaji
Lekcija 8: Dimenzioniranje
Lekcija 9: Rasporedi Lekcija
10: Kreiranje videa Learn More
Naučite Mayu na brz i lak način! Vizuelni brzi vodič - brz i jednostavan način za učenje! Lak vizuelni pristup vas slikom vodi kroz Mayu i pokazuje vam šta da radite. Sažeti postupci i objašnjenja vam omogućavaju da brzo uhvatite korak. Nigdje nećete naći bolji sadržaj.
Osnovno o autorima
Morgan Robinson je animator u kompaniji Anzovin Studio. Napravila je The Setup Machine 2.0, alatku za automatsko podešavanje i opterećenje likova za Mayu.
Nathaniel Stein je držao kurseve modeliranja na Univerzitetu Masačusetsa u Amherstu. Trenutno radi kao animator i nadzornik modeliranja u kompaniji Anzovin Studio, a radio je na igrama poput Halo 2, kao i na raznim filmovima i kratkim animacijama.
Nivo knjige: početni; srednji
Kratak sadržaj
Uvod
Poglavlje 1 Osnove programa Maya 1
Poglavlje 2 Navigacija kroz interfejs i izmjene 21
Poglavlje 3 Izrada osnovnih geometrijskih i tekstualnih oblika 45
Poglavlje 4 Transformisanje objekata i komponenti 69
Poglavlje 5 Režimi za izbor, sakrivanje i prikaz šablona objekata 97
Poglavlje 6 Grupisanje, uspostavljanje odnosa roditelj-potomak i poravnavanje
Poglavlje 7 NURBS krive i površine 139
Poglavlje 8 Poligoni 175
Poglavlje 9 Potpodeljene površine 223
Poglavlje 10 Skeleti i konstrukcija 245
Poglavlje 11 Zasnivanje odnosa roditelj-potomak i vezivanje za skelet 281
Poglavlje 12 Animacija 297
Poglavlje 13 Deformatori 331
Poglavlje 14 Senčenje, materijali i mapiranje 357
Poglavlje 15 Izrada svetla 415
Poglavlje 16 Kamere i renderovanje 445
Poglavlje 17 MEL i izrazi 487
Poglavlje 18 Dinamika 503
Indeks 533 Learn More
Primarni cilj knjige Parametrijsko modeliranje pomoću Autodesk Inventora R11 je da predstavi različite aspekte dizajniranja pomoću geometrijskog modeliranja i parametrijskog modeliranja.
Knjiga koristi Autodesk Inventor R11 kao alatku za modeliranje, a poglavlja se nadovezuju u pedagoškom redosljedu kako bi vas vodila od konstrukcije osnovnih geometrijskih modela do građenja inteligentnih mehaničkih dizajna, kreiranje skica sa više prikaza i modeliranja sklopova. Ovaj tekst koristi praktični pristup pogodan za uvježbavanje važnih tehnika parametrijskog modeliranja i koncepata.
Ova knjiga sadrži seriju od deset lekcija, u stilu uputstava, koje su dizajnirane tako da predstave Autodesk Inventor CAD korisnicima koji su početnici. Ovaj tekst je također koristan za Autodesk Inventor korisnike koji prelaze sa prethodnog izdanja programa. Tehnike geometrijskog modeliranja i koncepti koji su opisani u ovom tekstu primjenjivi su i na druge parametrijske CAD pakete koji rade sa oblicima. Osnovni stav ove knjige je da što više dizajna kreirate pomoću Autodesk Inventora, bolje ćete upoznati program. Sa ovim na umu, svaka lekcija predstavlja novi set komandi i koncepata, koje se nadograđuju na prethodne lekcije.
Knjiga za odličan uvod u Autodesk Inventor 11
Ova knjiga ne namjerava pokriti sve funkcije Autodesk Inventora, već samo osigurati uvodno predstavljanje programa. Namjera je bila pomoći vam da steknete dobru osnovu za dalje istraživanje i razvoj na uzbudljivom polju Computer Aided Engineeringa.
SADRŽAJ :
1. Uvod - Početak
2. Osnove parametrijskog programiranja
3. Constructive Solid Geometry koncepti
4. Drvo istorije modela
5. Osnove parametrijskih ograničenja
6. Gometrijski konstrukcioni alati
7. Roditelj/dijete odnos i BORN tehnika
8. Crtanje dijelova i asocijativna funkcionalnost
9. Datum oblici i pomoćni prikazi
10. Simetrični oblici u dizajnima
11. Napredni 3D konstrukcijski alati
12. Modeliranje sklopa - Spajanje svega u cjelinu
Index Learn More
U ovoj ćete knjizi naći i naučiti kako:
- postavljati crteže i koristiti sustave slojeva
- iskoristiti prednosti upotrebe blokova, atributa blokova i vanjskih referenci
- raditi s DesignCentrom
- opisivati crtež raznim vrstama tekstualnih objekata
- do najviše granice koristiti alate za editiranje objekata
- dizajnirati stranice za ispis pomoću revolucionarno nove paradigme Plot
- kreirati i prilagoditi nove objekte Table te implementirati novu tehnologiju Fields
- koristiti novi Sheet Set Manager
- kreirati i koristiti 3D modele kako biste svoje stručno znanje prenijeli na viši stupanj.
PREGLED SADRŽAJA :
I. dio Upoznavanje s AutoCADom 2005
1. Što je novo u AutoCAD-u 2005?
II. dio Počinjanje novih projekata
2. Planiranje i organiziranje projekata
3. Počinjanje crtanja u AutoCAD-u
4. Upravljanje projektima crteža
5. Organiziranje crteža sa slojevima
6. Efikasno korištnje vrsta i debljine linija
7. Korištenje koordinatnih sustava
III. dio Kreiranje koordinatnih sustava
8. Dobivanje informacija o objetima
9. Odabiranje i manipuliranje objektima
10. Kreiranje i korištenje blokova
11. Rad s vanjskim referencama
12. Primjene za DesignCenter
13. Šrafiranje površina raznim uzorcima
IV. dio Opisivanje, kotiranje i iscrtavanje crteža
14. Opisi učinjeni naredbama Text i Mtext
15. Primjene OLE objekata
16. Brzo kotiranje
17. Napredno kotiranje
18. Rasporedi u prostoru papira
19. Produktivno iscrtavanje
V. dio Prilagodba i napredni koncepti
20. Napredno iscrtavanje
21. Upotreba polja i tablica
22. Prilagodba bez programiranja
23. Prilagodba izbornika
24. Implementiranje CAD standarda
VI. dio Trodimenzionalne tehnike
25. Uvod u 3D
26. Crtanje u tri dimenzije
27. Modeliranje ploha u 3D
28. Modeliranje čvrstih tijela
29. Renderiranje u 3D Learn More
Otkrijte moćne tehnike i funkcije nepoznate većini korisnika
Bez obzira na to projektirate li kuće, krajolike ili strojeve, postoje određeni trikovi zanata vezani uz AutoCAD, nepoznati čak i iskusnim korisnicima, uz koje možete postati vještiji, upućeniji i produktivniji. U ovom su praktičnom priručniku otkrivene te tajne. Ovdje ćete naći informacije o prilagodbi AutoCAD-a, primjeni grafičkih standarda, upravljanju bibliotekama simbola, 3D modeliranju i mnoge druge. Upoznat ćete i funkcije koje se koriste u praksi, ali se rijetko spominju u drugim knjigama (kao što su DOS funkcije, skripte i AutoLISP programiranje). Na kraju knjige nalazi se kviz u kojemu trebate riješiti konkretne probleme s kojima se korisnici AutoCAD-a susreću u svakodnevnom radu.
- Upoznajte najbolja praktična rješenja i postupke. Je li brže napraviti neprecizan ili precizan crtež? Saznajte zašto biste trebali ozbiljno shvatiti standarde tehničkog crtanja i kako ih primijeniti u AutoCAD-u.
- Dođite do informacija kojih nema u drugim knjigama, primjerice, kako brzo izmijeniti tisuće crteža upotrebom skripti i batch datoteka, kako upotrebom Visual LISP Editora stvarati AutoLISP programe, uklanjati pogreške iz njih i još mnogo toga.
- Posve iskoristite AutoCAD-ovo sučelje da biste bili produktivniji.
- Pristupite dodatnim sadržajima, uključujući AutoLISP programe, dodatni kod i pregled ključnih značajki u svakoj verziji AutoCAD-a. Learn More