Detalji
STVORITE STRATEGIJSKI PLAN KOJIM ĆETE KONAČNO POBOLJŠATI USLUGE SVOJE ORGANIZACIJE!
Kako ostvariti konkurentsku prednost kroz razvoj i inovaciju usluge, osnovna je tema autora A. Gustafssona i M. D. Johnsona. Sposobnost razvijanja i pružanja vrhunske usluge ključna je za poslovnu strategiju i uspjeh. Uprkos tome, vrlo mali broj organizacija sposoban je stvoriti sveobuhvatan program za razvoj usluge. Autori u knjizi nastoje pomoći upravo tim kompanijama, menadžerima i poduzetnicima kako bi uspješnije konkurirali tijekom ta tri paralelna procesa: održavanje usluge, poboljšanje radne uspješnosti te inovacija usluge.
Kratki sadržaj:
- Konkuriranje kroz usluge
- Kako stvoriti prednost usluzi
- Održavanje usluge: Uklanjanje nedostataka
- Kako poboljšati uspješnost usluge: Dodavanje prednosti
- Inovacija usluge
- Preuzmite vodstvo.