Detalji
Udžbenik na uvodan i pregledan način u skladu s pedagoško-didaktičkim normama uvodi u klasične i suvremene teme korporacijske društvene odgovornosti i poslovne etike. Iako se među teorijama udžbenik uglavnom oslanja na teoriju, primjene i prakse interesnih dionika ili dionika (engl. Stakeholder theory), on dodiruje i ostale teorije. Cjeline unutar kojih prikazuje teoriju, primjene i prakse su sljedeće:
pregled razvoja koncepta društveno odgovornog poslovanja,
društveno odgovorno poslovanje i promicanje ljudskih prava u radnoj okolini,
društveno odgovorno poslovanje, održivi razvoj i zaštita okoliša,
društveno odgovorno poslovanje, tržišni odnosi i odnosi s lokalnom zajednicom i
primjena društveno odgovornog poslovanja u Republici Hrvatskoj.
Posebno zanimljiva i važna je posljednja cjelina (5) koja će već učenike u srednjoj školi upoznati s poviješću, trenutnim stanjem poslovne etike u RH i s budućnošću u EU.