Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.285

Facebook slicica

Katalog

Marketing & PR u stvarnom vremenu

Marketing & PR u stvarnom vremenu

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-55872-5-5

Ilustracija:

Da - u boji

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

B6997

Broj strana:

276

Težina:

400 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

45,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

U današnjem svijetu, u kojem su brzina i agilnost ključni za uspjeh, polako i promišljeno djelovanje u poslovanju može biti kobno za kompanije. Na čelu su oni koji su brzi, a konkurentsku prednost određuje sposobnost prikupljanja, interpretiranja i reagiranja na nove informacije u djeliću sekunde. Praktičnim savjetima o prilagodbi kretanja i kulture novom okruženju te na brojnim primjerima iz prakse, autor objašnjava na koji način poslovanje dovesti u doba „stvarnog vremena“. David Meerman Scott, stručnjak za viralni marketing, jedan je od traženijih predavača na konferencijama, seminarima i korporativnim događanjima diljem svijeta.

  • Prevodilac: Gea Vlahović, Darko Vlahović
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2011
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 150x220
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

U današnjem svijetu, u kojem su brzina i agilnost ključni za uspjeh, polako i promišljeno djelovanje u poslovanju može biti kobno za kompanije. Na čelu su oni koji su brzi, a konkurentsku prednost određuje sposobnost prikupljanja, interpretiranja i reagiranja na nove informacije u djeliću sekunde. Praktičnim savjetima o prilagodbi kretanja i kulture novom okruženju te na brojnim primjerima iz prakse, autor objašnjava na koji način poslovanje dovesti u doba „stvarnog vremena“. David Meerman Scott, stručnjak za viralni marketing, jedan je od traženijih predavača na konferencijama, seminarima i korporativnim događanjima diljem svijeta.

Dodatne informacije

Izdavač Dva i Dva
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter