Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

25.520

Facebook slicica

Katalog

Nova pravila marketinga i odnosa s javnošću

Nova pravila marketinga i odnosa s javnošću

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-86-7555-329-8

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

V3496

Broj strana:

304

Težina:

360 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

31,70 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Pametni marketari koji žele da poboljšaju vidljivost na Internetu i unaprede prodaju, otkriće u ovom svetskom bestseleru sve što im je potrebno da bi stavili u pogon nova pravila marketinga. Knjiga pokazuje kako da budete ispred svih - prvenstveno ispred konkurenata - tako što ćete koristiti Internet do njegovih krajnjih potencijala u odnosima s javnošću, marketingu i komunikaciji s kupcima.

- Kod Interneta nije toliko rječ o tehnologiji koliko o ljudima. David Meerman Scott u svojoj izvanrednoj knjizi Nova pravila marketinga i odnosa sa javnošću, zalazi duboko iza pitanja tehnologije i istražuje kako je Web nadrasta i postaje društveni fenomen. Autor stavlja na papir skup pravila koja pokazuju kako uz maksimalnu efikasnost ići u korak sa stalnim razvojem Weba. On to čini koristeći priče iz stvarnog života i privlačan stil pisanja.

  • Originalni naziv: New Rules of Marketing...
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2009
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 140x200
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Pametni marketari koji žele da poboljšaju vidljivost na Internetu i unaprede prodaju, otkriće u ovom svetskom bestseleru sve što im je potrebno da bi stavili u pogon nova pravila marketinga. Knjiga pokazuje kako da budete ispred svih - prvenstveno ispred konkurenata - tako što ćete koristiti Internet do njegovih krajnjih potencijala u odnosima s javnošću, marketingu i komunikaciji s kupcima. - Kod Interneta nije toliko rječ o tehnologiji koliko o ljudima. David Meerman Scott u svojoj izvanrednoj knjizi Nova pravila marketinga i odnosa sa javnošću, zalazi duboko iza pitanja tehnologije i istražuje kako je Web nadrasta i postaje društveni fenomen. Autor stavlja na papir skup pravila koja pokazuju kako uz maksimalnu efikasnost ići u korak sa stalnim razvojem Weba. On to čini koristeći priče iz stvarnog života i privlačan stil pisanja.

Dodatne informacije

Izdavač Mikro knjiga
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter