Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.285

Facebook slicica

Katalog

Poduzetništvo 1 - Udžbenik za 3, razred - zanimanje komercijalista/komercijalista

Poduzetništvo 1 - Udžbenik za 3, razred - zanimanje komercijalista/komercijalista

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

9789530207295

Ilustracija:

Da - u boji

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

D5319

Broj strana:

243

Težina:

826 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

36,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Udžbenik za 3. razred – zanimanje komercijalist


Srednjoškolski udžbenik Poduzetništvo 1 usklađen je s novim nastavnim planom i programom za zanimanje komercijalist. Strukturiran je u pet nastavnih cjelina u kojima su uz nastavne teme istaknuti ključni pojmovi i pitanja za raspravu te sažetak, zadatci za provjeru znanja i zanimljivosti za one koji žele znati više pod nazivom Znanje je kapital nakon svake nastavne cjeline. Na kraju je pojmovnik s pojmovima koje treba zapamtiti.
U prvoj cjelini ponavljaju se temeljni pojmovi i sadržaji vezani za povijesni razvoj gospodarstva i ekonomije kao znanstvene, teoretske i praktične discipline. Izložen je kratak pregled poduzetničke teorije, navodi se i naglašava uloga poduzetništva u gospodarstvu, uzobjašnjenje pojmova tržišnog mehanizma, ponude i potražnje, mikroekonomske ravnoteže, elastičnosti.
U drugoj cjelini objašnjava se pojam i značenje poduzetništva i poduzetnika (kapital, vlasništvo, dobit, neizvjesnost i rizik, stvaralaštvo i inovacije,poslovna prigoda).
Sadržaj treće cjeline vezan je za karakteristike poduzetnika – nositelja poduzetničke aktivnosti i važnost etike u poduzetništvu.
U četvrtoj se cjelini ističe značenje poduzetničkog okruženja za razvoj poduzetništva, te se objašnjavaju pojmovi demografskoga i ekonomskoga ili gospodarskoga, prirodnoga ili fizičkoga, tehničko-tehnološkoga, društveno-kulturološkoga te državno-političkog okruženja. Posebno se naglašava uloga države i njezine infrastrukture u funkciji stvaranja povoljnih uvjeta za razvoj i poticanje poduzetništva.
Posljednja, peta cjelina posvećena je ustroju, tj. organizaciji poduzetništva. Objašnjena je važnost organizacije, navedeni su i objašnjeni svi čimbenici relevantni za organizaciju poduzetništva (ljudi, ciljevi,djelatnost, pravila, ustroj, imovina, prostor i vrijeme).
Definirani pojmovi iz teksta dopunjuju se suvremenim primjerima iz domaće i inozemne gospodarske prakse.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2007
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 200x260
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Udžbenik za 3. razred – zanimanje komercijalist Srednjoškolski udžbenik Poduzetništvo 1 usklađen je s novim nastavnim planom i programom za zanimanje komercijalist. Strukturiran je u pet nastavnih cjelina u kojima su uz nastavne teme istaknuti ključni pojmovi i pitanja za raspravu te sažetak, zadatci za provjeru znanja i zanimljivosti za one koji žele znati više pod nazivom Znanje je kapital nakon svake nastavne cjeline. Na kraju je pojmovnik s pojmovima koje treba zapamtiti. U prvoj cjelini ponavljaju se temeljni pojmovi i sadržaji vezani za povijesni razvoj gospodarstva i ekonomije kao znanstvene, teoretske i praktične discipline. Izložen je kratak pregled poduzetničke teorije, navodi se i naglašava uloga poduzetništva u gospodarstvu, uzobjašnjenje pojmova tržišnog mehanizma, ponude i potražnje, mikroekonomske ravnoteže, elastičnosti. U drugoj cjelini objašnjava se pojam i značenje poduzetništva i poduzetnika (kapital, vlasništvo, dobit, neizvjesnost i rizik, stvaralaštvo i inovacije,poslovna prigoda). Sadržaj treće cjeline vezan je za karakteristike poduzetnika – nositelja poduzetničke aktivnosti i važnost etike u poduzetništvu. U četvrtoj se cjelini ističe značenje poduzetničkog okruženja za razvoj poduzetništva, te se objašnjavaju pojmovi demografskoga i ekonomskoga ili gospodarskoga, prirodnoga ili fizičkoga, tehničko-tehnološkoga, društveno-kulturološkoga te državno-političkog okruženja. Posebno se naglašava uloga države i njezine infrastrukture u funkciji stvaranja povoljnih uvjeta za razvoj i poticanje poduzetništva. Posljednja, peta cjelina posvećena je ustroju, tj. organizaciji poduzetništva. Objašnjena je važnost organizacije, navedeni su i objašnjeni svi čimbenici relevantni za organizaciju poduzetništva (ljudi, ciljevi,djelatnost, pravila, ustroj, imovina, prostor i vrijeme). Definirani pojmovi iz teksta dopunjuju se suvremenim primjerima iz domaće i inozemne gospodarske prakse.

Dodatne informacije

Izdavač Školska knjiga
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter