Detalji
Kemija je eksperimentalna znanost, a iskustveno učenje prirodan način učenja. Stoga se suvremeni nastavni program kemije predložen u Hrvatskome nacionalnom obrazovnom standardu (HNOS-u) temelji na pokusu kao središnjemu nastavnom elementu. Poštujući te suvremene obrazovne strategije, ovaj novi udžbenik kemije metodički je koncipiran tako da se u obradbi bilo koje nastavne teme, gdje god je moguće, polazi od pokusa koji izvode učenici, najčešće u grupama, kako bi provjerili hipotezu ili riješili problem. Nakon što provedu pokuse, zabilježe opažanja i rezultate mjerenja, učenici ih samostalnim zaključivanjem pokušavaju objasniti uz pomoć već stečenog znanja. Spoznaje do kojih dolaze na temelju onoga što su vidjeli, izmjerili i zaključili te izgovorili vlastitim riječima ostaju im kao trajno znanje. Učitelj je moderator koji učenicima pomaže u radu, u raspravi ih usmjerava i navodi na ispravno zaključivanje. U udžbeniku se nakon upute za izvođenje pokusa nalaze pitanja za učenika, a nakon njih se objašnjavaju pojave i izvode zaključci.
Metodička koncepcija nove serije udžbenika potiče kreativne sposobnosti nastavnika i učenika. Udžbenik za 7. razred potpuno je usklađen s novim planom i programom, pa su nastavni sadržaji grupirani u 20 nastavnih tema. Udžbenik prati CD s repetitorijem za učenike.