Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.625

Facebook slicica

Katalog

Pedagogija

Lista proizvoda

Artikli 31 do 40 od 393 ukupno

Stranica:
  1. 2
  2. 3
  3. 4
  4. 5
  5. 6
Set Descending Direction
  1. Darovito je, što ću s njim? - Priručnik za odgoj i obrazovanje djece predškolske dobi

    Darovito je, što ću s njim? - Priručnik za odgoj i obrazovanje djece predškolske dobi

    32,00 KM

    Priručnik daje prikaz fenomena darovitosti, specifičnosti u ponašanju darovitog djeteta predškolske dobi i njegovih potreba koje treba uvažavati kako bi se potaknuo razvitak darovitosti, te moguće načine rada s takvom djecom u redovnim odgojnim skupinama predškolskih ustanova i igraonicama. Pregled je upotpunjen nizom primjera praktičnih aktivnosti od kojih svaki odgajatelj može odabrati one koje najviše odgovaraju njegovim sklonostima, iskustvu i mogućnostima izvedbe. Iako je priručnik najprije namijenjen odgajateljima, u njemu će korisne sadržaje naći i učitelji koji rade s djecom na početku školovanja, odgajatelji u dječjim domovima, stručni suradnici u odgojno-obrazovnim ustanovama, studenti - budući odgajatelji i učitelji, kao i roditelji. IZ RECENZIJA Ova je knjiga pokušaj sinteze stručno-znanstvenih spoznaja s područja pedagogije, didaktike, pedagoške psihologije, razvojne psihologije i didaktike predškolskog odgoja. Glede odgoja i obrazovanja predškolske darovite djece dobro je postavljena koncepcija vođenja u obliku intenzivnoga, dugoročnoga, individualnog odnosa između djeteta i odgajatelja/učitelja. Doc. dr. Ivan Ferbežer, Pedagoški fakultet Maribor Ova je knjiga idealan spoj znanstvenog i praktičnog. Prikazane su sve relevantne znanstvene spoznaje o značajkama darovite djece, istodobno povezane sa svakodnevnom praksom njihovih odgajatelja. Knjiga će sigurno biti izvrstan priručnik svakom odgajatelju predškolske djece, a može služiti i kao udžbenik studentima predškolskog odgoja, pa i razredne nastave. Bit će također od koristi i psiholozima, pedagozima, socijalnim radnicima kao i ostalim stručnjacima koji se u svom svakodnevnom radu susreću s darovitom djecom, a često ih ne znaju prepoznati niti pomoći njima i njihovim roditeljima. Doc. dr. Majda Rijavec, Filozofski fakultet Zagreb IZ SADRŽAJA - PREDGOVOR - I. O KOJOJ DJECI GOVORIMO? MALO TEORIJE - Primjer iz prakse - 1. Tko je darovito dijete? - II. KAKVI SU ONI ZAPRAVO? OSOBITOSTI DAROVITE DJECE I NAŠE ZABLUDE O NJIMA - Primjeri iz prakse - 1. Kako prepoznati darovito dijete predškolskog uzrasta? - 2. U čemu najčešće griješimo? - 3. Neke osnovne potrebe darovitog djeteta u odgojno-obrazovnom procesu - 4. Nezgodna ponašanje darovite djece zbog nezadovoljenih odgojno-obrazovnih potreba - 5. Najčešće predrasude prema darovitoj djeci i programima za darovite - III. ŠTO I KAKO RADITI S DAROVITOM DJECOM U PREDŠKOLSKIM USTANOVAMA - Primjeri iz prakse - 1. Važnost uvažavanja osobitosti darovite djece i njihovih specifičnih potreba u odgoju i obrazovanju - 2. Osnovno načelo u radu s darovitom djecom predškolske dobi u vrtiću: individualizacija i diferencijacija - 3. Načela za izradu programa za darovite - 4. Kako primijeniti ova načela u radu? - 5. Mogući pristupi radu s darovitima - 6. Ozračje u skupini - IV. KAKVA ODGAJATELJA TREBA DAROVITO DIJETE - Primjeri iz prakse - 1. Uloga odgajatelja u odgoju i obrazovanju darovitih predškolaca - 2. Kakav odgajatelj treba darovitim predškolcima? - 3. Što učiniti kako biste postali bolji odgajatelj darovite djece? - 4. Kako to primijeniti u praksi? - V. AKTIVNO UČENJE I KREATIVNO MIŠLJENJE DAROVITE DJECE - Primjer iz prakse - 1. Aktivno učenje i darovito dijete predškolske dobi - 2. Mnogo pitam - mnogo znam: znanost na dječji način - 3. Mojoj mašti nema kraja: poticanje divergentnog mišljenja darovite djece - 4. Odgovor ja svaki dam - jer brz jezik ja imam: poticanje verbalnih sposobnosti djeteta - 5. To smisliti mogu lako - jer ja mislit volim jako: još nekoliko igara za poticanje misaonih procesa - PRILOG: VJEŽBA - PRILOG: DIDAKTIČKA SREDSTVA - VI. RAD NA PROJEKTU I DAROVITO DIJETE - 1. Priroda dječje spoznaje - dobra osnova za dječji rad na projektu - 2. Što je projekt? - 3. Etape rada na projektu - 4. Osobitosti projektnog planiranja odgojno-obrazovnog rada - 5. Uloga djeteta u projektu - 6. Uloga odgajatelja - voditelja projekta - PRILOG: VJEŽBA - VII. DAROVITO DIJETE I RAČUNALO - 1. Djecu odgajamo danas - za sutra. Za kakvo sutra? - 2. Što može predškolac u susretu s računalom? - 3. Kako odgajatelj može koristiti računalo u radu s darovitom djecom? - PRILOG: Kompjutorski programi / igre i igračke - Literatura Learn More
  2. Matematika i igra za predškolce

    Matematika i igra za predškolce

    27,00 KM

    Teorijsko i praktično uvođenje predškolskog djeteta u svijet matematike kroz igru; 67 opisa igara provjerenih u praksi; likovni prilozi u bojama - pomoć odgajateljima i roditeljima. IZ KNJIGE Kako dijete predškolskog uzrasta uvesti u svijet matematike, tj. kako mu pokazati da je svijet u kojem živi i matematika? Danas više nema dvojbe: predškolskom djetetu treba sustavno i postupno rastvarati taj svijet i činiti ga razumljivim. Taj mu svijet otkrivamo na specifičan način, na postupcima koji odgovaraju njegovim psihofizičkim mogućnostima shvaćanja. Koristimo se igrom, promatranjem, manipulacijom. Nastojimo uposliti sva dječja osjetila, kao i njihovu ekspresiju. Postupno, djecu uvodimo u rješavanje zabavnih problema i u rad po zadatku. Matematika pridonosi razumijevanju prirodne i društvene sredine od najranijih uzrasta. Obogaćuje predodžbeni svijet djece, uvodi ih u međusobne odnose konkretne stvarnosti, uči ih matematičkom jeziku, razvijanju mišljenja i drugih psihičkih funkcija. IZ SADRŽAJA - I. OSNOVNE ODREDNICE U PREDŠKOLSKOM ODGOJNO-OBRAZOVNOM RADU - 1. Rast i razvoj predškolske djece - 2. Potrebe djece predškolskog uzrasta - 3. Cilj odgoja i smjernice rada - II. MATEMATIKA - SVIJET U NAMA I OKO NAS - 1. Matematika i predškolsko dijete - 2. Matematika kao odgojno-obrazovno područje - 3. Pedagozi o matematičkom odgoju i obrazovanju - 4. Koncepcije o elementarnim matematičkim pojmovima u nekim zemljama - III. ISTRAŽIVANJE RAZVOJA ELEMENTARNIH MATEMATIČKIH POJMOVA U DJEČJEM VRTIĆU - 1. Rezultati rada odgajatelja u strukturiranim aktivnostima matematičkih pojmova - 2. Rezultati praćenja - 3. Obrazloženja tabela - 4. Zaključci i istraživanja - IV. IGRA U FUNKCIJI ELEMENTARNIH MATEMATIČKIH POJMOVA - 1. Popis igara - 2. Opis igara (64 primjera) - V. RJEŠAVANJE PROBLEMSKIH ZADATAKA U RAZVIJANJU ELEMENTARNIH MATEMATIČKIH POJMOVA - 1. Izbor problema - 2. Uloga odgajatelja - 3. Način rješavanja - 4. Konkretni praktički problemi - 5. Slikovni problemi - 6. Verbalni problemi - 7. Eksperimentiranje - Literatura - SLIKOVNI PRILOZI Learn More
  3. Pristupanje obitelji - sustavni pristup

    Pristupanje obitelji - sustavni pristup

    41,00 KM

    Knjiga je namijenjena pripremi studenata - budućih stručnjaka - koji se bave obiteljima (pedagozi, učitelji, odgajatelji, psiholozi i drugi), kao i praktičarima - stručnjacima spomenutih struka, koji su na razne načine angažirani u ovoj problematici - bilo u institucijskim ili izvaninstitucijskim uvjetima rada. Knjiga je također dobro prihvaćena i kao osnovni priručnik u organizaciji i provođenju različitih edukacija u udrugama koje s obiteljima realiziraju različite programe (samo)pomoći. IZ PREDGOVORA S obzirom na namjenu, knjiga je sastavljena od tri ključna dijela. Prvi dio - Teorije o obitelji - podijeljen je u dva poglavlja: Pregled teorija o obitelji u kojemu su ponuđene osnovne informacije o vodećim suvremenim teorijama i pristupima u analizi i razumijevanju obitelji, njezinu funkcioniranju na razini skupine, kroz dinamiku razvoja u funkciji vremena, raspodjele uloga u okviru lokalne i šira zajednice s obzirom na dinamiku interakcija između podsustava, nadsustava i paralelnih sustava. Drugo poglavlje čini Opća teorija sustava - koja je izdvojena iz sklopa ostalih teorija jer se na njoj temelje i sustavni pristup obitelji, kao najdjelotvorniji suvremeni pristup, o čemu je riječ u drugom dijelu knjige. Drugi dio knjige - Proces rada na promjenama - cjelovito prikazuje jedan od najdjelotvornijih i najprihvaćenijih suvremenih pristupa u radu s obiteljima - sustavni pristup koji se temelji na općoj teoriji sustava. U sklopu svakoga od ovih pristupa obrađene su odgovarajuće dijagnostičke metode te brojne pripadajuće tehnike kojima se uspješno intervenira u područje funkcioniranja obitelji iz različitih aspekata i razina tijekom kontinuiranog rada, kao i intervencije prikladne za krizne, posebno teško rješive situacije. Posebno se - u sklopu kombiniranog pristupa - izdvaja pozitivna obiteljska terapija sa svim svojim specifičnostima i originalnim tehnikama. Treći je dio posvećen radionicama. One su nužne kako bi se tijekom edukacije, bilo u dodiplomskoj nastavi bilo u okviru edukacija stručnjaka u praksi i volontera za rad u različitim programima pomoći obiteljima, omogućilo bolje razumijevanje suštine pojedinih problema, teorija i pristupa. Radionice su se pokazale kao nezaobilazno iskustveno učenje potrebnih znanja i vježbanje vještina rada s obitelji. Svaka od njih ilustrira pojedini teorijsko-terapijski pristup, opisan u prvome i drugome dijelu knjige, pa širina sadržaja radionica omogućuje uvježbavanje dijagnostičkih tehnika i postupaka za prevladavanje uobičajenih poteškoća kao i kriznih situacija u radu s obiteljima opterećenima psihosocijalnim problemima. Radionice su prikazane tako da ih je moguće provoditi i bez posebnih priprema, ako potencijalni korisnici imaju barem minimalna iskustva u tom obliku rada. - IZ SADRŽAJA - PREDGOVOR - UVOD - I. DIO - TEORIJE O OBITELJI - I. POGLAVLJE: PREGLED TEORIJA O OBITELJI - Simboličko-interakcijska teorija - Komunikacija u obitelji - Prednosti i nedostaci simboličko-interakcijske teorije - Teorija društvene razmjene - Društvena razmjena - Resursi - Prednosti i nedostaci teorije društvene razmjene - Teorija sukoba - Sukob i izvori sukoba - Izvori moći - Prednosti i nedostaci teorije sukoba - Teorija spolova - Spol i nejednakost - Teorija spolova i obitelj - Prednosti i nedostaci teorije spolova - Teorija socijalne potpore - Pojam socijalne potpore - Stres i socijalna potpora - Prednosti i nedostaci teorije socijalne potrebe - Teorija socijalne mreže - Pojam socijalne mreže - Socijalni atom - Prednosti i nedostaci teorije socijalne mreže - Biološko-analitička teorija - Schicksal-analiza - Prilog 1: Genetska teorija obiteljskog nesvjesnog - Prednosti i nedostaci biološko-analitičke teorije - Ekološka teorija - Pojava i pojam humane ekologije - Obiteljska ekologija - Prednosti i nedostaci ekološke teorije - Postmoderna u obiteljskoj terapiji - Prednosti i nedostaci postmoderne - 2. POGLAVLJE: OPĆA TEORIJA SUSTAVA - Uvod - Izvori opće teorije sustava - Povijesni razvitak opće teorije sustava - Središnje postavke opće teorije sustava - Međuovisnost - Granice i sustavi - Feedback i kontrola - Značajke sustava - Prilog 2: Proces tugovanja - Obitelj kao sustav - Prilog 3: Obiteljski životni ciklus - Odnosi u obiteljskom sustavu - Opća teorija sustava i obiteljska ekologija - II. DIO - PROCES RADA NA PROMJENAMA - Sustavna obiteljska terapija - Dijagnostički postupak u obitelji - Tehnika genograma - Prilog 4: Obiteljske koalicije - Identifikacija problema - Indikacije za primjenu sustavne obiteljske terapije - Pristupi u sustavnoj obiteljskoj terapiji - Strukturalni pristup - Strategijski pristupi - Kombinirani pristup - Pozitivna obiteljska terapija - Prilog 5: Pozitivna interpretacija - Razumijevanje sukoba - Prilog 6: Inventar partnerskih sukoba - Tijek terapijskog procesa - Strategija ulaska u pozitivnu obiteljsku terapiju - Teme pozitivne obiteljske terapije - Kontekst i pretpostavke intervencije u obitelji - III. DIO - RADIONICE - Radionica 1: Sve moje uloge - Radionica 2: Resursi i njihova razmjena u obitelji - Radionica 3: Sukobi i pobjednici - Radionica 4-1: Spolne razlike - Radionica 4-2: Obiteljske uloge i moć - Radionica 5: Iskustvo potpore - Radionica 6-1: Moja socijalna mreža - Radionica 6-2: Moj socijalni atom - Radionica 7: Schicksal-analiza - Radionica 8: Obiteljska ekologija - Radionica 9-1: Ja - sustav - Radionica 9-2: Moja obitelj - sustav - Radionica 9-3: Obitelj u suočavanju s gubitkom - Radionica 9-4: Faze životnog ciklusa moje obitelji - Radionica 9-5: Komunikacija u obitelji - Radionica 9-6: Komunikacije u obitelji - Radionica 10: Što je trulo u mojoj obitelji - Radionica 11: Lociranje problema - Radionica 12: Obiteljski mit - Radionica 13: Struktura obitelji (genogram) - Radionica 14: Obrazac obiteljskih reakcija - Radionica 15: Razgraničenje unutar obiteljskog sustava - Radionica 16: Obiteljska hijerarhija - zdravorazumsko i univerzalno - Radionica 17: Promjene korak po korak - Radionica 18: Završetak obiteljske igre - Radionica 19: Paradoksalne intervencije - Radionica 20: Obiteljski intervju - Radionica 21: Pozitivna interpretacija - Radionica 22: Realitet i kako bi moglo biti - Radionica 23: Eksploracija problema - Radionica 24: Jačanje žrtvenog janjeta - Radionica 25: Uključivanje obitelji u proces - Radionica 26: Produbljivanje procesa promjena Learn More
  4. Integralna metoda za odgajatelje i stručne saradnike predškolskih ustanova - priručnik

    Integralna metoda za odgajatelje i stručne saradnike predškolskih ustanova - priručnik

    33,70 KM

    Prepoznavanje i vježbanje socijalnih vještina koje utječu na razvoj i sazrijevanje djece predškolske dobi kroz 18 područja: Percepcija, Komunikacija, Ponašanje, Razvojne krize, Potvrde, Sukobi i njihovo rješavanje, Odlučivanje, Pravila i disciplina, Suradnja i natjecanje, Kreativnost, Uloge, Grupni i individualni kontekst, Samopercepcija. IZ PREDGOVORA Temeljna svrha ove knjige, kao i edukacije odgajatelja i stručnih suradnika dječjih vrtića, što je prethodila ovoj knjizi, sastoji se u prepoznavanju i vježbanju onih socijalnih vještina i tehnika individualnoga i grupnog rada koje će utjecati na socijalno-emocionalno područje i proces razvoja i sazrijevanja djece predškolske dobi, tako da odgajatelji koji rade s djecom i njihovim roditeljima, kao i drugi stručni djelatnici dječjih vrtića, budu educirani za primjenu integralne metode. Kao što je rečeno u knjizi Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima - teorijski dio, riječ je o metodi čiji je teorijski okvir humanistički pristup, a naglasak je na teorijama učenja i teorijama potreba, što se operacionaliziraju kroz komunikacijske procese. Kako je na kraju spomenute knjige naglašeno, vođeni idejama ove metode, njenu aplikativnost vidimo, prije svega, u promijenjenom kontekstu dječjih vrtića u kojima stručno i drugo osoblje uči potrebna znanja, stječe brojne socijalne vještine, ali uči i o sebi, oslobađajući svoju kreativnost. S druge strane, daje se drukčiji smisao fenomenima koji su sastavni dijelovi sustava, što zadovoljava i potrebe djece i njihovih roditelja, kao i potrebe odraslih u vrtiću, te usavršava i procese komunikacije među svim sudionicima na koje se program primjenjuje i koji program primjenjuju. Takvim pristupom ulazimo u ekološki prostor djeteta, djelujući na njega samog, otvarajući mu prostor za zdravo odrastanje, posredstvom roditelja i stručnih djelatnika vrtića. IZ SADRŽAJA - Uvodne stranice - 1. Percepcija - 2. Komunikacija - 3. Slušanje i govorenje - 4. Od govora, preko razgovora, do dogovora - 5. neverbalna komunikacija - 6. Ponašanje - 7. Razvojne i druge životne krize - 8. Potrebe - 9. Sukobi - 10. Rješavanje sukoba - 11. Odlučivanje - 12. Pravila i disciplina - 13. Suradnja i natjecanje - 14. Kreativnost - nova kvaliteta - 15. Uloge - 16. Grupni kontekst - 17. Individualni kontekst - 18. Samopercepcija - Literatura Learn More
  5. S djecom u jaslicama

    S djecom u jaslicama

    20,20 KM

    Iako je podijeljena u poglavlja, knjiga nije strogo strukturirana i u tom je pogledu ponešto atipična na našemu pedagoško-metodičkom tržištu. Pojedini dijelovi razvojne teorije isprepleću se s crticama iz dječjeg života u jaslicama koje ilustriraju pojedini iskaz. Time se potvrđuje i autoričin stav o potrebi individualnog pristupa svakom djetetu, a protiv takozvanih frontalnih sadržaja u radu s djecom. Ni u jaslicama djeca nisu jednaka - ni u istoj razvojnoj dobi, ni kao skupina, a još manje kao pojedinci. Odgajateljice slobodno traže, odabiru i nude djeci sadržaje kao poticaje koje će ona prihvaćati ili odmah, ili kasnije, mijenjati ih, polaziti od njih u neka svoja ostvarenja ili ih pak odbacivati. IZ RECENZIJA Knjiga je prikaz života i razvoja djece u jaslicama. To je rukopis osebujnog stila i ljepote, on je lijep kao da ga je pisao dobri duh pun razumijevanja, ljubavi i topline za djecu, ali bez boležljive sentimentalnosti i uz tretiranje djece kao malih ljudi - ozbiljnih i dostojanstvenih partnera u jasličkom životu. Poput Piageta, autorica djecu promatra i opisuje s punim razumijevanjem njihovih potreba, ponašanja i specifičnih razlika. Njezini opisi dječjih pitanja, reakcija i složenih ponašanja čitaju se sa zanimanjem i oduševljenjem kao najzabavnije štivo. Sve su opservacije utemeljene u suvremenoj psihološkoj teoriji i pedagogiji dječjeg razvoja, a pogled je sveobuhvatan: od tjelesne skrbi i njege, preko kretanja i senzomotorike do intelektualnog razvoja, govora, emocija, razvoja osobnosti i partnerskih odnosa s odraslima. Dr. sc. Mira Čudina-Obradović Knjiga predstavlja stalno, osebujno prožimanje autoričinoga bogatog stručnog iskustva i suvremenih teorijskih postavki o razvoju i odgoju najmlađih u institucijskom kontekstu. I upravo po tome rukopis postaje posebno, originalno i prepoznatljivo djelo koje ne robuje elitnoj znanosti, ne teži plagijatu zapadnoeuropskih priručnika niti oseže za deskriptivnom banalnošću svakodnevne prakse. Suprotno, ovaj je rad plod iskrenog doživljavanja, znalačkog stručnog promišljanja, naknadnog reflektiranja i kontinuiranoga, nenametljiva unapređivanja kvalitete dječjeg življenja u našim jaslicama. Po tome ne samo da se može ravnopravno mjeriti s radovima svjetskih razmjera već neke može i nadmašiti. Budući da je radove takve kvalitete i izvornosti u nas vrlo malo, pogotovo kad je riječ o odgoju i obrazovanju djece najmlađe dobi, ovaj rad postaje još dragocjeniji. Mr. sc. Biserka Petrović-Sočo - IZ SADRŽAJA - I. DIO: PRILAGODBA - 1. U jaslicama nije dosadno - 2. Oni su (naj)prvi prvašići - 3. Prilagodba treba svima - 4. Brzacima kroz prvu godinu - 5. Odrasli su im još jako potrebni - 6. Već mnogo mogu i sama - 7. Važna osoba: odgajateljica - teta - 8. Rastu i mijenjaju se djeca u jaslicama - II. DIO: KULTURA TIJELA I PONAŠANJA - 1. Odgoj - njega? - 2. Prehrana i osamostaljivanje - 3. Kultura ponašanja - III. DIO: POKRETI I KRETANJE - DJEČJI NAČIN POSTOJANJA I RAZVOJA - 1. Istraživanjem u psihofizički razvoj - 2. Cilju usmjereno kretanje - 3. Materijali i načini djelovanja - 4. Oprema za igru i razvoj - IV. DIO: I UMNI RAZVOJ DJELOVANJEM - 1. Praktična fizikalna iskustva - 2. Problemi - istraživanje i rješavanje - 3. Pripremljeni problemski zadaci - 4. Susret s prirodom - 5. Oponašanje i simboličke igre - 6. Interakcija i opet interakcija - 7. Obrambeni mehanizmi - 8. Simbolička reprezentacija - V. DIO: GOVORENJE I GOVOR MALOG DJETETA - 1. Geste i prve riječi - 2. Riječi, rečenice i nepotpuni izričaji - 3. Od imenovanja do izričaja - 4. Solilokvij - samogovor - 5. Slikovnica - više od prve knjige - 6. Napisana slova i riječi - 7. Neke posebnosti ranoga dječjeg govora - 8. Smijeh i smiješno za najmlađe - 9. Glazba, pjesma, stihovi - VI. DIO: EMOCIJE U DJETETU I OKO DJETETA - 1. Izvorišta prvih emocija i uspomena - 2. Strah - emocija razorne moći - 3. Simpatija prema djeci i odraslima - 4. Emocije i stjecanje iskustava - VII. DIO: OSOBNOST I DRUŠTVENOST U RAZVOJU I ODGOJU MALE DJECE - 1. Ja, moje - 2. Svijest o sebi i viđenje sebe - 3. Socijalizacija je odgoj - 4. Privremeni izlazak iz vlastitog identiteta - 5. Simpatija i simpatija - 6. Voljno i nevoljno - 7. Stilovi djelovanja i posebne sposobnosti - VIII. DIO: BITI PARTNER NAJMLAĐIMA - 1. Kako i kada u partnersku interakciju s djetetom i djecom - 2. Improvizacija - 3. Planiranje - 4. Analiza i kritička ocjena - 5. Problemi - novi izazovi - 6. Vrijeme blagdana - praznika - 7. Razdoblje prilagodbe i partnerstvo s malom djecom - 8. Bilježenje, evidentiranje Learn More
  6. Svako slovo nešto novo

    Svako slovo nešto novo

    16,90 KM

    Knjiga je namijenjena djeci, roditeljima, odgajateljima i studentima te učiteljima prvih razreda osnovne škole, kao i svima koji rade s malom djecom predškolske i rane školske dobi. U uvodnom se dijelu objašnjavaju osnovne pretpostavke za učenje slova, navode se rezultati istraživanja poznavanja slova djece predškolske dobi u 25 vrtića, a zatim slijede opisi 65 igara slovima i riječima. Naglašava se važnost manipualtivnih aktivnosti u početnom učenju slova, zatim grafomotoričkih vježbi, čitanja slika, te ostalih poticaja, među kojima se izdvajaju: igračke sa slovima, bojanke, kutić škole, stolno kazalište lutaka-slova, vikend-zadaća te suradnja s roditeljima. Tekstualni dio prati 44 kolor stranica - radnih listova - primjera za vježbu. IZ UVODA Odavna je poznato koliko je značajno predškolsko doba, a znano je i to da svaki mjesec u tom najranijem razdoblju ima veliku važnost i značenje. U tom najintenzivnijem vremenu razvitka djeteta može se na primjeren način mnogo toga postići. Svakodnevno se u praksi potvrđuje da brojna djeca spontano i neposredno mnogo traže, ispituju, eksperimentiraju, da su željna novih spoznaja. Drugu skupinu čine djeca u kojima odgajatelj može pobuditi interes i znatiželju. Poznata je rečenica u dječjim vrtićima: Teta, a što to radiš? Hoćeš i meni dati, i ja bih to..., koja pokazuje da je odgajatelj pobudio pozornost, zainteresirao dijete, nenametljivo ga uključio u aktivnost, ne silom nego po njegovoj volji. - IZ SADRŽAJA - I. Uvod - 1. Početni interes - 2. Djeca upoznaju slova - 3. Interesi su dani i zadani - II. Ispitivanje poznavanja slova - III. Igre slovima - IV. Manipulativne aktivnosti - V. Igre riječima - VI. Čitanje slika - VII. Grafomotorika - VIII. Ostali poticaji - Dodatak: RADNI LISTOVI (u boji) Learn More
  7. Igrajmo se papirom

    Igrajmo se papirom

    25,00 KM

    Priručnik za praktičan rad s manjom djecom - od predškolske dobi do prvih godina osnovnoškolskog uzrasta. Namijenjena odgajateljima i stručnim djelatnicima u vrtiću, studentima, te učiteljima i roditeljima. Uz tekstualni dio nalazi se 56 crteža s uputstvima o tome što i kako manja djeca mogu napraviti od papira. IZ KNJIGE Sve predmete i likove iz knjige, po uputstvima sa crteža, izrađivali smo bezbroj puta - u vrtićima s djecom i odgajateljima, te na satovima praktičnog rada sa studentima. Svi su se sudionici igranja papirom složili da je to uzbudljiva, zanimljiva i korisna aktivnost, što me je i ponukalo da pripremim ovaj priručnik. Za oblikovanje predmeta uglavnom smo koristili tehniku presavijanja papira - origami, koja se ponekad upotpunjuje tehnikom rezanja i ljepljenja, a prikazano je i kako se trganjem papira mogu predočiti pojedini likovi. Redoslijed crteža s uputama za oblikovanje predmeta sačinjen je s obzirom na težinu rada - od lakših i jednostavnijih do težih i složenijih oblika, što ukazuje na postupnost - u ovoj tehnici oblikovanja najvažnije uputstvo. Postupnost naglašavam kao osnovu uspješnog oblikovanja - ne samo prilikom prijelaza iz jednostavnijih u složenije oblike nego i u izradi pojedinog (i najjednostavnijeg predmeta). Papir se presavijanjem oblikuje fazu po fazu; ako se one preskaču - neće se napraviti željeni predmet i ta se tehnika neće uspješno svladati. U knjizi su navedeni i prikazai primjeri primjene predmeta i oblika, kao podsjetnik i poticaj kako se neka dječja aktivnost može sadržajno obogatiti. Djeca su oduševljena kada u nekoj igri, scenskom prikazu ili drugoj aktivnosti sudjeluju njihovi psići i leptiri, kada plovi čamac koji su sami napravili i kada u svemir poleti njihova raketa. Omogućimo im tu radost! Želim vam uspješan rad i puno zabave. IZ SADRŽAJA - Predgovor - 1. Papir u dječjim rukama - 2. Što je origami i čemu služi - 3. Organizacija rada - 4. Origami u oblikovanju prostora - 5. Odgajatelji o origamiju - 6. Pitali smo studente - 7. Što kažu djeca - 8. Primjena origamija - 9. Oblikovanje predmeta trganjem i presavijanjem papira - Literatura Learn More
  8. Možeš i drukčije - Priručnik s vježbama za poticanje kreativnog mišljenja

    Možeš i drukčije - Priručnik s vježbama za poticanje kreativnog mišljenja

    33,70 KM

    Danas se smatra da su sva djeca kreativna jer imaju potencijal koji samo moramo probuditi i poticati. Nadasve je važno da im stvaramo primjereno okruženje (obitelj, vrtić i škola). Stoga je i ovaj priručnik zamišljen kao inspiracija odgajatelju, učitelju i roditelju u smišljanju kreativnih aktivnosti za djecu ali i kao izravni radni materijal za poticanje misanih procesa i stvaralaštva djece predškolske i osnovnoškolske dobi. Vježbe su kratke i jednostavne a omogućuju djetetu da upotrijebi sve sastavnice kreativnosti, pri čemu se kroz 15 grupa vježbi - zadataka potiču važniji spoznajni i emocionalni procesi prisutni u stvaralaštvu. IZ RECENZIJA Poticanje kreativnog i kritičkog mišljenja, ohrabrivanje djece da misle stvaralački i usude se biti drukčiji, jedan je od najvažnijih, no često potpuno zanemaren, zadatak procesa odgoja i obrazovanja. Istina je da jedan priručnik u tom smislu neće popuniti sve rupe u glavama onih koji već znaju sve odgovore, ali će svakako pomoći onima koji još ni sami nisu odustali od postavljanja pitanja i spremni su ih poticati u djece. Dr. sc. Dubravka Milković, Hrvatski studiji - kolegij Psihologija obrazovanja Danas kad se mnogo govori o potrebi reformiranja obrazovanja odgajatelja i učitelja, ovaj priručnik može biti putokaz u kojem smjeru bi trebali djelovati odgajatelji i učitelji u radu s djecom i to uzimati u obzir pri izradi programa njihova obrazovanja odnosno stručne izobrazbe. Svojim pitanjima odrasli mora više poticati, a manje vrednovati dijete u traženju rješenja, manje tražiti ponavljanje standardnih odgovora, a više dati slobodu dječjoj kreativnosti. Ne samo da se vježbama ovog tipa potiče kreativno mišljenje već se svakom djetetu u grupi odnosno razredu omogućuje da djeluje na sebi svojstven način, oslobođen procjenjivanja uspješnosti od strane odraslih. Prepuštajući se mašti, fantazijama i skrivenim željama i snovima, djeca stvaraju svijet po svojoj mjeri, a odrasli kroz njihove crteže i izjave mogu ponekad dobiti smjernice za utvrđivanje dječjih problema. Po tome ove vježbe imaju i preventivni karakter. Prof. dr. sc. Dubravka Maleš, Filozofski fakultet Zagreb - Odsjek za pedagogiju - IZ SADRŽAJA - UVOD - I. dio: VJEŽBE I ZADACI - 1. Znakovi - simboli - 2. Što sve može nastati od... - 3. Neobične kombinacije - 4. Dopunjavanje crteža - 5. Neobična uporaba običnih predmeta - 6. Neobične problemske situacije - 7. Obrnute situacije/apsurdnosti - 8. Što bi bilo kad bi bilo... - 9. Neobična bića - 10. Neobični dijelovi tijela čovjeka i životinje - 11. Kombinacije: Ljudi/životinje i predmeti - 12. Kako bi prodao ovaj proizvod? - 13. Maštovitost - fantazija - 14. Pitalice - rebusi - zagonetke - 15. Verbalni - semantički zadaci - II. dio: DJEČJI RADOVI - III. dio: METODIČKI OSVRT ZA ODGAJATELJE DJECE I NAŠE ZABLUDE O NJIMA - 1. Zapažanja učiteljica iz praktične primjene vježbi - 2. Primjer uključivanja vježbi kreativnog mišljenja u integrirane nastavne dane - 3. Primjeri priprave za nastavu s uključivanjem vježbi za poticanje kreativnog mišljenja - 4. Iskustva u primjeni vježbi kreativnog mišljenja u kraćem programu - igraonici za darovitu predškolsku djecu - 5. Smjerokazi kreativnosti - 6. Primjeri kreativnih dječjih radova prema nekim pokazateljima kreativnosti - Originalnost / izvornost (rijetkost) - Fluentnost / protočnost - Fleksibilnost / prilagodljivost - Spajanje / povezivanje - Kompleksnost / složenost - Kreativnost: Urban-Jellenov test - Kreativnost: Torranceov test kreativnosti - Dječji crteži u boji - Literatura - Bilješka o autorima. Learn More
  9. Priručnik za razrednike

    Priručnik za razrednike

    34,00 KM

    Što su sve poslovi razrednika? Razrednik, prije svega, skrbi o učenicima svoga razrednog odjela, komunicira s njihovim roditeljima, glasnogovornik je svoga razreda na razrednim i nastavničkim vijećima, dogovara različite aktivnosti sa širom zajednicom, obavlja brojne administrativne poslove. Mora poznavati zakon, poslovnike i pravila koji se odnose na njegovu ulogu, mora razviti komunikacijske (pa i diplomatske) vještine kako bi uspješno povezao sudionike odgojno-obrazovnog procesa: učenike, školu i roditelje, mora biti dobar psiholog te mudra i dobra osoba. I... još mnogo toga. IZ RECENZIJA Priručnik za razrednike je knjiga koja bi se trebala naći u biblioteci svakog razreda: bilo da je riječ o početniku ili iskusnom razredniku - svima im može biti putokaz i poticaj u radu. Priručnik će dobro doći i stručnim suradnicima u osnovnim školama, studentima pedagogije i psihologije te razredne nastave. To je knjiga koja se ne čita samo jedanput, već svaki put kad čitatelj bude želio provjeriti svoje postupke i ući u tihi dijalog s autoricama, ali i sa samim sobom. Osim toga, ova bi knjiga, prema pisanju autorica, trebala biti poticaj visokoškolskim ustanovama odnosno nastavničkim fakultetima da u svoje nastavne planove i programe uvedu kolegij koji bi se bavio pitanjima razredništva čime bi se i u značajnoj mjeri pomoglo budućim razrednicima. Naime, tada bi učitelji dolazili na radno mjesto pripremljeni za poslove razrednika, a ne bi učili na radnome mjestu metodom pokušaja i pogrešaka. (Prof. dr. sc. Dubravka Maleš) Polazeći od zakonske regulative ovog područja, autorice u priručniku daju pregled brojnih poslova razrednika, uz primjere dobre prakse, te praktične savjete i smjernice. Naglašavajući važnost suradnje s roditeljima, autorice odgovaraju i na pitanje kako biti uspješan razrednik te kako unaprijediti odgojnu ulogu škole, a sve za dobrobit učenika. Vrlo su zanimljivi i prilozi u Dodatku koji donose moguće metodičke modele i obrasce za brojne situacije razredništva: prvi sat razrednog odjela, suradnja s roditelja (kroz pisanu komunikaciju), radionice kao oblik roditeljskog sastanka i pedagoške radionice, planiranje i programiranje poslova razrednika (kalendari poslova i zaduženja) te pregled postupaka u pojedinim situacijama. (Dr. sc. Marko Jurčić) - IZ SADRŽAJA - Predgovor - Razredništvo i razrednik - Osobine dobrih razrednika - Planiranje i programiranje rada razrednika - Sat razrednog odjela - Struktura sata razrednog odjela - Administrativni poslovi razrednika - Obvezna pedagoška dokumentacija - Suradnja s roditeljima - Roditeljski sastanci - Pedagoške radionice s grupama roditelja - Predavanja za roditelje - Individualni razgovori s roditeljima - Učenička prehrana, socijalna i zdravstvena skrb, plivanje - Učenička prehrana - Socijalna skrb - Zdravstvena skrb - Plivanje - Profesionalna orijentacija - Izleti i ekskurzije - Kako uspješno organizirati izlet? - Izvanučionička nastava - Izvanškolska, terenska nastava - Škola u prirodi - Disciplina i pedagoške mjere - Pedagoške mjere - Pojava nasilja u razredu i školi - Individualne mjere - Mjere na razini razreda - Mjere na razini škole za sprečavanje nasilničkog ponašanja - Prevencija zlostavljanja među učenicima - Učenici s posebnim potrebama - Osnovnoškolski odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama u razvoju - Najčešće teškoće u razvoju - Teškoće i prilagodbe u nastavi - Darovitost - Krizne situacije u školi - Dodatak - Prvi sat razrednog odjela - Prvi roditeljski sastanak - Suradnja s roditeljima - Upoznavanje s roditeljima i temeljne informacije o školi - Zajedništvo i komunikacija - prijenos poruka u obitelji - Agresivnost - Autoritet i stilovi roditeljskog odgoja - Odnosi u obitelji - Pismo roditeljima učenika prvih razreda - Upitnik za roditelje: interna evaluacija škole - Upitnik za roditelje: procjena zajedničkog rada - Upitnik za razrednike: interna evaluacija razredništva - suradnja s roditeljima - Obrazac za praćenje aktivnosti učenika - Obrazac za praćenje ponašanja učenika - Kalendar poslova razrednika - predmetna nastava - Kalendar poslova razrednika - razredna nastava - Plan zdravstvene zaštite - Primjeri analize odgojne situacije u odjelu - Propisani postupci za pojedine situacije - Uključivanje učenika s teškoćama u razvoju - Kalendar i aktivnosti razrednika - Literatura - O autoricama Learn More
  10. Razvoj djece kroz igru

    Razvoj djece kroz igru

    34,90 KM

    Djeci za pravilan razvoj treba mnogo ljubavi, nježnosti i poticaja. Najljepše igre kod kuće U ovom praktično provjerenom i dokazanom priručniku naći ćete više od 100 najljepših igara i poticaja. Igrati se sa svojom bebom i istodobno poticati njezin razvoj - ima li ičega ljepšega za vas i vaše dijete? Edukativne i zabavne igračke i jednostavne upute za izradu igračaka kod kuće. Learn More

Artikli 31 do 40 od 393 ukupno

Stranica:
  1. 2
  2. 3
  3. 4
  4. 5
  5. 6
Set Descending Direction
Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Preporuka

Ostale knjige na preporuci

Popust

Ostale knjige na popustu