Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.623

Facebook slicica

Katalog

Pedagogija

Lista proizvoda

Artikli 21 do 30 od 393 ukupno

Stranica:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
Set Descending Direction
  1. Kako biti tata - priručnik za roditelje

    Kako biti tata - priručnik za roditelje

    38,90 KM

    Ova knjiga govori o tome kako se razvijaju djeca, ali i kako se razvijaju očevi. Objedinjuje osobna autorova roditeljska iskustva i stručne savjete uglednih pedijatara, psihologa i pedagoga. Pored ostalog prikazuje djetetov tjelesni, spoznajni, govorni i socijalni razvoj po mjesecima te iznosi niz savjeta za očeve kako se odnositi prema djetetu u različitim okolnostima. Knjiga je prvenstveno namijenjena očevima, ali će i majkama pružiti mnoge nove spoznaje. Pomaže im razumijeti dijete i stvoriti najdublji mogući odnos s njime. Oboma, knjiga pomaže u stjecanju vještina kojima će postati bolji roditelji. Learn More
  2. Motivacioni postupci i sredstva u nastavi književnosti

    Motivacioni postupci i sredstva u nastavi književnosti

    17,55 KM

    Problemska nastava, istraživanje i stvaralački pristup danas u potpunosti mijenja tradicionalni odnos između učenika i nastavnika. Naime, nastavnik je mentor, osoba koja podstiče i motivira, savjetuje i upućuje učenika. Učenik je kreativac i istraživač, subjekat u nastavi, aktivan i znatiželjan. Nastava je suštinski stvaralačka, a pretpostavka za to je temeljita i osmišljena motivacija. Autorica, mr. Ratmira Pjanić u rukopisu pod nazivom Motivacioni postupci i sredstva u nastavi književnosti markirala je, istražila i stavila na provjeru moderne pristupe motivacionih postupaka i sredstava u nastavi književnosti. Learn More
  3. Lakše učenje uz zabavu i razmišljanje

    Lakše učenje uz zabavu i razmišljanje

    29,90 KM

    Prve godine djetetova školovanja za cijelu su obitelj izrazito napeto doba. Tada je pred djetetom toliko toga novoga. Ono se mora snaći s drugim učenicima i s učiteljima, mirno sjediti te raditi svoje domaće zadaće. Uskoro je u prvom planu razmišljanje o uspješnosti. Dijete dobiva ocjene, ono mora odgovarati na pitanja umjesto da ih samo postavlja. Odluka o izboru škole u nastavku obrazovanja već rano stvara dodatni pritisak. Ne može svako dijete sa svime time izaći na kraj. Blokade u učenju, problemi s koncentracijom i motivacijom za mnoge su već u prvim godinama školovanja velik teret. Radost učenja koju svako dijete nosi u sebi počinje se gušiti, a katkad i potpuno odumire. Četvrt milijuna učenika i učenica u Njemačkoj svake godine ponavlja razred, a oko četiri milijuna na kraju polugodišta dobiva plavu omotnicu - prijetnju premještajem. Da školski sustavima utjecaja na spomenutu pojavu, posebno je pokazalo i istraživanje Pisa. Međutim, nitko ne uči samo u školi. Uzori u obitelji i oni među prijateljima često su za djecu daleko važniji. Vi kao roditelji možete poticati svoje dijete da u školu odlazi s veseljem i radošću te da povezuje rad i zadovoljstvo. Dijete posjeduje sposobnosti za to. Zašto, Inače, mnogi prvačići u svoje slobodno vrijeme uz najveće veselje nauče stotinu imena izmišljenih bića kao što su Pokemoni a u školi prolaze pakao učeći čitanje i pisanje? Ova bi vam knjiga trebala pokazati kako djetetu između prvoga i otprilike šestoga razreda pomažete u učenju. Pritom nas ne zanima ŠTO, nego KAKO. U ovoj knjizi nećete naći matematičke zakonitosti niti gramatička pravila, već ćete saznati kako funkcionira jednostavno učenje. Pronaći ćete podosta savjeta o dobrom okružju za učenje kao i vježbe s kojima možete započeti odmah sada. Test o tipu učenika otkrit će vam kojim osjetilnim putevima vaše dijete najbolje uči. Osim toga, vidjet ćete i to kako se igrom mogu ukloniti blokade u učenju i problemi s koncentracijom, te kako se pažljivo mogu poticati pamćenje i rnoć opažanja. Ova će vam knjiga na kraju dati osjećaj da ste dobili dozvolu za učenje za roditelje. Vama i vašem djetetu pri tome želimo samo jedno -puno zabave! Learn More
  4. Priručni vodič za pedagoge početnike u osnovnoj školi + CD

    Priručni vodič za pedagoge početnike u osnovnoj školi + CD

    20,00 KM

    Pedagog je, u najširem obimu pojma, osoba koja vodi i poučava. Neka vas onda ne čudi knjiga koju imate u svojim rukama, a ponajmanje njen naslov.Ona je rezultat jednog istinskog nastojanja autorice da svoje iskustvene spoznaje podijeli s drugima, prije svih početnicima u ovom zahtjevnom poslu. Poštovani čitaoci, preporučujemo da se upustite na istraživanje sadržaja koji se krije između korica ove knjige. Da slučajno ne biste lutali pri realizaciji navedenih tematskih ili programskih cjelina autorica vam sugerira moguće modele i puteve, a nerijetko i korake koji vode ka uspjehu. Nisu izostali ni prilozi i instrumenti: upitinici, skale i obrasci izjava, različiti prijedlozi za radionice...Možete ih iskoristiti takvim kakvi jesu i primijeniti odmah zahvaljujući priloženom CD-u. Svaka stranica ove knjige jedan je argument više u prilog ljepoti poziva pedadoga ali i potvrda odgovornosti koju on sa sobom nosi. Learn More
  5. Malo dijete veliki istraživač

    Malo dijete veliki istraživač

    25,00 KM

    Knjiga je namijenjena djelatnicima u predškolskim ustanovama, učenicima i studentima kojima će rad s malom djecom biti struka, te svima koji na razne načine skrbe o maloj djeci. U priručniku se - kroz brojne primjere iz prakse - valorizira polazište da se dijete ponajbolje razvija, mijenja i uči kroz vlastito djelovanje, u interakciji s okruženjem. U knjizi je, prije svega, riječ o tri bitna činitelja spomenutog procesa: o djeci i njihovim istraživanjima do šeste godine; o važnosti osobe odgajatelja te o predmetima i pojavama koje djeca istražuju (otpadni i odloženi materijali, zvuk, boje, svjetlost; istraživanje okoline, prirode; voda i pijesak, igre u pješčaniku, brašno, tijesto, glina i plastelin, magneti). IZ PREDGOVORA Prihvaćajući činjenicu postojanja, ogromne i gotovo neiscrpive želje malog djeteta da istražuje, raspoređuje, postavlja predmete u međusobne odnose, otkriva, čuvstveno i spoznajno doživljava... prihvatili smo i u praksi provodili taj aspekt dječjeg razvoja i oblikovanja kao prioritetni. Na tim istraživačkim elementima nalazile su se i rješavale situacije nesklada između djeteta i elemenata njegova djelovanja, interno i eksterno prerađivanje doživljenoga i iskušanoga, za što je samo dijete pronalazilo i označavalo simbole među predmetima svoga djelovanja. U prirodno nastaloj ekspresiji događalo se stalno kretanje, od čina do zamisli, i obrnuto, te osposobljavanje djeteta da iz svog mozga uključi, kako se slikovito i informatičkoj eri primjereno, izrazio jedan šestogodišnjak, ideje i zamisli za dalje dječje djelovanje i kreiranje. IZ SADRŽAJA - PREDGOVOR DRUGOM IZDANJU - I. O ISTRAŽIVANJIMA DJECE TIJEKOM PRVIH ŠEST GODINA - Uvod - Neodoljiva potreba za istraživanjem - Rješavanje problema kroz djelovanje - Simbolizacija, semiotične naznake - Riječi i akcija - Slika o sebi - II. ODGAJATELJ U DJEČJEM ISTRAŽIVANJU I IZRAŽAVANJU - Kakav odgajatelj? - Odgajatelj u spontanoj i izazvanoj eksploraciji i ekspresiji djece - Partnerstvo -III. PREDMETI I MATERIJALI ISTRAŽIVANJA I IZRAŽAVANJA - Ponude materijala - Slobodno i vođeno u istraživanju i izražavanju djece - Prema sadržajima kulturnih ostvarenja - IV. OTPADNI I ODLOŽENI PREDMETI I MATERIJALI U RUKAMA DJECE - Kutija puna predmeta - Kartonska ambalaža - Dijelovi sitnih aparata i alati - V. ISTRAŽIVANJE ZVUKOVA - Poticaji odgajatelja - VI. BOJE I BOJENJE - ISTRAŽIVANJA I PRIJELAZ NA IZRAŽAVANJE BOJAMA -Susret s likovnim djelima - VII. OGLEDI O SVJETLOSTI - Lom svjetlosti - Napraviti dugu - Pomicanje svjetlosti - VIII. OKRUŽENJU USUSRET - Što posjetiti? - Pripreme i ostvarenje posjeta - Zaključne misli - IX. PRIRODNINE I PRIRODA - Poticatelji istraživanja i izražavanja djeteta - Uzgoj bilja - Ogledi s biljkama - Sadnja cvijeća i povrća - Povrtnjak i cvjetnjak - Dodir s prirodom izvan vrtića - Posjet vrtovima, voćnjacima, vinogradima i njivama - Seosko domaćinstvo - Životinje donesene u vrtić - Životinje u knjigama, enciklopedijama, albumima - Verbalni sadržaji vezani uz doživljaj prirode - Odjeci s dječjih ljetovanja i zimovanja - X. KOMBINIRANE IGRE PRERADE - Gradnja kuće i uspoređivanje visina i duljina - Gradnja - tlocrt - gradnja - XI. VODA I PIJESAK - Voda - primamljiv element dječje igre i istraživanja - Uvjeti za igre vodom - Predmeti za igre vodom i istraživanje - Iskustva i zapažanja o istraživanjima u igri s vodom - Spajanje posuda - Odgajatelj u dječjim istraživanjima vodom - Odgajateljev poticaj za strukturiranje aktivnosti - XII. PIJESAK I PJEŠČANIK - Pješčanici - Predmeti za igre u pijesku - Spontane igre u pješčaniku - Potaknute aktivnosti - XIII. BRAŠNO, TIJESTO, GLINA, PLASTELIN - Slobodna istraživanja i otkrivanja - Spontane dječje simbolične tvorevine i naznake - XIV. PRIVLAČNOST MAGNETA - Istraživačka ostvarenja i mogućnosti - Ogledi s magnetom - Magnet kao sredstvo diferenciranja, grupiranja, nizanja - POGOVOR - LITERATURA Learn More
  6. Predškola - Vodič za voditelje i roditelje

    Predškola - Vodič za voditelje i roditelje

    21,90 KM

    Prvi dio knjige upoznaje čitatelje s organiziranom pripremom djece za školu (koja nisu pohađala vrtić), a drugi obuhvaća 10 većih tematskih cjelina. Ponuđeni program rada s predškolskom djecom naglašava potrebu odgojno-obrazovnog djelovanja na cjelovit razvoj djeteta, pri čemu se rad u predškoli shvaća kao proces prilagodbe djeteta na nove okolnosti kako bi se postupno emocionalno i psihički pripremilo za nove školske obveze. Knjiga je metodološki suvremeno koncipirana, usklađena s prosvjetnim programom, te će biti velika pomoć i voditeljima i roditeljima, ali i ostalim djelatnicima u predškolskim programima, jer obiluje bogatim sadržajem izvedbenih aktivnosti. IZ RECENZIJA Knjiga Predškola - Vodič za voditelje i roditelje u pripremi djece za školu novi je pozitivan doprinos autorice Anke Došen-Dobud obogaćivanju programa i metodike predškolskog odgoja i obrazovanja. Jednostavnim jezikom približava metodiku odgojno-obrazovnog rada, stavljajući akcente osobito na dijelove koji su povezani sa zadaćama programa, počevši od sadržaja i aktivnosti koje omogućuju socijalizacijski proces i prevladavanje teškoća odvajanja, što u neke djece može izazvati teškoće. Vodič odiše velikim iskustvom u radu s djecom i razumijevanjem za sve sudionike programa. Odiše usmjeravanjem na sklopove aktivnosti kao temeljne okvire u kojima voditelj može birati, dodavati, kreirati... Stoga vjerujem da će, zbog sadržaja i načina kako je koncipiran, biti stručna podrška i pomoć svim sudionicima predškole - odgojiteljima, roditeljima i učiteljima koji će ostvarivati predškolu, ali i onima koji će se pripremati za novu djecu - za nove učenike. Mr. sc. Matilda Markoičić Autorica u svojoj metodičkoj koncepciji naglašava potrebu odgojno-obrazovnog djelovanja na dječji cjelovit razvoj, a učenje utemeljuje na dječjim razvojnim i individualnim potrebama. Na život predškolskog djeteta gleda se cjelovito, optimistično, ovdje i sada, a ne kao na neko manje važno razdoblje u kojemu se treba izolirano pripremati za neki budući život u školi. Predložene teme i njihov način razrade autorica nudi kao mogući smjer, a ne kao propisanu dogmu, uvažavajući različite kontekste sredina u kojima se predškola izvodi, poštujući kreativnost i različite razine stručnosti voditelja izvedbenih programa kao i individualnost djece. Iako se Vodič obraća voditeljima predškole sa željom da im se pomogne i ohrabri ih u radu s djecom koja ne polaze vrtić, vjerujemo da će izazvati i pozornost stručnjaka i djelatnika koji provode ostale predškolske programe, zbog cjelovitosti stručnjaka i djelatnika koji provode ostale predškolske programe, zbog cjelovitosti ponuđenih konkretnih modela aktivnosti koji obogaćuju dosadašnji repertoar izbora za rad sa starijom predškolskom djecom i zbog prikladnosti suvremenoga metodičkog pristupa. Knjiga će dobro doći i studentima predškolskog odgoja, kao i roditeljima i članovima šire obitelji radi boljeg snalaženja u pripremanju djece za školu i razbijanju nesigurnosti i straha od nje. Mr. sc. Biserka Petrović-Sočo IZ SADRŽAJA - I. dio - Organizirana priprema djece za školu - II. dio - Teme izvedbenog programa - Prvi dan u predškoli - Razvijanje djetetove samosvijesti - Djetetovo okruženje - Zajednice živih bića - Velike ljudske zajednice - Komunikacija i informacija - Promet i prometna kultura - Doživjeti umjetnost pa stvarati - Baština prošlih naraštaja - Od Nove do Stare godine - cijela godina Learn More
  7. Zlatno doba brojalice

    Zlatno doba brojalice

    12,00 KM

    Svaki naraštaj proći će kroz fazu brojalica kao kroz neko posebno veselo razdoblje iz kojega ponešto upamti cijeloga života. U knjizi je sabrano 100-njak brojalica i razvrstano na brojalice tipa jedan, dva, tri..., brojalice o životinjama i ostale brojalice. Vjerujemo da će knjiga razveseliti djecu, a odgajateljima pomoći da kvalitetno realiziraju neke posebne zadatke u području razvitka djetetova govora, od kojih izdvajamo: točnost izražavanja, bez zastajkivanja i zajeckivanja, pravilan izgovor, bogaćenje rječnika, približavanje narodne i umjetničke dječje književnosti, buđenje interesa za knjigu, učenje slušanja. IZ KNJIGE Brojalica je pristupačna djeci jer se lako pamti, ima ritam, melodična je. Predškolskoj i mlađoj školskoj djeci je prihvatljiva jer iskazuje elementarnost,, kratkoću i jednostavnost. Odlikuje se lakoćom izgovora slogova, kratkim slogovima često sastavljenima od jednoga samoglasnika i dva suglasnika. Vrijednost brojalice u odgojno-obrazovnom radu s predškolskom djecom posebno se vidi u: - 1. govornom razvitku; - 2. razvitku spoznajnih sposobnosti; - 3. razvitku govorne kreativnosti i - 4. razvitku pokreta i ritma. IZ SADRŽAJA - Predgovor - 1. Govorni razvitak predškolskog djeteta - 2. Brojalica i njena vrijednost - 3. Metodički pristup - 4. Izabrane brojalice - Brojalice Jedan, dva, tri... - Brojalice o životinjama - Ostale brojalice - 5. Literatura Learn More
  8. Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima - teorijski pristup

    Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima - teorijski pristup

    17,00 KM

    Ispitujući poremećaje u ponašanju predškolske djece, autorice su došle do spoznaje o potrebi novih metoda rada - integralne metode - koja pledira za rast zdrava djeteta i njegovu socijalizaciju u obitelj i dječje vrtiće. IZ PREDGOVORA Cilj nam je utemeljiti integralnu metodu u čijoj se osnovi nalazi izvorište onih primarnih preventivnih aktivnosti koje bi, od samog početka, djetetov razvoj usmjerile tako da odraste u zdravu osobu. Pritom se posebno usmjeravamo na proučavanje i podupiranje socijalnog i emotivnog razvoja djeteta, premda se ne zanemaruje ni spoznajno i psihomotorno područje djetetova razvoja. Uvjereni smo da su, uz roditeljski dom, dječje ustanove (vrtići) one sredine, koje svojim koordiniranim djelovanjem omogućuju optimalan razvoj djeteta. Stoga želimo djelovati upravo u tom smjeru, obogaćujući kontekst vrtića primarnom prevencijom, tako da uistinu pomogne i djetetu i roditelju. U dječje ustanove ulaze djeca u životnoj dobi u kojoj su izrazito prijemčiva za sve utjecaje, dakle i za one koji će poticati razvoj zdrave ličnosti, ali i one okolnosti što nepovoljno djeluju na razvoj djeteta. IZ SADRŽAJA - Uvodne stranice - TEORIJSKI OKVIR - 1. Teorije učenja - 1.1. Tolmanova teorija - 1.2. Geštalističke teorije učenja - 1.3. Piagetova teorija - 1.4. Iskustveno učenje A. H. Maslowa - 1.5. Rogersov pristup učenju - 2. Komunikacijski procesi - 2.1. Verbalna komunikacija - 2.2. Neverbalna komunikacija - 2.3. Gordonov model uspješnih odnosa - 2.4. Slušanje u komunikaciji - 2.5. Feedback u komunikaciji - 3. Teorije potreba - 3.1. Teorije ljudske motivacije - potrebe po A. H. Maslowu - 3.2. Teorija kontrole - potrebe W. Glassera - 3.3. Potrebe i njihovo zadovoljavanje kod predškolske djece RAZVOJ I POREMEĆAJI U PONAŠANJU DJECE PREDŠKOLSKE DOBI - 1. Emocionalni razvoj - 2. Socijalni razvoj - 3. Poremećaji u razvoju i ponašanju djece predškolske dobi - 3.1. Poremećaji u socijalnom razvoju - 3.2. Poremećaji u emocionalnom razvoju - 3.3. Poremećaji navika - iskazuju se na tjelesnom planu OBITELJ I DJECA PREDŠKOLSKE DOBI - 1. Obitelj i razvoj ličnosti djeteta - 2. Obitelj, odgoj i poremećaji u ponašanju djece - 3. Pristup radu i suradnji s obiteljima u predškolskim ustanovama PRIMJENA INTEGRALNE METODE - 1. Integralna metoda u radu s predškolskom djecom - 2. Integralna metoda u radu s roditeljima predškolske djece - Umjesto zaključka - Literatura Learn More
  9. Radost stvaranja

    Radost stvaranja

    17,00 KM

    Knjiga obuhvaća tri osnovna dijela: - Aktivnosti (izrada lutaka, maski, ukrasa i čestitaka; cvijeće i bilje; sakupljanje; izložbe), - Upoznavanje boja (kroz likovne aktivnosti, igre pogađanja, igre u pokretu, didaktičke igre), - Kviz (slikovna pitanja; govorna pitanja; praktične aktivnosti, pantomima, promatranje i zapažanje, odabir pravog odogovora, pogađanje). Namijenjena je djeci predškolske dobi i prvih razreda osnovne škole, a sve navedeno u knjizi provjereno je u dugogodišnjem radu autorice. Jedna od najvažnijih potreba djece predškolske dobi jest želja za novim iskustvima, a na odraslima je da tu potrebu hrane, otvarajući nove mogućnosti istraživanja i oblikovanja ponuđenog materijala. Pritom treba dopustiti da se djeca pokušavaju izraziti i na svoj način, a ne zahtijevati da se strogo pridržavaju naputaka - jer je naputak samo okvir za neko djelovanje. IZ RECENZIJA Ovo je zasigurno koristan priručnik s uputama svima onima koji rade s djecom u tzv. kreativnim i rekreativnim aktivnostim, u dječjim vrtićima, osnovnim školama i drugim institucijama gdje se djec okupljaju u grupama slobodnog izražavanja i stvaranja. Sigurno će biti od velike koristi i roditeljima koji žele sa svojom djecom provoditi korisno vrijeme u kreativnoj igri. (Antonija Posilović, prof.) Jednostavnost u pisanju prihvatljiva je i razumljiva čitateljima različitih naraštaja. Djeca će gledati crteže, roditelji i odgajatelji će osigurati bogatu sredinu za igre, a bake i djedovi prepoznat će igre iz svoga djetinjstva, koje ne odlaze u zaborav. Ovaj priručnik prihvatit će iskusni metodičari odgajatelji i učitelji, početnici i studenti... Crteži, opisi potrebnim materijala, igračaka i igara poslužit će kao poticaj za razmišljanje, kreiranje novih igara u radu s djecom. (Vesna Štajcer-Blatarić, prof.) - IZ SADRŽAJA - I. Aktivnosti - Uvod - 1. Lutke - 2. Maske - 3. Cvijeće, ljekovito bilje, lišće - 4. Čestitke i ukrasi - 5. Sakupljanje - 6. Izložbe - II. Upoznavanje boja - Uvod - 1. Likovne aktivnosti - 2. Igre pogađanja - 3. Igre u pokretu - 4. Didaktičke igre - III. Aktivnosti - Uvod - 1. Priprema dječjeg kviza - 2. Pitanja u kvizu Learn More
  10. Skok s mosta - Odgoj između prosvjetne politike i međuljudskog odnosa

    Skok s mosta - Odgoj između prosvjetne politike i međuljudskog odnosa

    10,50 KM

    Empirijsko istraživanje o odnosu prosvjetnih vlasti prema školama (analizirano kroz pisanu komunikaciju), te o složenom položaju učitelja koji je istodobno realizator programa prosvjetne hijerarhije, ali i osoba koja s učenicima taj program ostvaruje kao cjelovito biće koje misli i osjeća i koje je u životu svakoga od nas ostavilo poseban trag. Posebnost knjige su dijelovi (Pogled izbliza) u kojima učitelji/ce izravno govore o svojoj motivaciji pri odabiru zanimanja, o odnosu učitelj-učenik, o položaju učitelja kao izvršitelja, o sindromu izgaranja, suradnji s kolegama/icama u školi, o utjecaju ravnatelja na njihov rad te o odnosu s roditeljima učenika. IZ RECENZIJA U pokušaju razumijevanja položaja učitelja - kao mjesta susreta zahtjeva prosvjetne hijerarhije i njihove realizacije u odgoju kao međuljudskom odnosu - autorica analizira dva aspekta: subjekte i sadržaje komunikacije unutar prosvjetne hijerarhije i učitelja, tj. njegovo iskustvo, stavove i mišljenja. Proučavajući hijerarhijski odnos s jedne strane, a međuljudski odnos s druge, autorica zaključuje da su hijerarhijski odnosi s njegovanjem odnosa podređenih i nadređenih neadekvatni za odgojno-obrazovnu djelatnost, jer učitelji očekuju da budu sudionici donošenja odluka, da ih se konzultira i dade mogućnost utjecaja. U protivnom, oni se otuđuju od svoje ustanove koja bez njihove lojalnost i privrženosti ne može ostvariti svoje ciljeve. Uočavanje osobe učitelja kao značajnog činitelja uspješnosti cjelokupnoga odgojno-obrazovnog sustava je neupitno, a zanemarivanje te činjenice od strane prosvjetne hijerarhije neće tu važnost umanjiti. Prof. dr. sc. Jasminka Ledić Aktualnost teme ove knjige je ogromna. Naime, u suvremenim uvjetima funkcioniranja odgojno-obrazovnog sustava suočeni smo s rastućim trendom poimanja škole kao stroja koji melje osobnost učenika ali i učitelja. Udaljena miljama od svoje temeljne oznake odgojno-obrazovno ustanove, škola se, nažalost, sve češće pojavljuje u ulozi generatora niza problema s kojima se mladi susreću. Na učitelji se pritom nerijetko lome koplja i olako mu se pripisuju svi grijesi struktura čiji je on reprezent. Knjiga Snježane Pejović predložak je za reafirmaciju položaja, uloge i značaja učiteljske profesije. Označujući učitelja u njegovoj složenoj ulozi drugog roditelja, poučavatelja, partnera, uzora i sl. određuje mu istodobno i perspektivu. Razotkrivajući ga kao čovjeka koji funkcionira u složenim uvjetima današnje škole, autorica nam pokazuje koliko osjeća učitelja jer nam ga približava kao osobu koja je u životu svakog od nas ostavila svoj trag. Dr. sc. Jasna Krstović - IZ SADRŽAJA - 1. Uvodna razmatranja - 2. Specifičnosti metodološkog pristupa - 3. Hijerarhija i komunikacija - 3.1. Uvod - 3.2. Subjekti komunikacije - 3.3. Sadržaji komunikacije - 3.4. Izbor iz dokumenata - 3.5. Analiza dokumenata upućenih iz jedne osnovne škole višim razinama prosvjetne hijerarhije i drugim subjektima u okruženju - 3.6. Zaključak: osnovne značajke komunikacije unutar prosvjetne hijerarhije - 4. Učitelj - iza zatvorenih vrata - 4.1. Uvod - 4.2. Predstavljanje sugovornika - 4.3. Motivacija - 4.4. Ličnost i uloga - 4.5. Sloboda i sigurnost - 5. Ravnatelj - nešto između - 6. Uputstva za uporabu roditelja - 7. Novi saveznici - 8. Zaključak - Sažetak / Riassunto / Summary - Epilog - Literatura - Prilozi - Popis predmeta koje je vrh prosvjetne hijerarhije uputio školi - školska godina 1995/96. - Popis predmeta koje je škola uputila različitim subjektima u školskoj godini 1995/96. - Etički kodeks za učitelje (NEA) - Učiteljska zakletva (NEA) - O AUTORICI Learn More

Artikli 21 do 30 od 393 ukupno

Stranica:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
Set Descending Direction
Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Preporuka

Ostale knjige na preporuci

Popust

Ostale knjige na popustu