Detalji
Kao potrošači, digitalne tehnologije uzimamo zdravo za gotovo. Nismo više impresionirani time što bilo kad i bilo gdje možemo kupovati, naručiti vožnju, rezervirati stol u restoranu, platiti račune, pogledati omiljeni film, pronaći dobar recept ili doznati sve o popularnim metodama zalječenja za bilo koju boljku. Više se uopće ne pitamo kako je sve to moguće; jednostavno uzimamo sve to kao normalno.
Ako radite u „velikoj i staroj“ organizaciji, sami znate da u poslovnom svijetu prilagodba digitalnoj tehnologiji ne dolazi tako lako. Korištenje digitalne tehnologije za unaprjeđenje operative i stvaranje prijedloga vrijednosti potrošaču pokazalo se vrlo izazovnim zadatkom. Postavlja se pitanje: ako digitalne tehnologije iz dana u dan čine naš život neizmjerno lakšim, zašto to isto ne čine i za svijet poslovanja? Zašto su poslovni vođe nervozni u vezi digitalizacije umjesto da budu oduševljeni time koliko brzo mogu ponuditi nova i uzbudljiva digitalna rješenja svojim potrošačima?
Smatramo kako vođe poslovnog svijeta ne mogu samo sjediti prekriženih ruku i nadati se da će metode rada u njihovim organizacijama odjednom biti posložene tako da kreiraju digitalno inspiriran dodani prijedlog vrijednosti potrošaču i otklone sve potencijalne probleme. Oni su ti koji trebaju aktivno dizajnirati svoje organizacije za uspjeh u digitalnim vodama.