Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.625

Facebook slicica

Katalog

Menandžment

Lista proizvoda

Artikli 11 do 20 od 122 ukupno

Stranica:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
Set Ascending Direction
  1. Upravljanje operacijama i lancem opskrbe

    Upravljanje operacijama i lancem opskrbe

    160,00 KM

    UPRAVLJANJE OPERACIJAMA I LANCEM OPSKRBE, 13. izdanje Jedinstvena knjiga na tržištu koja obrađuje upravljanje operacijama i lancem opskrba - daje inovativan pristup uslugama i integraciji modernog upravljanja lancem opskrbe. U našoj regiji se tek odnedavno proučava lanac opskrbe. Literature gotovo da i nema, a potreba za njom je sve veća i veća. U kontaktima s ljudima iz prakse dolazi se do saznanja da je to vrlo neistraženo područje, a problem je što bi ljudi koji se time bave trebali slušati neke ekonomske, računalne, matematičke i prometne kolegije. Ova vrhunska knjiga obuhvaća sve potrebne elemente iz navedenih područja vrlo ciljano, sustavno, koncizno i jasno. Na mnogim se fakultetima kolegiji Upravljanje operacijama i Upravljanje lancem opskrbe izvode odvojeno, stoga može poslužiti kao literatura za oba kolegija. Teorija se ilustrira na primjerima iz prakse što je vrlo korisno za studente, ali i za ljude koji su u praksi i koji su se odlučili dalje obrazovati. Knjiga sadrži više od šezdeset fotografija i dvije stotine prikaza kako bi se poboljšala vizualna privlačnost knjige i još više pojasnio sadržaj teksta. Mnoge od fotografija ilustriraju dodatne primjere kompanija koje se u svojem poslovanju služe konceptima operacija i lanaca opskrbe. Na marginama istaknuti su definicije i ključni termini,pregled formulate rješeni problemi kako bi se olakšalo usvajanje cjelokupnog teksta. Primjeri iz prakse služe kao uvod i motivacija na početku svakog poglavlja Learn More
  2. Pregovaranjem do uspjeha - Ključne strategije i vještine

    Pregovaranjem do uspjeha - Ključne strategije i vještine

    65,00 KM

    Praktični uvod u strategije i vještine nužne za uspjeh u poslovnom i privatnom pregovaranju! Pregovaranjem do uspjeha slijedi četiri ključne faze pregovaranja: Prva faza: Pripremite se za pregovaranje Druga faza: Upotrijebite ključne strategije i taktike tijekom pregovaranja Treća faza: Zaključite pregovaranje obvezujućim ugovorom Četvrta faza: Izvršite i procijenite svoj dogovor Knjiga je napisana na temelju najnovijih istraživanja i iskustava pregovarača iz cijelog svijeta. Ona će Vam ujedno omogućiti da: - izvršite analizu pregovaranja koja uključuje vašu rezervacijsku cijenu i zonu potencijalnog dogovora - upotrijebite stablo odluke kako biste procijenili alternative svome pregovaranju - ocijenite svoj pregovarački stil - povećate svoju pregovaračku moć - donesete odluku o tome kako riješiti etičke dileme tijekom pregovaranja - upotrebljavate psihološke alate - i izbjegnete psihološke zamke - tijekom pregovaranja - ocijenite svoj pregovarački uspjeh. Knjiga je jedinstvena po svojoj organizaciji, zbog toga što kronološki obrađuje svaki korak pregovaračkog procesa, od pripreme do izvršenja. Taj holistički pristup izbjegava pogrešnu pretpostavku da je uspjeh određen onim što se dogodi za pregovaračkim stolom. Iako je „pregovarački stol” važna faza procesa koja je detaljno obrađena u ovoj knjizi, pravi je test uspjeha – u kojoj je mjeri dogovor izvršen uspješno. Learn More
  3. Brand sense - Revolucija osjetilnog brandinga

    Brand sense - Revolucija osjetilnog brandinga

    60,00 KM

    U knjizi Brand Sense Lindstrom piše da brand ima obilježja već davno poznata iz evanđelja - priče koje se prenose, pretvaraju u mitove, učvršćuju kao najdublja ljudska uvjerenja. Ipak, Lindstrom je razvio model koji se ne oslanja na staru naviku brandinga - da se oglašavanjem stvara svijest o marki. Njegova je strategija stvoriti emocionalni odnos s potrošačem, stvoriti organizaciju koja je potpuno usmjerena na potrošača; potrošača se u višoj fazi uključuje u procese, tako da se i sam osjeća sukreatorom marke. Stvoriti emocionalnu vezu s potrošačem znači učiniti marku različitom od drugih, takvom da ju korisnik osjeti i usvoji. Ljudi doživljuju svijet posredstvom svih pet osjetila - stoga nam ova knjiga može biti dobar povod za nove pristupe, ali i praktični alat za pravo branding. Općenito, Lindstromova djela zagovaraju transformaciju marketinške strategije u procese koji rezultiraju pozitivnim ishodima; njegovo učenje nalazi uporišta u znanstvenom pristupu, ali i u upečatljivim primjerima žive prakse širom svijeta. Zato i jest toliko uspješno. Learn More
  4. Krizni menadžment - Vodič za menadžere

    Krizni menadžment - Vodič za menadžere

    47,00 KM

    VODITE SVOJU ORGANIZACIJU KROZ BILO KOJU POSLOVNU KRIZU – I IZAĐITE IZ NJE JAČI NEGO IKAD Menadžerski vodič za krizni menadžment pruža osnovne vještine i znanja koje trebate da biste se nosili s krizama koje se neizbježno javljaju u svakom poslu ili organizaciji. Pokrivajući svaki aspekt krize – od definiranja kriznog menadžmenta i politika do obuke za krize i odgovaranje na krize – pomaže Vam da se potpuno uhvatite u koštac s bilo kojom situacijom koja prijeti poslovanju, karijerama, pa čak i životima. Glatko prođite kroz bilo koju krizu uz minimalne posljedice tako što ćete usavršiti najučinkovitije taktike, uključujući: - Planiranje i obučavanje osoblja za krizni menadžment - Predviđanje i sprječavanje kriza prije nego li se one dogode - Upravljanje ugledom kompanije na internetu - Adresiranje kriza koje utječu na multikulturalne dionike - Kreiranje učinkovitih poruka vezanih za krizu - Uviđanje kada treba dovesti stručnjak Learn More
  5. Strojno učenje

    Strojno učenje

    42,00 KM

    NOVA UMJETNA INTELIGENCIJA Danas se u različitim vrstama poslovanja, od maloprodaje i financija do proizvodnje, sve više podataka kontinuirano generira i prikuplja jer su poslovni sustavi kompjutorizirani. Isto vrijedi i za različita područja znanosti, od astronomije do biologije. Također u našem svakodnevnom životu, kako se digitalne tehnologije infiltriraju u našu svakodnevicu te kako produbljujemo naš digitalni otisak ne samo kao potrošači i korisnici već i preko društvenih medija, sve veći dio naših života bilježi se i postaje podatak. Podaci iz bilo kojeg izvora, poslovnog, znanstvenog ili osobnog, a koji su pasivno spremljeni, nisu ni od kakve koristi, ali pametni ljudi pronalaze nove načine za iskorištavanje tih podataka u svrhu izrade korisnih proizvoda ili servisa. Strojno učenje ima sve značajniju ulogu u toj transformaciji. Learn More
  6. Budžetiranje za menadžere

    Budžetiranje za menadžere

    47,00 KM

    Dobro upravljanje novcem ključna je sastavnica uspješnosti poduzeća! Budžet je više od pukih brojeva. On podupire uspješnost i timski rad vas i vašeg odjela. Pripremajući budžet vašeg odjela, osiguravate financije i resurse koji su vašem timu potrebni da bi bio uspješan. Upravljate li novcem te dozvolite li ostalim članovima svojeg tima da sudjeluju u donošenju odluka o potrošnji, svoj tim potičete na dobro planiranje, suradnju i rezultate. Ako je vaš tim uspješan, to je uspjeh za vas, ali i vaše poduzeće. „Ovaj priručnik napisan je za neiskusnog menadžera poput mene tada, tek nekoliko godina od završetka fakulteta i s diplomom iz humanističkih znanosti. Volio bih da sam tih dana u rukama imao ovaj priručnik. Isto tako, ako se trudite napredovati od voditeljske do menadžerske pozicije ili danonoćno radite za uspjeh vlastitog malog poduzeća ili pak ustrojavate novi odjel – ovo je priručnik za vas. Pomoći će vam bilo da vaše poslovanje raste ili se smanjuje, bilo da započinjete novi pothvat. Dobro upravljanje novcem ključna je sastavnica uspješnosti poduzeća. Learn More
  7. Ponašaj se poput vođe, razmišljaj poput vođe

    Ponašaj se poput vođe, razmišljaj poput vođe

    75,00 KM

    JEDINI NAČIN DA POSTANETE VOĐA JE DA SE POČNETE PONAŠATI POPUT VOĐE. STOGA, ŠTO ČEKATE? Herminia Ibarra – stručnjakinja za profesionalni razvoj i razvoj vođenja i ugledna profesorica na INSEAD-u, vodećoj međunarodnoj poslovnoj školi – pokazuje kako menadžeri i direktori na svim razinama mogu poboljšati svoje vođenje uvođenjem malih, ali ključnih promjena na svome poslu, u svojim mrežama i osobnom ponašanju. Ibarra uobičajenu filozofiju „prvo razmisli pa onda djeluj” preokreće tvrdeći da će vam navedene tri strategije omogućiti da učite kroz djelovanje i povećati ono što ona naziva „izvidom” – dragocjenu vanjsku perspektivu koju stječete izravnim iskustvima I eksperimentiranjem. Za razliku od uvida, izvid će vam pomoći da promijenite način na koji kao vođa razmišljate: o tome kakav je posao važan, kako trebate ulagati svoje vrijeme, koji su odnosi važni za informiranje i podupiranje vašeg vođenja i zašto te, u konačnici, tko želite postati. S pomoću samoprocjena i praktičnih savjeta za utvrđivanje vaših gorućih izazova u pogledu vođenja, ova će vam knjiga pomoći da izradite plan djelovanja kako biste postali bolji vođa i doveli svoju karijeru na višu razinu. Vrijeme je da počnete učiti kroz djelovanje. Learn More
  8. Signal i šum - Zašto se tolika predviđanja ne ispune - a neka ipak da

    Signal i šum - Zašto se tolika predviđanja ne ispune - a neka ipak da

    74,00 KM

    Izvorna revolucija u informacijskim tehnologijama nije nastupila s mikročipovima već s tiskarskim strojem. Izum Johannesa Gutenberga iz 1440. godine omogućio je da informacije postanu dostupne masama, a eksplozija ideja koju je proizveo imala je nenamjerne posljedice i nepredvidljive učinke... U prvom, drugom i trećem poglavlju razmatraju se neuspjesi predviđanja vezanih za nedavnu financijsku krizu, uspjehe u bejzbolu, te svijet političkih predviđanja – u kojem su neki pristupi dobro funkcionirali dok drugi nisu. Ova tri poglavlja trebala bi nas potaknuti da razmislimo o nekim od temeljnih pitanja problema predviđanja. Kako možemo primijeniti vlastitu prosudbu na podatke – bez da pokleknemo pred vlastitim predrasudama? Poglavlja od četvrtog do sedmog usmjerena su na dinamične sustave: ponašanje zemljine atmosfere, koja nam donosi naše vremenske prilike; kretanje njenih tektonskih ploča, što može uzrokovati potrese; kompleksnu ljudsku interakciju; te širenje zaraznih bolesti. Ove sustave istražuju neki od naših najboljih znanstvenika. Osmo, deveto i deseto poglavlje bave se rješenjima – prvo, upoznajući nas sa sportskim kladiteljem koji koristi Bayesov teorem stručnije od mnogih ekonomista ili znanstvenika, a zatim razmatranjem dvije druge igre, šaha i pokera. Zbog toga što imaju strogo definirana pravila, sportovi i igre predstavljaju dobre laboratorije za testiranje naših vještina predviđanja. Learn More
  9. Dizajniranje promjena po mjeri - Change By Design

    Dizajniranje promjena po mjeri - Change By Design

    69,00 KM

    KAKO DESIGN THINKING TRANSFORMIRA ORGANIZACIJE I POTIČE INOVACIJE Design thinking, predmet ove knjige, nudi pristup inovacijama koji je moćan, učinkovit i široko dostupan, koji može biti uključen u sve aspekte poslovanja i društva, koji će pojedinci i timovi koristiti za generiranje prodornih ideja koje će potom biti provedene i utjecajne. Design thinking svoje korijene vuče iz dizajnerskog obučavanja i stručne prakse, ali to su načela koja svatko može uvježbati i primijeniti na svakom području aktivnosti. Design thinking iskorištava kapacitete koje svi imamo, ali koji su zanemareni zbog konvencionalnije prakse rješavanja problema. Taj pristup ne stavlja samo čovjeka u središte zbivanja već je sam po sebi veoma human. Knjiga je podijeljena je na dva dijela. Prvi dio prolazi kroz neke od najvažnijih faza design thinkinga. Learn More
  10. Međunarodni standardi: abeceda ISO/IEC standarda

    Međunarodni standardi: abeceda ISO/IEC standarda

    65,00 KM

    Ako promatramo ukupan privredni i poslovni ambijent u kojem moderne kompanije posluju, vidljivo je da je pored stalnih i neprestanih promjena u poslovanju kompanija, jedna od imanentnih karakteristika modernog poslovanja i činjenica da se danas brže nego ikada ranije mijenja i kontekst u kojem se poslovanje izvodi. Težnja ljudskog društva je uskladiti se s promjenom i ostvariti novi kontekst u kojem je potpuno moguće iskoristiti sve prednosti nove tehnologije. Da bi se omogućilo pojedincu, nacijama, privredi, ali i čitavom čovječanstvu uživanje u korištenju blagodati novih tehnologija, neophodno je raditi na nizu standarda i zakonskih rješenja koja bi omogućila i definirala načine upotrebe tehnologije. Learn More

Artikli 11 do 20 od 122 ukupno

Stranica:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
Set Ascending Direction
Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Preporuka

Ostale knjige na preporuci

Popust

Ostale knjige na popustu