Detalji
Autori ove veoma značajne naučne monografije društvenoj, naučnoj i obrazovnoj javnosti žele ponuditi savremene spoznaje iz lingvističke nauke, posebno sadržaje iz sociolingvistike, pragmatike, kulture govora i kulture izražavanja, savremenih didaktičko-metodičkih koncepata i uopće najnovijih pristupa odgojno-obrazovnoj praksi usmjerenoj na ishodišno orijentiran nastavni proces. U nastavi maternjeg jezika i književnosti ova knjiga zagovara primjenu komunikacijsko-funkcionalnog modela pristupa poučavanju jezičkih sadržaja, te poticanje razvoja pragmatičke kompetencije kroz spontano i angažirano učenje, jezičko djelovanje u različitim situacijskim kontekstima, kao i nove spoznaje o unapređenju funkcionalne pismenosti u edukacijskom procesu. O tome svjedoče i afirmativne recenzije uvaženih profesora iz oblasti lingvistike, među kojima je i akademkinja prof. dr. Marina Katnić-Bakaršić, članica ANUBiH.
Ova publikacija ima veliki društveni, naučnoteorijski i praktični značaj u bosanskohercegovačkoj nastavnoj zbilji budući da nudi brojna objašnjenja o funkcioniranju standarnih jezika u BiH, daje važne spoznaje o jezičkim problemima i nedoumicama i njihovim mogućim rješenjima, o važnosti maternjeg jezika u ukupnoj odgojno-obrazovnoj praksi i njegovom bazičnom utjecaju na razvoj govora, bogaćenje vokabulara kod učenika i razvoju jezičke kulture općenito u usmenoj i pisanoj komunikaciji. Ova će knjiga imati velikog odjeka u nastavnoj praksi jer sadrži mnogo aplikativnih sadržaja ključnih u procesu poučavanja.