Detalji
Tržišna pozicija je, najjednostavnije rečeno, pozicija koju kompanija i njeni proizvodi zauzimaju u svijesti potrošača u odnosu na druge kompanije (konkurente). Iz navedenog slijedi da se tržišna pozicija određuje (ocjenjuje) kroz komparaciju sa konkurentima. Sudija koji vrši komparaciju između kompanija i daje konačnu ocjenu o njihovoj tržišnoj poziciji je njegovo visočanstvo potrošač1. Drugim rječima, tržišna pozicija je način na koji potrošači doživljavaju kompaniju i njene proizvode u odnosu na konkurente, odnosno to je skup percepcija i osjećanja koje potrošači imaju prema kompaniji i njenim proizvodima.
Ovo je knjiga koja u kratkim crtama ukazuje na ključna pitanja koja su važna pri pozicioniranju kompanije na tržištu i obrađuje teme koje su aktuelne u procesu stvaranja uspješne tržišne pozicije kompanije.
Kratki sadržaj
Ključni aspekti tržišnog pozicioniranja
Analiza postojeće tržišne pozicije
Temeljne odluke u procesu izgradnje tržišne pozicije
Implementacija odluka u procesu tržišnog pozicioniranja
Ocjena uspješnosti tržišne pozicije