Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.285

Facebook slicica

Katalog

Organizaciono ponašanje i liderstvo - Izazovi digitalnog doba

Organizaciono ponašanje i liderstvo - Izazovi digitalnog doba

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

9789926529000

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

D5015

Broj strana:

365

Težina:

802 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

40,00 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Uz brojne primjere iz prakse, autori ovog savremenog univerzitetskog udžbenika obrađuju aktualna pitanja iz domene organizacionog ponašanja u uvjetima digitalne transformacije. Kroz inovativan pristup ovoj tematici uvode se novi pojmovi, koncepti i pristupi koji objašnjavaju ključne karakteristike digitalnog doba.

Poslovanje se odvija u tradicionalnom, digitalnom ili kombiniranom okruženju. Za organizacije je od suštinske važnosti razumjeti utjecaj digitalizacije na organizaciono ponašanje i načine na koje se odvija interakcija tehnologije, ljudi, organizacionih struktura i okruženja. Promjene u tehnologiji utječu na karakteristike radne snage i organizacionu strukturu. Hijerarhijske strukture se transformiraju u fleksibilne i decentralizirane, s timski orijentiranim liderstvom. Mijenjaju se karakteristike radnih mjesta i
s njima povezana znanja, vještine i kompetencije zaposlenih.

Način na koji se tehnologija implementira djeluje na organizacionu kulturu i ponašanje pojedinaca, timova i organizacije prema njenom relacijskom kapitalu. Mijenjaju se i komunikacijski kanali, a javljaju se i novi uzroci organizacionih konflikata.
Digitalno poslovanje donosi i nova etička pitanja koja lideri trebaju rješavati. Kako bi lideri proaktivno upravljali promjenama i osigurali razvoj organizacije putem upravljanja znanjem, potrebno je
razumijevanje temelja organizacionog ponašanja, odnosno disciplina i teorija na kojima se ono zasniva.

Udžbenik je namijenjen studentima na osnovnim, master i doktorskim studijama, ali i široj akademskoj zajednici. Imajući u vidu da su prikazane i brojne praktične preporuke i smjernice kako oblikovati organizaciono ponašanje i liderstvo u digitalnom dobu da bi se ostvarile bolje organizacione performanse, udžbenik je posebno koristan za menadžere i lidere svih nivoa i profila, ali i za one koji žele da pokrenu sopstveni biznis.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2023
  • Jezik: Bosanski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 175x250
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

Uz brojne primjere iz prakse, autori ovog savremenog univerzitetskog udžbenika obrađuju aktualna pitanja iz domene organizacionog ponašanja u uvjetima digitalne transformacije. Kroz inovativan pristup ovoj tematici uvode se novi pojmovi, koncepti i pristupi koji objašnjavaju ključne karakteristike digitalnog doba. Poslovanje se odvija u tradicionalnom, digitalnom ili kombiniranom okruženju. Za organizacije je od suštinske važnosti razumjeti utjecaj digitalizacije na organizaciono ponašanje i načine na koje se odvija interakcija tehnologije, ljudi, organizacionih struktura i okruženja. Promjene u tehnologiji utječu na karakteristike radne snage i organizacionu strukturu. Hijerarhijske strukture se transformiraju u fleksibilne i decentralizirane, s timski orijentiranim liderstvom. Mijenjaju se karakteristike radnih mjesta i s njima povezana znanja, vještine i kompetencije zaposlenih. Način na koji se tehnologija implementira djeluje na organizacionu kulturu i ponašanje pojedinaca, timova i organizacije prema njenom relacijskom kapitalu. Mijenjaju se i komunikacijski kanali, a javljaju se i novi uzroci organizacionih konflikata. Digitalno poslovanje donosi i nova etička pitanja koja lideri trebaju rješavati. Kako bi lideri proaktivno upravljali promjenama i osigurali razvoj organizacije putem upravljanja znanjem, potrebno je razumijevanje temelja organizacionog ponašanja, odnosno disciplina i teorija na kojima se ono zasniva. Udžbenik je namijenjen studentima na osnovnim, master i doktorskim studijama, ali i široj akademskoj zajednici. Imajući u vidu da su prikazane i brojne praktične preporuke i smjernice kako oblikovati organizaciono ponašanje i liderstvo u digitalnom dobu da bi se ostvarile bolje organizacione performanse, udžbenik je posebno koristan za menadžere i lidere svih nivoa i profila, ali i za one koji žele da pokrenu sopstveni biznis.

Dodatne informacije

Izdavač Sveučilište Univerzitet Vitez
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter