Detalji
Uz brojne primjere iz prakse, autori ovog savremenog univerzitetskog udžbenika obrađuju aktualna pitanja iz domene organizacionog ponašanja u uvjetima digitalne transformacije. Kroz inovativan pristup ovoj tematici uvode se novi pojmovi, koncepti i pristupi koji objašnjavaju ključne karakteristike digitalnog doba.
Poslovanje se odvija u tradicionalnom, digitalnom ili kombiniranom okruženju. Za organizacije je od suštinske važnosti razumjeti utjecaj digitalizacije na organizaciono ponašanje i načine na koje se odvija interakcija tehnologije, ljudi, organizacionih struktura i okruženja. Promjene u tehnologiji utječu na karakteristike radne snage i organizacionu strukturu. Hijerarhijske strukture se transformiraju u fleksibilne i decentralizirane, s timski orijentiranim liderstvom. Mijenjaju se karakteristike radnih mjesta i
s njima povezana znanja, vještine i kompetencije zaposlenih.
Način na koji se tehnologija implementira djeluje na organizacionu kulturu i ponašanje pojedinaca, timova i organizacije prema njenom relacijskom kapitalu. Mijenjaju se i komunikacijski kanali, a javljaju se i novi uzroci organizacionih konflikata.
Digitalno poslovanje donosi i nova etička pitanja koja lideri trebaju rješavati. Kako bi lideri proaktivno upravljali promjenama i osigurali razvoj organizacije putem upravljanja znanjem, potrebno je
razumijevanje temelja organizacionog ponašanja, odnosno disciplina i teorija na kojima se ono zasniva.
Udžbenik je namijenjen studentima na osnovnim, master i doktorskim studijama, ali i široj akademskoj zajednici. Imajući u vidu da su prikazane i brojne praktične preporuke i smjernice kako oblikovati organizaciono ponašanje i liderstvo u digitalnom dobu da bi se ostvarile bolje organizacione performanse, udžbenik je posebno koristan za menadžere i lidere svih nivoa i profila, ali i za one koji žele da pokrenu sopstveni biznis.