Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

25.313

Facebook slicica

Katalog

Marketing u kongresno-sajamskoj industriji

Marketing u kongresno-sajamskoj industriji

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

M4949

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

M4949

Broj strana:

422

Težina:

852 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

60,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Svoje bogato iskustvo u dosadašnjem radu, kao ekonomista, moderno profilirani menadžer organizacije poslovanja i istaknuti poduzetnik, Vinko Ćuro je proteklih više od dvadeset godina pretvorio u veoma atraktivnu, jedinstvenu i korisnu knjigu „Marketing u kongresno-sajamskoj industriji“.
Ovaj pionirski rad na prostorima BiH i regije, na jednostavan i pristupačan način promovira i afirmira kongresne i sajamske projekte i manifestacije, kao značajno marketing sredstvo za pozicioniranje kompanija na tržištu. Sama ponuda najmanje „100 razloga“ zašto učestvovati, najmanje „100
savjeta“ za uspješno učešće, omogućava zainteresiranima pravilno učešće i zapaženu promociju u sve bržem privrednom razvoju. S obzirom da je i sam autor na početku svog rada, nastojeći da se ozbiljnije bavi marketingom, tragao za literaturom koja bi mu bila korisna, a u to vrijeme oskudna, ova knjiga predstavlja njegov nesebičan doprinos organizatorima sajamskih manifestacija, ali i učesnicima sajma da na lakši način spoznaju odnos marketinga i sajmova, te pospješe svoje vlastito poslovanje i predstavljanje na tržištu. Danas, u vrijeme ekonomske krize, sajmovi organizirani na perfekcionistički način po uputama autora V. Ćure mogu uticati na ukupan društveni ambijent, zapošljavanje stanovništva, razvoj novih ideja, prikupljanje informacija, i na taj način omogućiti pozitivan ekonomski razvoj. Tako organizirani sajmovi na izuzetno kvalitetnom nivou sigurno će mnogo doprinijeti promociji svake zemlje, poboljšanju imidža i privlačenju investitora.
U današnjoj poslovnoj praksi, od izuzetnog je značaja autorovo shvatanje nastupa na sajmu kao integralnog procesa niza poslovno-organizacijskih funkcija sa više ciljeva: kvalitetne prezentacije, promocije, razmjene znanja i informacija, istraživanja zahtjeva i potreba kupaca, komparacije
i određivanja novih cijena i susreta sa potencijalnim kupcima. Ova knjiga je rezultat velikog iskustva autora i njegove predanosti poslu kojim je odlučio da se studiozno bavi od svoje dvadeset druge godine života, kako sam navodi u uvodnom izlaganju.
Knjiga je preglednošću i jasnoćom izražavanja autora pristupačna čitaocima. Autor daje istorijski osvrt na nastanak sajmova i njegove vrste, kako ih organizovati, osnovne pojmove i budućnost sajamske industrije. Siguran sam da će ova publikacija bogate bibliografije predstavljati korisnu literaturu za edukaciju u obrazovnim institucijama. Pored toga, smatram da će ovo djelo izvanredno koristiti u svakodnevnom radu mnogim menadžerima koji se bave sajamskim aktivnostima. Sa zadovoljstvom preporučujem ovu knjigu svim zaintresiranim prije svega, kao moderno marketinški struktuiran udžbenik, savremeni vodič i savremeno dizajniran alat za unapređenje razvoja sajamskih djelatnosti.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2015
  • Jezik: Bosanski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 120x200
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

Svoje bogato iskustvo u dosadašnjem radu, kao ekonomista, moderno profilirani menadžer organizacije poslovanja i istaknuti poduzetnik, Vinko Ćuro je proteklih više od dvadeset godina pretvorio u veoma atraktivnu, jedinstvenu i korisnu knjigu „Marketing u kongresno-sajamskoj industriji“. Ovaj pionirski rad na prostorima BiH i regije, na jednostavan i pristupačan način promovira i afirmira kongresne i sajamske projekte i manifestacije, kao značajno marketing sredstvo za pozicioniranje kompanija na tržištu. Sama ponuda najmanje „100 razloga“ zašto učestvovati, najmanje „100 savjeta“ za uspješno učešće, omogućava zainteresiranima pravilno učešće i zapaženu promociju u sve bržem privrednom razvoju. S obzirom da je i sam autor na početku svog rada, nastojeći da se ozbiljnije bavi marketingom, tragao za literaturom koja bi mu bila korisna, a u to vrijeme oskudna, ova knjiga predstavlja njegov nesebičan doprinos organizatorima sajamskih manifestacija, ali i učesnicima sajma da na lakši način spoznaju odnos marketinga i sajmova, te pospješe svoje vlastito poslovanje i predstavljanje na tržištu. Danas, u vrijeme ekonomske krize, sajmovi organizirani na perfekcionistički način po uputama autora V. Ćure mogu uticati na ukupan društveni ambijent, zapošljavanje stanovništva, razvoj novih ideja, prikupljanje informacija, i na taj način omogućiti pozitivan ekonomski razvoj. Tako organizirani sajmovi na izuzetno kvalitetnom nivou sigurno će mnogo doprinijeti promociji svake zemlje, poboljšanju imidža i privlačenju investitora. U današnjoj poslovnoj praksi, od izuzetnog je značaja autorovo shvatanje nastupa na sajmu kao integralnog procesa niza poslovno-organizacijskih funkcija sa više ciljeva: kvalitetne prezentacije, promocije, razmjene znanja i informacija, istraživanja zahtjeva i potreba kupaca, komparacije i određivanja novih cijena i susreta sa potencijalnim kupcima. Ova knjiga je rezultat velikog iskustva autora i njegove predanosti poslu kojim je odlučio da se studiozno bavi od svoje dvadeset druge godine života, kako sam navodi u uvodnom izlaganju. Knjiga je preglednošću i jasnoćom izražavanja autora pristupačna čitaocima. Autor daje istorijski osvrt na nastanak sajmova i njegove vrste, kako ih organizovati, osnovne pojmove i budućnost sajamske industrije. Siguran sam da će ova publikacija bogate bibliografije predstavljati korisnu literaturu za edukaciju u obrazovnim institucijama. Pored toga, smatram da će ovo djelo izvanredno koristiti u svakodnevnom radu mnogim menadžerima koji se bave sajamskim aktivnostima. Sa zadovoljstvom preporučujem ovu knjigu svim zaintresiranim prije svega, kao moderno marketinški struktuiran udžbenik, savremeni vodič i savremeno dizajniran alat za unapređenje razvoja sajamskih djelatnosti.

Dodatne informacije

Izdavač Bosanska riječ Tuzla
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter